Search Results
Search results 121-140 of 154.
-
[TOT: 372.118.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 24.310.000, V: 347.808.000)
Postdamn wat ik achter die spoiler zie is zalig. nja ik zag er act en dacht ' even piepen ' ... zo die vrachters zien er leuk uit maar is meer dan 200 stelsels terwijl james erlangs ligt We moeten toch aantonen dat wij ook aardige winstjes kunnen boeken en niet bij de pakken blijven zitten hé gl@rb of gl@rl director tau ... is puur toeval dat ik tijdens het wachten wat rond zat te spyen.
-
Gisteren een beetje aan het rondlanxen geweest ( afgelopen nacht ) zag ik dit achter een dikke turtle saven op puin vanaf de planeet. Nu lag ie lekker inner bij james en zou die het lekker kunnen bashen zodat we er doorheen konden vliegen. joepie. Vandaag opnieuw gelanxt ok zag hem op puin gaan james 2 x eroverheen zonder mij en dan de finale hit. ongeveer half uurtje voor impact pm van ' trek maar terug je gaat niets winnen ' of iets dergelijks richting james maar dat mocht de pret van een lanx…
-
leuk slapje, jammer dat de vrachtertjes niet vol zaten helaas @sneeuwwitje gl@rb jammer dat er geen maantje van kwam
-
bij het ronddraaien zag ik ineens een naam die ik nog niet geel had gezien sinds ik ben begonnen in zagadra ... even snel gaan piepen en ja hoor er lag wat lekkers dus maar meteen gelaunched. wederom even tonen dat playbook nog niet is gaan liggen On 12-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Battlecruiser 10.000 _________________________________________ Defender wessel [ESA] ________________________…
-
[TOT: 182.804.000] barcodeplayer [Playbook] vs. Geologist Polaris [VVV] (A: 420.000, D: 182.384.000)
Postna zoveel geweld op playbook dacht ik dat er nood was aan wat verandering. dus wat playbook aan de positieve kant posten it is ik ben een noob tho ... antigame stuurt kv's mee voor de gs en daar hou ik dan weer niet altijd rekening mee RIPPER POWER On 12-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 105 Deathstar 125 _________________________________________ Defender Geologist Polaris [VVV] ___…
-
Quote from Patrick: “ De gsjes van Fire zijn nu wel bijna terug gehaald ” niet heus hoor. ik heb nog steeds een aardig deel daarvan is nog steeds even prakbaar dusjah kan niet zeggen dat ik verbaasd ben. Dikke winst btw glarb again def en hf spending pat
-
het rood maken van een thread blijft hondslelijk om te lezen maar bij een dikke klapper kan dat vergeven worden... lekkere hit mannen. Maar we zijn nog steeds niet neer hoor ookal neem je een grote vloot ertussenuit. hf spending @ht glirl
-
we need more playbook ... spam hitje. kv's waren niet echt geplanned om mee te vliegen maar bijwerking van op attack klikken. On 07-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 934 Light Fighter 165.000 Battleship 10.000 _________________________________________ Defender ijs900 [DAF] ________________________________________________ Large Cargo 180 Light Fighter 100 Cruiser 6 Battleship 13 Sola…
-
krijg ik ineens een berichtje ' hey wil je halten tegen fire rain? ' even op en af gestuurd en gehoord dat ik gewoon lekker 5 k xx de lucht uit kon knallen geen intresse in simmen en lekker gaan halten met resultaat On 06-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker fire rain [Bro] ________________________________________________ Small Cargo 4.000 Cruiser 5.000 _________________________________________ Defender cmeilink [FSA] ________________________________________________ Sma…
-
was wat veel bro spam aan de positieve kant dus ging ik maar beetje swamster pesten vannacht voor een niet fleeter zien dit er aardige bootjes uit om aan hitjes te doen swami On 06-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Battlecruiser 600 _________________________________________ Defender Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Recycler 500 Battlecruiser 125 ________________…
-
gewoon wat gezien er al meer dan week niets gepost is ( niet dat er niets gesloopt werd maar dat terzijde ) On 04-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Deathstar 120 _________________________________________ Defender Geologist Polaris [VVV] ________________________________________________ Small Cargo 300 Large Cargo 300 Light Fighter 500 Heavy Fighter 500 Cruiser 100 Battleship 100 Recycler 100 Bom…
-
ik dacht na de laatste om hem gewoon een tijdje met rust te laten zodat ik later een grotere slap zou hebben. Toen begon een allygenootje van hem crappy hits te posten die not done zijn dus ging ik toch maar eens kijken op dit duistere uur. met resultaat. kreela deze is speciaal voor jou Ja ik had sowieso gevlogen als ik dit had gespot. Als niet voor jou acties had ik wss niet eens een spioronde over hem heen gedaan. iig men verloren rips weer voor een deel terugverdient On 24-02-2019 --:--:--,…
-
voor deze baggerwinsten vlieg je niet gast ... like komop. je zoekt de maanknallen en de defbashes zelf
-
[TOT: 153.177.500] barcodeplayer [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 19.288.000, D: 133.889.500)
Postals je niet wilt fleeten wil ik die deutjes wel hebben On 23-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 7.500 Light Fighter 125.000 Battleship 10.000 _________________________________________ Defender Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Large Cargo 500 Espionage Probe 100 Solar Satellite 517 Rocket Launcher 16.000 Light Laser 7.000 Heavy Laser 2.303 Gauss Canno…
-
waar de ene niet neer gaat vliegt de andere zich vast wel kapot lekkere ninja. Gelukkig was ie niet op mij haha gl@rb plof
-
lekker hitje. alleen beetje pijnlijk dat je het ging terugbrengen iets later gl@rb julius maar dat komt wel goed gok ik
-
[TOT: 368.962.000] barcodeplayer [Playbook] vs. Haru_Kitsu [ESA] (A: 40.507.000, D: 328.455.000)
PostNOG MEER KRISTALLETJEEES vond geen i'tjes om te raiden dus ging ik eens rondneuzen ... Deze gevonden met een timer dus nog eens hallo gaan zeggen tegen men farmpje On 20-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Light Fighter 100.000 Cruiser 11.000 Battleship 7.000 Battlecruiser 7.500 Small Cargo 10.000 _________________________________________ Defender Haru_Kitsu [ESA] ________________________________…
-
geen idee wat die satjes daar doen maar ze lagen lekker inner bij me ... overkill i know. inner vliegen kost toch geen ruk On 20-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Light Fighter 100.000 Cruiser 11.000 Destroyer 500 Battlecruiser 7.500 _________________________________________ Defender Tesla [Bro] ________________________________________________ Small Cargo 5 Large Cargo 600 Solar Satellite 9.798…
-
wordt je wakker ben je een maan kwijt ... niets van gekomen dus maar op pad gegaan in de avond met succes... kleintje maar toch zo leuk om wat vrachters te pakken On 20-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 1.800 Battlecruiser 1.000 _________________________________________ Defender het gevaar ________________________________________________ Small Cargo 969 Large Cargo 233 Espionage Pro…