Search Results

Search results 81-100 of 101.

• Quote from Ziggy: “ja mijn internet viel uit en ik kon er niks meer aan doen om bv de vloot in de save te zetten ” Tegenwoordig heb je ook gsm's (mobieltjes) weet je wel. Daar kan je ook veel mee, zoals op internet gaan, ook als jou internet thuis eruit ligt. Heb het al meermaals moeten gebruiken omdat ik niet op tijd thuis geraakte (onderweg heb je ook geen wifi ) Netjes hoor Kylo-Ren

• Discussiedraadje merge 2020

Trucker - - Algemeen

Quote from Syrabi: “De spelers die zijn gemerged naar universa waar dat niet zou moeten kunnen, worden per geval bekeken. Ze krijgen dan hun DM van dat ticket vergoedt. Ik ga er alleen niet vanuit dat die spelers zelf een ticket gaan sturen, dus mocht je er zeker van zijn dat een speler niet in jouw uni zou moeten kunnen zitten, stuur dan even een ticket. Wij kijken er graag naar. ” 5a7b991dfca6f1905c7d0c164c50aee7.png Dus dit mag dan wel ofzo? Heel RoT is in Japetus terechtgekomen (waaronder ee…

• Discussiedraadje merge 2020

Trucker - - Algemeen

Quote from Lord: “Quote from MiniMe: “Quote from LoneRanger: “Quote from Lord: “Quote from LoneRanger: “Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar. Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. ” Quote from FAQ: “Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze n…

• Token na merge

Trucker - - Spel

Ik ben ook weg gemerged uit .nl met een acc. Dus voor mijn part mag hier alvast een slotje op. Dus bedankt @Hysteria

• Token na merge

Trucker - - Spel

Ik zie dat die token beschikbaar is in de Winkel. Is er ergens een 'how to' beschikbaar? Of moet je maar op goed geluk zo'n ding kopen en dan uitzoeken wat er mee te doen en vooral WAAR je naartoe kan?

• niet kunnen inloggen

Trucker - - Algemeen

Quote from Legend.bdr: “Gf die het probleem moet oplossen, Succes ermee! ” Wel, geloof het of niet, maar GF heeft mijn 'probleem' wel degelijk opgelost. Ben wel via Facebook moeten gaan om hen te contacteren... (iets met inloggen en ww enzo) Het was dat of verder met de vingertjes blijven draaien.

• niet kunnen inloggen

Trucker - - Algemeen

Ik zit al sinds zondag (hopelijk) in vm in 3 uni's, net vanwege dat probleem wat jij hier aankaart the ripper 32. Alleen geraakt het bij mij maar niet opgelost. Die GF authenticator app werkt ook voor geen meter. Helpt natuurlijk ook niet dat ik voor geen hol dingen kan onthouden. Verschillende mensen aangesproken via het board, ik vermoed dat zij ook hun best doen, maar ik kan dus al 3 dagen niet meer inloggen... Nieuw wachtwoord aanvragen lukt me dus ook niet, geen idee of dat te maken heeft m…

• Dank je voor de 2e tip Buck! DDD GL@RB On 15-06-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Trucker [BIER] ________________ Cruiser 30.000 _______________ Defender DDDisBACK [RoT] ________________ Large Cargo 59.437 Crawler 1.000 Rocket Launcher 784 _______________ After the battle ... Attacker Trucker [BIER] ________________ Cruiser 30.000 ( -0 ) _______________ Defender DDDisBACK [RoT] ________________ Destroyed! _______________ The attacker has won the battle! The attacker cap…

• Dank je voor de tip Buckert DDD GL@RB On 15-06-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Trucker [BIER] ________________ Cruiser 65.000 _______________ Defender DDDisBACK [RoT] ________________ Large Cargo 122.328 Light Fighter 121.955 _______________ After the battle ... Attacker Trucker [BIER] ________________ Cruiser 65.000 ( -0 ) _______________ Defender DDDisBACK [RoT] ________________ Destroyed! _______________ The attacker has won the battle! The attacker captured: 1.601…

• Quote from Wickedness: “Zal er weinig woorden aan vuil maken, een redelijke naaistreek. 20min voor de slag: Speler BlackHawk heeft je verwijderd van zijn vriendenlijst. Speler Hitsugaya Toushiro heeft je verwijderd van zijn vriendenlijst. Lurtz out ” OMG Dat jij zoiets durft zeggen kerel. Jullie hebben hetzelfde met mij geflikt. Doet pijn hé, ik vind het alvast een geweldige actie. Op allemaal. Kudo's aan Monfy en Simba. Heerlijk om zo wakker te worden.

• Quote from Plofkop: “nee we wachten even tot jamescameron rang 1 is en dan pakken we hem! ” 192dd28de6fc48028db56c6a54b2b295.png Kicken die handel!

• Hmm, waar te beginnen? Bij mij is ogame altijd een fijn tijdverdrijf geweest, heb dan ook niets anders te doen. (blabla, korsakov, dat is wel geweten ondertussen) Volgens mij is ogame een spel waarbij je vrienden verdedigt. Dat heb ik in het geval van Alien toen ook gedaan. Als ReWinD (niet in mijn (ex)allie) slim was geweest had ie die slag tegen hem ook kunnen voorkomen door simpelweg de lanx te gebruiken. (ja die aanval was op een planeet van Alien) Wat mij vooral tegen de borst stuit is dat …

• Quote from Alpatsjino: “Lekker interessant over hoe wat waar en Trucker Vind het slim genoeg dat ie vriendjes zoekt met de sterkere gezien zijn gecrashed worden-verleden, grotere farms bestaan er bijna niet Mooie knal geworden wat zo te zien nog een staartje gaat krijgen aangezien er weer meer vloot bijkomt, maakt het weer leuk ” Yup, en bijna altijd werden mijn maan (manen) daarbij gesloopt. Buiten 1x Mr.X met een puintime. Dus jou punt? Lekker whinen over mij, terwijl het hier helemaal niet ov…

• #2 De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [Playbook] ________________________________________________ Ster des Doods 900 _________________________________________ Verdediger Thebenchmark ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.229 Zonne-energiesatelliet 267 Ster des Doods 5 Raketlanceerder 158.808 Kleine laser 12.000 Grote laser 10 Gausskanon 1.800 Ionkanon 3 Plasmakanon 2.403 Kleine planetaire …

• Ik kan/mag niet achterblijven op Barcode en Co en hun hofspam, dus bij deze. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [Playbook] ________________________________________________ Ster des Doods 850 _________________________________________ Verdediger Thebenchmark ________________________________________________ Klein vrachtschip 37 Groot vrachtschip 1.166 Kolonisatieschip 1 Spionagesonde 696 Zonne-energiesatelliet 219 Ster des…

• Om maar mee te doen met al die Playbookers hier, ook maar eens wat neerzetten. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Trucker [Playbook] ________________________________________________ Vernietiger 20.000 _________________________________________ Verdediger DONALD DUCK [JIGSAW_1] ________________________________________________ Ster des Doods 104 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Trucker [Playbo…

• Spioneren vanuit berichten

Trucker - - Spel

Heb FF eens geprobeerd en daar doet ie het wel gewoon. Nu, vond chrome wel beter om mee te spelen en te werken voor men andere dingen. Maar goed, zolang ik geen oplossing vind zal ik dan maar met FF verder doen zeker. Als er een oplossing voorhanden is, ik hoor het graag. @TheBunny bedankt voor het aanbod, maar ik houd het liever bij het oude, gezien ik die ken en nieuwe dingen leren nu niet meteen mijn sterkste punt is.

• Spioneren vanuit berichten

Trucker - - Spel

Ik heb gisteren een update van chrome gedaan, nu kan ik niet meer spioneren vanuit mijn berichten (Antigame optie). Zijn er nog mensen die dit euvel hebben ondervonden bij een update? Heb Antigame al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wat geen zoden aan de dijk heeft gebracht. Vind het nogal redelijk irritant, aangezien ik mijn dag nogal redelijk vul met ogame.

• Sow, dat was een gezellig nachtje! Gezellig vliegen met je HT. Op naar meer zou ik zeggen. Ik heb de def niet gehoord, zal mss wat boos zijn op ons, maar eigenlijk moet ie dat op zichzelf zijn. GL@RB man, moet wel lukken met dat gejatte puin! (wat je goed recht is trouwens, zou het ook doen. )

• bug ID (pop up)

Trucker - - Spel

(bug ID: cd8cb1cc4b84d4bd3e1f59aed47ba5ca) Wat moet ik hier mee doen dan? Kreeg dat op men scherm toen ik aan het spyen was en die spios niet gelaunched werden... Kreeg daaronder ook een Report Bug knopje. Als je op Report Bug klikt gaat ie naar het Engelstalige board... Ben er niet verder mee gegaan, gewoon omdat ik geen acc heb op het .EN board. En screenshot heb ik niet aan gedacht, dus tsja, niet veel om mee verder te gaan. Mss iemand anders die er nog er(aan)varing mee gehad heeft en wel ge…