Search Results
Search results 181-200 of 903.
-
klein hitje met dank aan Vogel De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [Fubar] ________________________________________________ Slagschip 7.209 Interceptor 8.435 Klein vrachtschip 15.000 _________________________________________ Verdediger syluzar [Whololo] ________________________________________________ Klein vrachtschip 16.931 Groot vrachtschip 2.947 Licht gevechtsschip 19.914 Zwaar gevechtsschip 2.974 Kruiser 214 Sl…
-
matig matig hoo xD nee jk, mooi hitje hoor
-
relaxte vlucht op naar meer
-
Quote from Bolder: “Quote from Buckert: “Lekkere farm! ” De restjes van Vogel.... GL@RB Kale ” jankert... winst is winst, niet zo zeiken
-
het houdt niet op, niet vanzelf @Spacefighter @Vogel De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [Fubar] ________________________________________________ Slagschip 3.271 Interceptor 4.056 _________________________________________ Verdediger kale [LMS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 447 Groot vrachtschip 2.049 Licht gevechtsschip 7.852 Zwaar gevechtsschip 301 Kruiser 121 Slagschip 185 Recy…
-
het houdt niet op, niet vanzelf (2x)
-
het houdt niet op, niet vanzelf
-
ook maar eens wat van me laten horen, eerste hitje hier. spot sim fly. gl met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [Fubar] ________________________________________________ Slagschip 3.006 Interceptor 3.370 _________________________________________ Verdediger Mighty Floki [DBS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.993 Licht gevechtsschip 1.639 Zwaar gevechtsschip 2.230 Kruise…
-
lekker gedaan maat
-
het houdt niet op, niet vanzelf mooie hits maat
-
Hoi all, Ik speel dan weer in Virgo, want ja, een nederlandse 10x eco uni kan je gewoon niet laten schieten. Nou merk ik dat ik me weer heel erg begin te irriteren aan energieboosters in de dagelijkse import/export. Ik vind dat die energieboosters werkelijk waar niets toevoegen nadat je graviton gedaan hebt... en vervolgens blijven ze zich alleen maar opstapelen in je inventory.... Ik heb tijdens dit import export event van de 8 beloningen al 5x een energiebooster gehad die ik niet ga gebruiken.…
-
Quote from Kamikaze: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Kamikaze: “Helaas te weinig tijd, anders een leuke uni geweest vooral met def naar puin. ” er is geen def naar puin, puin van vloot % is 50 ” Zo weinig tijd heb ik dus dat ik het niet eens goed gelezen had... Ik hoop dat het een leuke actieve uni wordt. ” hahaha ja snap ik xD ja ik hoop dat de uni meer vaste spelers trekt
-
Quote from Hysteria: “Ik denk er zeker serieus over na om hier te beginnen. Altijd weer leuk om een nieuw accountje op te starten. Quote from Klapstoeltje: “Er komt een nieuwe uni aan a.s. vrijdag.. Virgo Met aanzienlijk eco gefocuste specs. Ga je hier wel of niet spelen en waarom dan wel of niet? ” En jij dan? ” ik denk dat ik lowkey anoniem ga kijken of het me wat bevalt en hoe de uni zich ontwikkeld, maar ik ben niet van plan om serieus te gaan lopen beuken.
-
Quote from StewieGriffin: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “dat klopt, ik ben al een poosje gestopt ja misselijke insinuaties? ik opper een mogelijkheid, omdat er een post boven mijn reactie aangegeven word dat hij na een crash ineens allejezus veel punten omhoog schiet xD het is een vrij land, dus ik mag opperen wat ik wil, of je het er nou mee eens bent of niet Er is maar een iemand die ik niet in zijn "waarde" laat en dat is omdat ie gewoon geen waarde h…
-
Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “dat klopt, ik ben al een poosje gestopt ja misselijke insinuaties? ik opper een mogelijkheid, omdat er een post boven mijn reactie aangegeven word dat hij na een crash ineens allejezus veel punten omhoog schiet xD het is een vrij land, dus ik mag opperen wat ik wil, of je het er nou mee eens bent of niet Er is maar een iemand die ik niet in zijn "waarde" laat en dat is omdat ie gewoon geen waarde heeft, en dat is Nickjuh/Wappie/BeLikeMe.. en dat is w…
-
Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “ik zie dat meneer zijn vakantiegeld idd gehad heeft xD ” Jij was toch gestopt???Maar je blijft wel misselijke insinuaties doen hier... Laat nu eens iemand in zijn waarde en laat zijn speelstijl nu eens voor wat het is" zijn zaak" Leuke slag GL@RB ” dat klopt, ik ben al een poosje gestopt ja misselijke insinuaties? ik opper een mogelijkheid, omdat er een post boven mijn reactie aangegeven word dat hij na een crash ineens allejezus veel punten omhoog s…