Search Results
Search results 361-380 of 386.
-
x2 [TOT: 52.476.000] DNA [Bro] vs. Palpatine [FSA] (A: 5.410.000, V: 47.066.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DNA [Bro] ________________________________________________ Slagschip 4.050 Interceptor 2.050 _________________________________________ Verdediger Palpatine [FSA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 100 Groot vrachtschip 800 Kolonisatieschip 1 Recycler 51 Spionagesonde 163 Zonne-energiesatelliet 450 Raketlanceerder 3.200 Kleine laser 3.200 Grote laser 800 Gausska…
-
Gratis kristal! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DNA [Bro] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1 Interceptor 500 _________________________________________ Verdediger Commodore Neso ________________________________________________ Groot vrachtschip 35 Recycler 2 Spionagesonde 5 Zonne-energiesatelliet 5.000 Raketlanceerder 1 Grote laser 1 Gausskanon 1 Ionkanon 2 ___________________________________…
-
[SOLO TOP 10][TOT: 128.607.000] RNA [Bro] vs. Admiral Lagoon (A: 19.210.000, V: 109.397.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostDoet ie gewoon ff hoor, lekker. Congrats met je top 10
-
Het komt allemaal neer op klantvriendelijkheid. Maar zoals hier wel wordt weergegeven is dat er gewoon niet. Je word gebanned doordat het spel achterloopt en degene die je banned het niet doet omdat hij goed oplet en iedereen gelijk behandeld maar omdat diegene het toevallig op het forum leest. Dan zit je je ban uit en ben je dus je boosters kwijt, GameForge zelf boeit het sowieso al niet anders zouden ze de boosters wel pauzeren. En wanneer je dan dit aan het licht brengt op het forum dan krijg…
-
Hitsugaya Toushiro
Takeoff - - Ex teamleden
PostNice, succes!
-
Quote from Knigge: “Zoals terecht vermeld wordt is het spioneren 2 seconden voor de slag verboden en valt het onder probing. Dit betekent dat de slag afgekeurd is. De slag zal door de betrokken mod naar de puinhoop worden verplaatst. ” misschien een gek idee he, maar stel er zou één regel code geschreven worden waardoor je ook daadwerkelijk niet een spionage kan sturen 2 seconden voor de slag. dat dan gewoon het knopje word uitgezet. nou weet ik toevallig dat het inderdaad zo simpel is. nou heef…
-
Een fatsoenlijke app maken zou het een flinke boost geven, niet alleen omdat ze dan op dat platform gevonden kunnen worden maar dan zien mensen het je ook spelen in het openbaar, en worden ze zelf nieuwsgierig
-
Forum dood maken??
PostHoe heb je ooit dat Google resultaat voor het woord censuur gevonden als je het niet eens goed typt.. En het forum is geen publiekelijk eigendom, het is van Ogame. Dus het is aan hun om te bepalen wat wel en niet is toegestaan. Ook al is dat specifieke dingen een warning geven
-
Global Chat
PostQuote from Vuurbal: “Ik ken de discord maar dat is wel iets anders. Discord is (voor zover ik weet) voor alle uni's samen, en het gaat nooit gebeuren dat alle spelers uit een uni de discord joinen. Chatgroepen zijn ook interessant maar vereisen wel wat aanpassingen aan de chat functie zoals deze nu is. Ik denk dat er opzich genoeg manieren zijn om buiten de game om een groep aan te maken als je graag met een bepaalde groep mensen vaak wil praten (zoals de discord). Zou misschien leuk zijn om toe…
-
Quote from vernal: “er is er nog 1 die is 100 euro goedkoper die heeft quadcore deze van 899 heeft maar intelcore maar die is wel i7 799: i5 quadcore gtx 1050 899: i7 intelcore gtx 1050 Een collega vertelde me ook iets over megaherts snelheid? ” de i7 heeft ook 4 cores dus is ook Quadcore. En klopt, de processor snelheid is in mhz/ghz. de i7 heeft 2,8 ghz en met turbo boost tot 3,8 ghz. Bij laptops pakt hij energiebesparing die lage snelheid, gemiddelde energiestand alleen de hoge snelheid wanne…
-
Quote from vernal: “hoe bedoel je installeren games etc? Want ik speel enkel die browser mmorpg Speel eigenlijk niets op cd's of dat ik installeer soms eens rome total war ofzo. Deze is dan aan te raden? ” Normaal installeer je al je programma's op dezelfde schijf als waar Windows op staat. Als dat een SSD is, is dat veel sneller dan de oude hdd. Maar als je browser games doet en verder niet veel games/programma's installeert dan is deze laptop zeker aan te raden. Dan kun je hier wel weer aan aa…
-
Quote from vernal: “zou je deze aanraden? mediamarkt.be/nl/product/_leno…q-80wk00kumb-1720180.html I7 en grapische kaart ziet er oke uit denk ik? Merk is niet zo goed/bekend? ” Lenovo is opzich wel een bekend merk tegenwoordig. Wel nice laptop, goeie grafische kaart, goeie processor. Geheugen is goed maar kon meer. Alleen je zit wel met de kleine ssd + grote hdd. dus als je veel wil installeren zullen programma's op je hdd moeten waardoor ze trager zullen runnen. Van de 128 gb ssd zal zo'n 90-10…
-
Als je echt een beetje wil gamen enzo zou ik gewoon opzoek gaan naar game laptops. Veel merken hebben ze tegenwoordig wel (ASUS ROG, MSI, Acer). Op zich zijn er wel gamelaptops van onder de 1000 euro, je kunt het zo duur en goed maken als je zelf wil. Dan zou ik kijken naar eentje met een i5 (nieuwere generatie dan je nu hebt), een GTX 1060 grafische kaart ongeveer en een SSD schijf. Let wel op bij het uitzoeken van de harde schijven dat je graag je games op de SSD wil zodat ze snel runnen. Een …
-
Ik wou mijn sprongpoort ninja laatst opzoeken wat mijn grootste slag was t/m 2 weken geleden, maar die is ook weg en ik kan niet meer opzoeken wat mijn voorheen grootste vloot was, want die was gecrashed.. Maar ik snap het wel, na zoveel jaar was het forum ook wel erg vol. Dus nu maar screenshots enzo maken voor het geval mijn slagen nu worden verwijderd
-
Quote from Bolder: “Quote from dutchpride: “Quote from Bolder: “spelers die epilepsie hebben.Dialyse? ” Lief dat je ook aan andere mensen dan je eigen denkt Toen ik in yakini speelde was je in het begin zowat iedere dag online zonder vm, tot meer van je geliefden sterker werden en jij weer met regelmaat in en uit de vm ging. Hieruit blijkt dat jij inderdaad een vm abuser bent. Als je met alles en iedereen rekening houdt dan zeg je gewoon na dat je de VM uit bent gekomen moet je minimaal 24h wach…
-
Er zijn misschien mensen die maar weinig online kunnen zijn om bepaalde redenen, maar het is ogame. niet om mensen buiten te sluiten ofzo maar een groot deel van het spel is zorgen dat je vloot heel blijft en je spul niet gejat word. v-mode is als je een tijdje niet kunt/wil spelen, niet als soort manier om ogame rolstoel toegankelijk te maken. dat bedoel ik echt niet op een slechte manier ofzo