Search Results
Search results 281-300 of 383.
-
HT handel
PostWow nu wil ik zelfs mijn deut aan je verkopen
-
HT handel
PostHahaha die ratios, je zit nu in zag hoor
-
[SOLO #1][TOT: 700.546.000] Swami_dude [Bro] vs. Defragler [UWS] (A: 124.294.000, V: 576.252.000)
PostKleine jongens worden groot
-
Deze man heeft een nare dag vandaag, lekkere hits!
-
Eerste post De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Dens [ESA] ________________________________________________ Bommenwerper 4.997 Vernietiger 2.371 Licht gevechtsschip 66.820 Zwaar gevechtsschip 992 Slagschip 24.552 Interceptor 331 _________________________________________ Verdediger Czar Majoris ________________________________________________ Klein vrachtschip 904 Groot vrachtschip 118 Slagschip 348 Recycler 50 Spionagesonde 195 …
-
Ivan had me benadert dat mrsaw zijn vloot had getimed. Ik gaf vriendelijk aan dat halten weinig nut heeft als Psy Corp met zijn allen komen. Nu blijken het jullie te zijn... fire rain snapte ook al niks van zijn verhaal. Kortom netjes gedaan en mooie winst. 2 sec voor impact een spio... was dat niet tegen de regels
-
Lobby based dm
Robbendinho - - The Docks
PostQuote from Tymur: “Houd er ook rekening mee dat je met expedities (al is het minimaal) ook DM kan verdienen. En natuurlijk met de puinveld acties. Als je lobby-based DM doet, dan zou je dus op elke uni een account kunnen nemen en alleen gebruiken om DM te farmen (1 KV per expeditie is genoeg). En dan een tiental recs om tijdens de puinveld acties ook te spammen. ” gevonden en betaalde en wordt nu ook al gescheiden. Daar zie ik geen problemen mee
-
Lobby based dm
Robbendinho - - The Docks
PostDit is precies waar ik aan zat te denken vandeweek
-
Misschien een beetje offtopic maar zou het geen idee zijn dat spelers in vakantiemodus die toch na 5 weken verwijderd eerst weer actief te zetten? ZO kunnen de actieve spelers nog wat gsjes meepakken. Ik zie nu steeds vaker dat een itje weer inlogt en hem vervolgens in vakmode gooit om er vervolgens nooit meer iets mee te doen. Like WTF
-
Anuvinda
PostJe wordt bedankt Anu, nu moet ik mijn naam aanpassen ingame.
-
Mijnen7.562.596 (74.3 %) Overige GebouwenMetaal : 365.856Crystal : 231.655Deuterium : 68.582">666.093 (6.5 %) Onderzoek1.284.783 (12.6 %) Vloot244.687 (2.4 %) Verdediging<a class="tooltipRight js_hideTipOnMobile" title="+0 Punten (0 %)">415.206 (4 %) Onverwoestbaar9.372.468 (92.1 %) 11 planeten 11 manen en 66.563 DM Bieden maar
-
HEY JIJ DAAR! Na het daverende succes van de meet van afgelopen maart komen we terug. Beter, gaver, extremer, etc etc. Wanneer? Zie topicnaam Waar? In de buurt van Bergen op Zoom Met wie? o.a. @Wish2Die, @Vliegende Hollander, @Anuvinda, @TimmiT, @Spacefighter en nog veel meer vriendjes en vriendinnetjes Waarom? Zodat je achter dat scherm vandaan komt en ziet met wie je eigenlijk uren zit te spelen Wat kost da? Afhankelijk van hoe lang je komt, voor de maximale duur rekenen we ongeveer €40 voor h…