Search Results
Search results 81-100 of 159.
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
Postcorrect!!! Rewind jij hier ook?
-
Het 'wat als'- spel
Lownub - - Thuisplaneet
PostDan zou ze haar kleren uit de afvalbak mogen halen en een pleuris end kunnen oprotten. Wat als GF meer communicatie had met de spelers, bijvoorbeeld een vragen uurtje op het irc. Zou iedereen dan actiever met goeie ideeën komen?
-
Het 'wat als'- spel
Lownub - - Thuisplaneet
PostVoor nu als eerst de irritante mobiel bug verhelpen dat je vloot activiteit niet kunt zien. Wat als je lichaam langzaam sterft en je verder zou kunnen leven in een cyborg? Edit: Te lang aan het denken geweest zonder refresh. Parachute springen, ben als de dood voor hoogtes
-
Wie reageert er na jou?
Lownub - - Thuisplaneet
PostVertraging op de lijn, nu dan HT?
-
Quote from Barney stinson: “hahahahahaha hoeveel naaihitten op ogame zijn gemaakt en na 1 recentelijk gelijk dit. te grappig ” Sinds dat ik ogame speel is dit de eerste die ik tegen kom en de manier waarop dit gebeurt is vind ik niet netjes, mijn intentie is om het spel leuk te houden voor iedereen zonder dat je genaaid wordt door mensen die je vertrouwt. Wat trucker gedaan heeft is ook een naai hit op rewind maar dan zo terug pakken ben je niet een haar beter en dat begrijp je zelf ook wel.
-
Het 'wat als'- spel
Lownub - - Thuisplaneet
PostVerdediger feliciteren en weer herbouwen. Wat zou je doen als je ook ineens planeten kunt knallen?
-
Het 'wat als'- spel
Lownub - - Thuisplaneet
PostBear grylls! Wat als ogame morgen plots niet meer bestaat?
-
Beste medespelers, Er is onlangs veel gebeurd in het spel en op het forum, mensen verwijten elkaar van alles en om dit gedoe in de toekomst te voorkomen stel ik voor: Na dat een speler uit een alliantie gezet wordt tijdens het offline zijn en er dus niet op de hoogte van is een soort van veilige tijd te geven. Het kan bijvoorbeeld tot de eerst volgende login (zichtbaar door een blauw vinkje of dergelijke voor oud-alliantie genoten toe te voegen) zijn of een bepaald tijdbestek aan vast knopen, la…