Search Results
Search results 581-600 of 696.
-
expo-records
PostQuote from mauricovic: “Grootste vloot in totale gs hoeveelheid ” Moet ik dat ook nog weer gaan uitrekenen???
-
expo-records
PostQuote from odlaw: “Gewoon: Is er al een draadje met expo-records? En in dat draadje verwacht ik dan: Meest opgehaalde metaal Meest opgehaalde kristal meest opgehaalde deut grootste vloot binnen gekregen (bij voorkeur per schip... ik ontvang nog wel eens leuke hoeveelheden zg's, bijvoorbeeld) langste periode weg gebleven Grootste hoeveelheid dm ontvangen Nou ja... kan er nog meer? ” Grootste puinveld achtergelaten/opgehaald
-
accounts.
PostZolang je er maar niet vanuit gaat dat ze vaardigheden gaan toevoegen aan je account, Bolder... die had je niet en derhalve heb je er ook geen recht op! Ik zit zelf ook al weer maanden te wachten op de actie waarbij ik vaardigheden kan kopen voor dm. Wel stug dat juist jouw account(s) verdwenen zijn... hadden ze beter een wat minder opvallend persoon kunnen nemen...
-
expo-records
PostGewoon: Is er al een draadje met expo-records? En in dat draadje verwacht ik dan: Meest opgehaalde metaal Meest opgehaalde kristal meest opgehaalde deut grootste vloot binnen gekregen (bij voorkeur per schip... ik ontvang nog wel eens leuke hoeveelheden zg's, bijvoorbeeld) langste periode weg gebleven Grootste hoeveelheid dm ontvangen Nou ja... kan er nog meer?
-
expo-records
PostMijn vrouw klaagt er regelmatig over, mijn zoekvaardigheid, dus zonder schroom open ik dit draadje met de vraag: "Is er niet al ergens een draadje met expo-records?" Als we dan toch in, wederom zonder schroom, cheatmodus gaan, dan maar er voor uitkomen, he?!
-
NR1 SOLO [TOT: 1.583.424.428.000] DnP [zeea] vs. Sexxie Exxie [Next] (A: 307.714.922.000, D: 1.275.709.506.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from Chizo: “Quote from TimmiT: “Voor alle kanten valt wat te zeggen. Hoe kan het dat Bolder al maanden zijn accounts kwijt is, maar Chizo via de graveyard kan transferen en daarna weer vrolijk wordt teruggezet? Mickey Mouse-beleid. Als je maar geld uitgeeft... Oh, en om te voorkomen dat ik een (kinderachtige) warn krijg: Mooie slag! Goed gedaan! Veel plezier met je grondstofjes! PS. Misschien wil iemand uitrekenen hoeveel euro's deze slag heeft gekost. ” 3000 euro eh dr is nog zat over ” …
-
[TOT: 400.185.000] Love Goat [PaK] vs. Jenske [GZV] (A: 39.625.000, V: 360.560.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostTis dus niet dat je helemaal niets meer doet...
-
[TOT: 15.836.281.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Bou [TFL] (A: 2.960.267.000, V: 12.876.014.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostWel gloeiende, JC! Ik heb je natuurlijk niet geleerd om zo defaitistisch te denken!!! En al helemaal niet zo je emoties te grabbel te gooien op dit vulgaire forum... Oppakken en doorpakken...
-
Ik denk dat het een straf is van GF (althans, dat zou het in ieder geval MOETEN zijn!), omdat je zo debiel, achterlijk veel def op je FOKKING MAAN aan het bouwen bent... Ik stel eigenlijk een ban voor van 6 weken, daarna het verplicht moeten verschroten van alle def op je manen en de opbrengst daarvan (omdat je natuurlijk GF nog even sponsort met welke afbreekbooster ze daar dan ook voor verzinnen) moet je verdelen onder alle actieve spelers (5 of 6, gok ik) in de uni. Ontopic: Goh... wat vervel…