Search Results
Search results 801-820 of 903.
-
welkom terug mrsaw On 04-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Battlecruiser 1.000 _________________________________________ Defender MrSaw [Psy Corp] ________________________________________________ Battleship 500 _________________________________________ After the battle ... Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Battlecruiser 994 ( -6 ) _________________…
-
0 tot 5000
Postja we verveelden ons vannacht XD
-
0 tot 5000
Post5005
-
0 tot 5000
Post4979
-
0 tot 5000
Post4953
-
0 tot 5000
Post4927
-
hmmm lekkere hit hoor! swami wat doe je nou kerel XD gewoon lekker verder spelen na de feestdagen @JamesCameron, ik bespeur hier wel het gebruik van hacks hoor!
-
Quote from swami_dude: “Ik was ook niet met ogame bezig maar met rl toen James mij pakte en jullie noemen mij constant noob Overigens toch ik nog vloot had ben ik de enige die hier een puintime niet op eigen puin heeft getimed en een terug getrokken plaatsing + met mijn minivloot meerdere topvloten heeft weten neer te halen door moord en brand te schreeuwen bij de top, maar dat wordt weg gezet als dat je het solo niet kan ofzo Wat is skill in dit spel... iedereen snapt de theorie van alles wat j…
-
Quote from GeneralDuke: “Hmmja ik vind het ergens wel ironisch dat wij van “lucky ogame” worden beschuldigd door een alliantie die bijna alle slagen aan lucky ogame te danken heeft. Alleen James’ slag op Plofs vernietigers getuigt van enige skills. OT: Ik kan nog écht ontopic reageren want ik heb nog niet gedaan. Mooi gedaan wessel, heerlijk om te lezen. Geniet van de winst en James GLRB ” hahahah Lucky? ik vind de discussie wel grappig, volgens mij heb ik ook nog een aardige hit gemaakt op Fire…
-
Quote from fire rain: “haha ja man leuk nieuws mijn vrouwtje is 18 weken nu succes met de joune :+ ” haha gefeliciteerd kerel geniet er van haha @swami, ja dit is echt een ouderschaps topic aan het worden nu xD
-
Quote from fire rain: “wat is karma heerlijk je vlootje verschroten voor andere schepen en dat dan alles verschroot word om in de recs van te verdwijnen heerlijke slag heren geniet van de winst at ks glrb en gefeliciteerd met het goede nieuws:) ” hahaha Karma? XD alsof ik je ooit wat heb misdaan behalve 2x je vlootje pakken XD maar rebuilden komt wel goed no worries, ik moest vanmiddag gewoon even snel weg en wat anders doen, kon mn vlootje niet afwachten thuis, die rips waren al in de maak hoor…
-
rebuild komt wel goed, en tegen die tijd sneller dan jullie lief is hahaha
-
mooi gedaan heren, ik heb van de week gehoord dat mijn vriendin in verwachting is. om even wat rust te creëren heb ik toen mn vernietigers omgezet naar astro en een compleet opgebouwde 12e planeet. Ik was vanmiddag even met wat andere dingen bezig die even wat belangrijker zijn, toen ik ineens op de app las van wth je bent 7 plekken gezakt XD dus ik had zoiets van ohhhwww... nouja kan ik me zeker volledig focussen op RL en verder een beetje mijntjes klikken en def bouwen hahaha. Gemini vlootje w…
-
Quote from monfy: “Quote from ressiv: “mooi slagje Unknown maar wellicht "een brug te ver"" ? inmiddels zelf ook neer... KARMA ?? ” Zelf toevallig in zn recs geëindigd ? Balaban saved al jaren niet meer en ga er van uit dat hij wel wist dat dit er aan zat te komen na de merge ” Balaban is zelf inmiddels ook neer ja XD 3,7 miljoen recs nodig gehad, en dat op slechts 30% puin XD
-
[TOT: 122.022.000] Swami_dude [Bro] vs. Geologist Polaris [CGP] (A: 15.241.000, V: 106.781.000)
Postlekker hoor, zag hem ook al liggen, maar toen kwam ie net en was een ander hitje net even wat winstgevender XD
-
nu de aanvalsban erop zit, even bij wat itjes in de buurt koekeloeren en toen zag ik dat er geen timer stond na mijn spio maar ineens een rood uitroeptekentje, toch even kijken en ja hoor, wat vrachters met een zooi gs gelijk gelaunched hopende dat ie offline zou blijven, slechts 9 minuutjes later was het raak ik On 29-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 24.000 Battlecruiser 5.741 ____…