Search Results
Search results 101-120 of 200.
-
Quote from Neon: “was wel netjes TakeOff, had gewoon wat beter moeten saven. :') ” Kijk zo hebben we reacties het liefst. Succes met rebuild
-
Oefff dat is geen verkeerde winst man! Heel nice Nero GLRB
-
Weer wat metaal erbij Neon GLRB!
-
[TOT: 183.716.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 18.096.000, V: 165.620.000)
PostNice die deut, goed gespot! Tau GLRB!
-
Was gezellig op discord en whatsapp guys, jammer dat het niet is gelukt. Fire rain GLRB
-
Proficiat met je eerste hof Kloze GLRB!
-
[RIP kill][TOT: 10.250.000] GeneralDuke [Bro] vs. DONALD DUCK [JIGSAW_1] (A: 250.000, V: 10.000.000)
PostEentje voor de counter dan maar Donald Duck GLRB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller GeneralDuke [Bro] ________________________________________________ Vernietiger 200 _________________________________________ Verdediger DONALD DUCK [JIGSAW_1] ________________________________________________ Ster des Doods 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller GeneralDuke [Bro] _________________________________…
-
Lol. Tsja gambit, als je 60M deut zonder vloot of def op manen laat slingeren wordt dat natuurlijk wel even veiliggesteld! Fnatic GLRB
-
[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)
PostIk vind deze thread leuker dan de slag Lekker winstje wel James, mooi gedaan! En nu weer de popcorn erbij Edit: Quote from JamesCameron: “ Ik dacht van... zit die smeerlap nou gewoon weer te bashen?!?!?” Ben je nou werkelijk begaan met het welzijn van de satjes van Bro? Big love
-
Mooi ninja guys, lekker wat puin aan huis Blackhawk oepsie, GLRB dan maar
-
Hmmja, ik ontving deze spio in m’n inbox, dacht “ik ga zo slapen, slag duurt toch al gauw dik drie kwartier met die recs dus laat maar”. Kwam een puinruimverzoek, had ik m qua tijd net zo goed zelf kunnen maken Achja, zie het maar als rebuild gs van mijn kant Ik rec graag voor de gevallene Viceregent Vela GLRB, in het vervolg kortere checks!
-
Wie savet nou 300 vrachters xD Achja beetje winst voor jou, en GLRB fnatic
-
Haha wees maar niet bang Klapstoeltje. Die gaat vast rebuilden en mag jij m prakken
-
Zieke winst, damn. Jij krijgt teveel cadeautjes zo hahaha. Swami nooo Ik gok dat je gewoon vergeten bent je main te saven, want de rest hangt braaf in de lucht inderdaad. Shit happens, met jouw mijntjes komt dit goed GLRB
-
Lekkere winst weer heren, jullie werven zullen wel overuren draaien MrSaw jammer dat je nu echt de knoop het doorgehakt om te stoppen. Kan me nog herinneren dat je m'n puin jatte en vervolgens een NAP aanbood, waar ik dankbaar gebruik van maakte als ik weer eens 20k recs nodig had GLIRL en wie weet begin je ooit weer eens een accountje.
-
Lekker dagje voor jou zo! Preston Garvey succes met sparen weer
-
Not bad zo'n verdwaald vlootje. Ivan GLRB!
-
Heftig wat een winst Congrats met de nieuwe top 10. Fire rain Je had een prachtvloot zonde. GLRB
-
Quote from wazieflo: “die nood is gelijk weer in v gespronge en zijn er 3 wat ik hem heb af gepakt dit was de 3de ” Mensen die meteen weer v in springen zijn wel vervelend ja Just kidding, good to see you back! Hf spending