Search Results
Search results 101-120 of 154.
-
mooi gespot. Ik vond helaas niets bij hem vannacht gl@rb jurgie
-
het is me wat met mensen die gs op hun planeet hebben vandaag een defense gaat me niet tegenhouden als er zoveel gs achterliggen hoor ... On 31-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 25.000 Cruiser 25.000 Battleship 25.000 Light Fighter 150.000 _________________________________________ Defender Jinx [Psy Corp] ________________________________________________ Large Cargo 400 Colony Ship 4 Solar…
-
Zelfs rob mag niet teveel laten slingeren natuurlijk ... Dus even op de koffie gegaan extra puin zit in de spoiler eronder wat ik op de maan ben gaan halen On 30-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Light Fighter 125.000 Destroyer 7.500 _________________________________________ Defender Robbendinho [ESA] ________________________________________________ Solar Satellite 598 Deathstar 5 Rocket Launcher 10.…
-
er is hier al veel te lang niets gepost dus posten we maar ff een ' raidje ' een defje houd maar ' zoveel ' gs veilig ... dit is meer dan ' zoveel ' On 30-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 12.500 Light Fighter 125.000 Battleship 15.000 _________________________________________ Defender Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Large Cargo 1.000 Espionage Probe 200 …
-
waarom staat dit in gevechtsrapporten ? dit is gewoon een hofsectie post hoor Leuk om te zien van wat leven in gemini tho gl@rb eindbaas
-
je ging traden => je valt hem aan => je sponsert full rebuild terug neem ik aan ...
-
nope ben gaan hersimmen en toen kwam ik deze losses ook uit en het was nog steeds de exact zelfde vlootratio dus was wel degelijk zelfde ... Toen wat verder gaan simmen en nooit meer op de eerste sim van 37 mil losses uitgekomen xD
-
bij het rondkijken zag ik dit bij een turtle liggen ... volgens de sim zou ik stukken minder verliezen en net aan de 100 mil winst maken maar ach dat mag de pret niet bederven On 23-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Light Fighter 500.000 Battleship 100.000 Destroyer 10.000 _________________________________________ Defender Palpatine [FSA] ________________________________________________ Small Cargo 2…
-
~HT @15-03-'20 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. bij het rondspyen zag ik hier act ... spyen en vloot zien hmmh ik dacht dat het een turtle was. Wat zegt de sim? ooh lekker dus maar even gevlogen ook een beetje vlootshow om te tonen dat rips niet het enige was dat ik had On 22-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Cruiser 100.000 Battleship 100.000 Battlecruiser 50.000 _____________________…
-
bij het rondkijken in de melkwegen zag ik act op apprentice. Dus maar even op de koffie gegaan. On 22-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 10.000 Battleship 10.000 Battlecruiser 10.000 _________________________________________ Defender Apprentice ________________________________________________ Small Cargo 2.200 Large Cargo 1.651 Recycler 1.190 Espionage Probe 68 Deathstar 1 ________________…
-
bij het rondkijken in de melkwegen zag ik act op apprentice. Dus maar even op de koffie gegaan. On 22-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 10.000 Battleship 10.000 Battlecruiser 10.000 _________________________________________ Defender Apprentice ________________________________________________ Large Cargo 3.050 Light Fighter 400 Recycler 4.310 Espionage Probe 8 Destroyer 10 Deathstar 1 ____…
-
[TOT: 218.495.000] Takeoff [Bro] vs. DeGroteJamesCameron [Playbook] (A: 18.120.000, V: 200.375.000)
Postoh dat account heeft nog een speler erop zitten? is zovaak blauw dat ik het haast vergeten was james wat doe je nou ? je werfrijtje wel leegmaken hé ... glarb ik zou zeggen hf spending takeoff maar daarvoor moet je wel even uit vm blijven weetje ?
-
Quote from Kreela: “Tja @JamesCameron heb je enig idee waarom? Er zat toch echt een Dragonforce - Revolution Death Squad achter je aan.. Het was misschien de Vloek van Kreela. Maar toch je had niet zo agressief moeten zijn. Ik had het je gezegd heel Zagadra haat je. Misschien moet je gewoon eens Peacefull mode opzoeken maar dat had je al gezegd tegen mij ingame XD Ooit eens LOL. Maar in ieder geval nu heeft de uni wel tijdelijk Vrede. Zorg dat het ook zo mag blijven. @Plofkop wat een Geweldige C…
-
[TOT: 371.143.000] JamesCameron [Playbook] vs. Haru_Kitsu [ESA] (A: 20.288.000, D: 350.855.000)
Posteigenlijk wou ik hem niet posten omdat ik toen nog niet was uitgekomen als overnemer maar gezien het nu toch allom gekend is ... who gives a crap haru gl@rb once again On 18-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 25.000 Light Fighter 200.000 Battleship 25.000 Battlecruiser 25.000 _________________________________________ Defender Haru_Kitsu [ESA] __________________________________________…
-
Jaah daar is men eerste top 10 tegen... Lekker uitgevoerd, totaal onverwacht. Geniet van de winst gozer En indeed its"a me Mario... Zit sinds enkele dagen op Jamescameron account. Zelfs de ninja op fire was eigenlijk door mij Ik ga lekker rips rebuilden
-
is dat nou een ags top 10 ? 2de op een week ? je gaat hard gozer wel geinig dat een grapje zo lekker kan uitdraaien fire rain gl@rb het begin is er idd al
-
Turtles kunnen ook gesloopt worden? Zie het probleem niet maar geen zorgen schat als jij 10 Mil winst laat liggen kan ik alsnog komen piepen weetje. Uiteindelijk staat hier ook 1.6 miljard verlies maar Def rebuild is niet meegeteld dus dat klopt ook niet. Je argument slaat helaas op niet veel. On topic. Maantje gebruiken lost het hele risico op en niet meer op je Def vertrouwen. I'll be watching