Search Results
Search results 161-180 of 200.
-
Nice, nieuwe top 10 Lekker winstje wel, have fun spending
-
Quote from Jillian: “er wordt inderdaad niet gesproken over puntwaarde, maar dat is wel een goed nummer om op te berekenen of er daadwerkelijk ca 70% gerebuild is. ” Ja maar er kan dus herbouwd worden volgens een andere manier dan de beschrijvingen zeggen, en nog steeds op 70% uitkomen. Quote from swami_dude: “Quote from GeneralDuke: “Maar de kans dat er slechts 134.000 worden herbouwd is ongeveer 2,98*10^(-186). ” Want dit lijkt meer alsof ze niet kijken per verdedigingswerk wat er herbouwd wor…
-
Ik ken het concept van afronding, ik snap dat je niet 0,7 koepels kunt herbouwen maar dat dat dus 0 of 1 wordt. Bij 200.000 raketlanceerders maakt afronding echter niks uit, want 70% van 200.000 is gewoon 140.000. Quote from TheBunny: “Beste General Duke, Wanneer ik de waarde (in punten) bekijk van de oorspronkelijke verdediging en de waarde van de herbouwde verdediging kom ik op het volgende uit: Oorspronkelijke verdediging: 1.283.620 punten Herbouwde verdediging: 891446 punten Herbouwingsratio…
-
Quote from Yoshi: “70% is de kans dat het wordt herbouwd, niet het daadwerkelijk percentage in aantallen. ” Daar had ik al rekening mee gehouden: Quote from GeneralDuke: “Bij het berekenen van wat er wordt herbouwd wordt volgens mij niet berekend "er stonden 10k lasers, 70% daarvan is 7k, dus er worden er 7k herbouwd", maar wordt per verdedigingswerk bepaald of die wordt herbouwd, met 70% kans op "herbouwen". Dat convergeert voor grote getallen netjes naar de 70% die het zou moeten zijn, plus of…
-
Gisteravond heb ik turtlesoep gemaakt, en in het gevechtsrapport viel het me op dat de herbouwde verdediging niet is wat ik ervan verwacht. Ik ga hier even uit van geen officier, dus 70% wordt herbouwd. Dit is wat er is gebeurd: Ding -- Oorspronkelijk -- Herbouwd -- 70% van oorspronkelijk (dus verwachte herbouw) rl -- 200.000 -- 134.000 -- 140.000 kl -- 100.000 -- 62.000 -- 70.000 gl -- 11.000 -- 6.710 -- 7.700 gk -- 10.000 -- 7.600 -- 7.000 ik -- 4.560 -- 2.827 -- 3.192 pk -- 1.454 -- 1.091 -- …
-
Volgens mij heb ik gister nog expliciet de admins bedankt voor alle tijd en moeite die ze in het overbrengen van onze suggesties over de merge steken. Daarnaast gaat het hier (volgens mij) niet om een specifieke ban maar ging het in principe over het doorlopen van je boosters in v mode en daarna over een voorstel om de procedure rondom het geven van bans wat minder totalitair te maken. Edit: beetje kortaf gereageerd. Je hebt gelijk Hysteria dat jullie ook maar gewone mensen zijn, dat wordt wel e…
-
Quote from swami_dude: “Quote from TheDutchRitual: “Quote from ReformeD: “Misschien een alternatief hierop is als de GO aanleiding denkt te hebben voor een ban wordt de speler geinformeerd en heeft deze 24 of 48 uur de tijd om zijn onschuld te bewijzen voor de ban daadwerkelijk wordt gezet, dat zou veel van deze problemen oplossen. ” Plus 1 ” +1 ” +1 Of dat minstens een andere (S)GO zich ook moet kunnen vinden in de ban Quote from Hitsugaya Toushiro: “Het enige wat ik kan aangeven aan @ReformeD …
-
Merge
GeneralDuke - - Spel
PostKarig om te lezen dat admins van meerdere communities hebben geprobeerd GF te laten overwegen de merge in een andere vorm te laten plaatsvinden. Kan me voorstellen dat dit bij jullie ook behoorlijke frustraties uitlokt. Bedankt in ieder geval voor het werk en de tijd die jullie erin stoppen, bijvoorbeeld door onze (talrijke) klachten en alternatieven over te brengen en vragen door te spelen. Top!
-
Merge
GeneralDuke - - Spel
PostDoeluni kan doorspelen. Exodusuni kan doorspelen totdat de speler een keuze heeft gemaakt of de deadline (eind van de mergeweek) er is. Dan gaat dat acca in v, wordt verplaatst, en kan de speler kiezen wanneer die weer uit v komt.
-
De merge, En nu?
GeneralDuke - - Algemeen
PostQuote from Smoothly: “Quote from Jillian: “Quote from GeneralDuke: “Stiekem had je dus gewoon het mailadres van al je accounts moeten veranderen zodat ze niet in 1 lobby samen kwamen ” Dan zat je dus weer met het probleem dat je maar op 1 acc tegelijk kan inloggen enzo. ” daar zijn proxy servers voor ” kuch regels kuch Verschillende browsers werkt wel en is toegestaan
-
Merge
GeneralDuke - - Spel
PostQuote from Jillian: “betekend dat als er echt "ruimte tekort" is voor spelers, dat de uni groter wordt. wat dus in NL in geen gevallen van toepassing zal zijn. ” Dit zou ik graag nog even bevestigd zien door een admin. Andersom is het natuurlijk ook nadelig voor spelers in een 9-mw uni, als die daar ook rekening mee heeft gehouden qua planeetspreiding. Worden al je planeten in g6-7-8-9 straks lekker bij elkaar gedumpt in g5...
-
De merge, En nu?
GeneralDuke - - Algemeen
PostStiekem had je dus gewoon het mailadres van al je accounts moeten veranderen zodat ze niet in 1 lobby samen kwamen
-
Quote from Takeoff: “misschien een gek idee he, maar stel er zou één regel code geschreven worden waardoor je ook daadwerkelijk niet een spionage kan sturen 2 seconden voor de slag. dat dan gewoon het knopje word uitgezet. nou weet ik toevallig dat het inderdaad zo simpel is. nou heeft een S-GO er natuurlijk niet superveel over te zeggen bij gameforge, maar kan nou niet echt zeggen dat je je er hard voor maakt om ogame een betere plek te maken. ik wist ook niks van die regel af, het is weer zo'n…
-
Een ban van 2 weken? *slikt woorden in* Iemand had gisteren een slechte dag zeker... Quote from MrSaw: “Dus dan is er ook niet genoeg controle op? Nu staat het hier wit op donkerblauw dat hij dit deed, dan is het niet moeilijk om hem te bannen. @Knigge Had je dit anders wel gecontroleerd? ” Ik vermoed het niet. Er staat nog een slag met ons op het forum waar ook een "spio vlak voor aankomst" wordt beschreven, maar daar is toen niet op gereageerd. Sowieso niet genoeg handhaving dus. Trouwens, in …
-
Quote from WaZ: “Dit. Refreshed ook de pagina en maakt sprongpoort gebruiken om de vloot te redden dus ook praktisch onmogelijk (wat erg goed haalbaar is als hij bijvoorbeeld 4 of 5 secondes had gehad, en voor sommigen zelfs mogelijk is met minder). Gewoon een logische regel die in de spelregels terug te vinden is, moet je niet gaan klagen dat de uni opzettelijk leeggewerkt wordt want daar heeft het niks mee te maken. ” Ja dat was een beetje salty Nevermind Dus je pagina refresht op het moment d…
-
Zo krijg je de uni wel leeg ja...
-
Quote from Robbendinho: “2 sec voor impact een spio... was dat niet tegen de regels ” Wat zou daar de reden voor zijn? Op zich niet vreemd toch om te kijken hoe goed je zat met de timing?