Search Results
Search results 161-180 of 903.
-
Quote from Courage: “Klopt @rcthans, dit gaat over een slag in Deimos waarbij Klapstoeltje een dubieuze rol speelt. @Klapstoeltje Quote from Klapstoeltje: “Ik heb jou toen op whatsapp in de groepsapp laten weten dat DDD mijn account over zou nemen. Kan ik niets aan doen dat jij aan het zuipen was of wat je ook aan het doen was en niet gesaved had. Dus tja... ik had geen invloed op zijn acties he wink.png maar dat vergeet je weer even. ” Dit is complete onzin, je hebt me niets verteld en tegelijk…
-
Quote from Courage: “Ik ben benieuwd wat de waarheid achter deze slag uiteindelijk is maar ik heb wel een vermoeden. Toegegeven; backstabben is het minste wat er is.. zelfs bij dit online spelletje. Voor een klein beetje profijt zijn sommige mensen/spelers snel tot dingen bereid wat eigenlijk net niet door de beugel kan. Quote from Klapstoeltje: “..., karma will bite you in the ass ” Hahaha, hier heb je gelijk in. Hier is gelijk jou stukje karma in je smoel @rcthans ; Succes met je nieuwe accoun…
-
zoals ik al aangaf is mijn commentaar niet naar de heren van Whololo. Die hebben niets misdaan en hun kans gegrepen en dat snap ik volledig. Niets anders dan lof en complimenten. Echter voor Mattieboy heb ik geen goed woord over. 14 uur na het verwijderen van de vriendenlijst snel vliegen.... dan ben je gewoon bang en heb je geen fatsoen in je flikker. Ik ben open geweest over de overnemer en vanaf wanneer. Dat heb ik duidelijk gecommuniceerd... Dat je dan toch besluit om iemand te naaien omdat …
-
Stop maar met het uitkramen van onzin... Je hebt gewoon geen enkel fatsoen in je donder, ik was hoe dan ook vandaag in vm gegaan.. want ik ben het weekend in het buitenland en ook dat wist je. Dus je hebt gewoon je backstab kans gegrepen dus lul niet. Na 24h had ik er geen problemen mee gehad. Maar die kans had je sws niet gehad en dat wist je dondersgoed. Dus blijf vooral lekker in je eigen bullshit geloven. Je bent gewoon een vieze speler, dikke naai streek en het nog verdedigen ook. Bah
-
14 uur is geen 24 uur toch? Je weet het wel weer mooi te vertellen. Het feit dat je zelf aangeeft dat ik te snel aan het bouwen was doet je besluiten om zo'n naaistreek uit te voeren.... ja ik was online, maar dan vertrouw ik teveel op jouw fatsoen... je zat bij ons in de appgroep, daar heb je geen woord losgelaten, geen berichtje ingame, geen berichtje persoonlijk op whatsapp, geen bericht op discord, je liet niets horen. Dus dit is not done. Maargoed, bouw maar lekker verder, karma will bite y…
-
en er nog trots op zijn ook.. bah... misselijke actie
-
Wat een naai actie van jou Leto/mattieboy.. niets persoonlijks naar de heren van Wholo, mooi gedaan.. maar mattieboy... zonder jouw backstab actie (en ik moest je zelf nota bene vanmorgen nog uit de appgroep donderen van de ally) hadden ze het nooit gered... maargoed de ongeschreven regel van 24h na het verbreken van een NAP pas aanvallen etc kan bij jou voor iedereen dus de prullenbak in... normen en waarden zijn bij jou dus ver te zoeken.. en waarom? Omdat je bang bent dat de overnemer van mij…
-
Rank 4 Virgo account
PostIk ben er wel weer een beetje klaar mee. Rang 4, 92,5 miljoen puntjes. GS voor astro 24 liggen klaar, Astro 25 moet nog voor gespaard worden. 13 planeten. 41/34/36 met nano 6 of 7 op iedere planeet, overal een anti raid defje en een prima vloot om wat slagen mee te zoeken. Overal maantjes met een springplankje. Account gaat niet zomaar weg, ligt nog voor 220 dagen alle officers op en wat boosters. Groet, Klapstoeltje
-
Quote from Bolder: “Oeverloos gezever, dat krijg je als je op stoeltje vliegt! Goed bezig, aftroeven die muil ! ” als jij nou ook even een accountje aanmaakt in Virgo, kun je laten zien hoe het moet kun je ook iets tegen mij laten zien oh wacht, of duik je dan weer in vm?? volgens mij ben jij hier degene met de grootste bek maar kun je werkelijk waar niets
-
Quote from Radagon: “Quote from Klapstoeltje: “ach, niet zo moeilijk he, ik neem gewoon de moeite niet om te saven who cares, dat jij de hele nacht ligt te azen op kleine hapjes zoals dit (en tot 2x toe niet voor elkaar kunnen krijgen om er helemaal doorheen te komen) xD succes ermee boeit mij totaal niet haha ” you don't care so much that you don't leave anything lying around lol Quote from Vogel: “Quote from Radagon: “Quote from ressiv: “ ” my two accounts fr say hello to you ” Ah great, u hav…
-
Quote from Vogel: “Quote from Klapstoeltje: “ach, niet zo moeilijk he, ik neem gewoon de moeite niet om te saven who cares, dat jij de hele nacht ligt te azen op kleine hapjes zoals dit (en tot 2x toe niet voor elkaar kunnen krijgen om er helemaal doorheen te komen) xD succes ermee boeit mij totaal niet haha ” mag ik ook dan??Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “ach, niet zo moeilijk he, ik neem gewoon de moeite niet om te saven who cares, dat jij de hele nacht ligt te azen op kleine ha…
-
ach, niet zo moeilijk he, ik neem gewoon de moeite niet om te saven who cares, dat jij de hele nacht ligt te azen op kleine hapjes zoals dit (en tot 2x toe niet voor elkaar kunnen krijgen om er helemaal doorheen te komen) xD succes ermee boeit mij totaal niet haha
-
nice, mooie wraakhit
-
[TOT: 170.402.403.000] Kevin87 [DEMA] vs. HATSEFLAST [Next] (A: 145.520.250.000, V: 24.882.153.000)
Postmachtig xD tja... skills zijn niet te koop he
-
en hitje nummer 2, bij elkaar toch een goede 1,2 miljard winst De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [Fubar] ________________________________________________ Slagschip 12.500 Interceptor 12.500 Klein vrachtschip 50.000 _________________________________________ Verdediger Smokes [LMS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.732 Groot vrachtschip 10.793 Licht gevechtsschip 11.414 Zwaar gevec…
-
ook maar eens wat meer met vloot doen hier puin is ook binnen, ander maantje ook gehit, post ik zo wel De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [Fubar] ________________________________________________ Slagschip 12.500 Interceptor 12.500 Klein vrachtschip 50.000 _________________________________________ Verdediger Smokes [LMS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.404 Groot vrachtschip 14.22…
-
whahaha geweldig xD succes met je pilootjes in leven houden Rcthans Vogel kennende xD