Search Results
Search results 121-140 of 200.
-
[TOT: 1.410.445.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. jedi995 [ESA] (A: 144.250.000, D: 1.266.195.000)
PostBetere winst dit, mooi gedaan! Jedi jammer dat je stopt, GLIRL. En tot over een paar weken
-
Ceterum censeo iactantes bombos inutiles esse.
-
Damn. Je probeerde zo vaak, steeds was swami er op tijd bij. Deze keer niet, goed gespot dus. Swami GLRB
-
Lol xD Lekker hitje, voor Mr-X hopelijk een lekker shitje. Veel plezier ermee. Mr-X GLRB
-
Goed gespot, snel gevlogen! Succes met sparen weer
-
Quote from Yoshi: “Ben het op zich wel eens met bolder, kies wat je wilt bouwen en kijk wat waar goed voor is, bommenwerpers zijn puur voor de def bedoeld, als je er niet doorkomt heb je als nog 2 opties, meer bouwen of ipren. Om de bommenwerper dan nog meer OP te maken hoeft van mij niet. Als je dan al de sterkte van een schip gaat aanpassen, gooi dan ook gelijk de deut kosten voor verbruik omhoog om te balanceren. IC nog beter maken om def te bashen lijkt me ook echt overbodig, anders gewoon l…
-
Schattig hitje hoor Neon GLRB en veel plezier met je maan
-
Mooie vloot man, leuk om ook eens rips gewoon mee te zien vliegen Blinkin GLRB!
-
[TOT: 190.106.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 20.387.000, V: 169.719.000)
PostLekker die deut hoor Have fun spending Director Tau GLRB, en eerder leeghalen die planeten!
-
Mooi gespot, mooie winst! Palpatine GLRB
-
Lekker winstje Lurtz, have fun spending En Sempi wat doe je nou jonge, niet op de bank in slaap vallen, muts! Volgende keer gewoon je bed opzoeken (en wel ff saven... ) GLRB
-
Quote from Gargamel: “Zat lekker te studeren met OGame voor m's neus, wachtend op een goeie timing om m'n vloot te saven. Refresh ik en is ie plots weg. Dacht dat er wel een rood lampje zou gaan branden als ik aangevallen wordt. Was helaas niet het geval :p. ” Dat lampje komt alleen als je refresht. Balen dat het zo moest gebeuren
-
Afgelopen dinsdag had ik al een slagje gemaakt op hem. Dat zinde hem blijkbaar niet, want ik zag gisteravond opeens raketten op mijn defje komen. Ik vulde sneller mijn abr aan dan dat hij zijn ipr bouwde, maar toch vond ik het niet helemaal attent van hem. Maar even de lanx eroverheen getrokken, en inderdaad daar zag ik een expootje vliegen. Vreemde manier van saven met een mooie shiny maan ernaast! Hopelijk gebruikt hij die de volgende keer. Emperor Nova GLRB De volgende vloten kwamen elkaar te…
-
Gaat hard met die UWS'ers zo, heerlijke winst man! Gargamel GLRB En pas op voor de smurfen!
-
Heel mooie winst swami, dat is even mooi meegenomen! Wat HT zegt, tegen die raketten waren bommenwerpers wel goed van pas gekomen Have fun spending! En Jinx GLRB, aardig wat vrachtertjes die nu in puin liggen
-
Niet verkeerd zo 240M winst aan huis! Mooi dat het lukte. ABN Amro GLRB en in het vervolg wat beter opletten
-
Lekker lekker, eerste hitje in Fidis, congrats! Puck GLRB
-
Goed gespot, lekker lunchhapje zo. Heather GLRB