Search Results
Search results 641-660 of 696.
-
[TOT: 4.664.136.000] Straatveger [LoT] vs. De Gymjuf [LOST] (A: 702.848.000, V: 3.961.288.000)
odlaw - - Rustplaats
PostGing toch over de slag op Vernall? Toen waren ze niet zo bijster goed getimed...
-
[TOT: 4.664.136.000] Straatveger [LoT] vs. De Gymjuf [LOST] (A: 702.848.000, V: 3.961.288.000)
odlaw - - Rustplaats
PostQuote from straatveger: “Een slag tegen LOST, onze rechtstreekse concurrent, is altijd mooi meegenomen. Ook al heb ik gehoord in de wandelgangen dat de stand vandaag 1-1 geworden is... Gymjuf trok mijn aandacht door zijn spio-sondes die steeds regelmatiger in men inbox verschenen. Na een aantal dagen observeren kwam ik tot de conclusie dat mevrouw Gymjuf niet altijd online was na aankomst, dus daar moesten we wat aan doen 1) Niet meer zoveel spioneren hoor, ik lag nog juist in men winterslaap/ni…
-
[TOT: 70.913.000] De Gymjuf [LOST] vs. Rouche [HYA] (A: 5.040.000, D: 65.873.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostVanmorgen al gespot, maar toen nog activiteit all over the place... nu dan even niet. Lang genoeg om even op visite te gaan... Ik kan het dus wel... echt wel!!! On 24-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker De Gymjuf [LOST] ________________________________________________ Battleship 17.748 _________________________________________ Defender Rouche [HYA] ________________________________________________ Small Cargo 1.700 Large Cargo 670 Cruiser 40 Battleship 110 Colony Ship 1…
-
[TOT: 201.175.000] De Gymjuf [LOST] vs. the doctor [REP] (A: 7.192.000, D: 193.983.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Iedereen heeft wel zoiets meegemaakt. De nostalgie ” Quote from Chezzy: “Voor alles wat er fout gegaan is, mooie winst nog! En gebeurt inderdaad iedereen wel eens. ” Quote from paul-maximilianus: “Mooi verhaal en toch prettige winst ondanks dat het 3x meer had kunnen zijn. En ja, het is meer het verhaal dat je verwacht na een avondje stappen en 3 emmers bier nog even een spiorondje doen en bovenstaande als resultaat kreeg... ” Tsja... beetje jammer dat het mij dus…
-
[TOT: 201.175.000] De Gymjuf [LOST] vs. the doctor [REP] (A: 7.192.000, D: 193.983.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostOkee... the doctor... sterretje op zijn maan, vlakbij... dat gebeurt niet vaak, dus spio er overheen... Hé! Mooi! Maar omdat het niet vaak gebeurt, snel snel snel... simmen, maar niet kijken naar uitslag... ik zie winst! VLIEGEN DUS!!! SNEL!!! Naraids van gv's er achter aan gestuurd... mooi... of... hmmm... nog eens kijken... KAK! RIP blijft heel... Oh kak... er staat wat def... kak kak kak... gv's terug roepen, nieuwe aanval er achteraan... 10k ss's met gv's, dan maar RIP slopen en raiden in 1.…
-
[TOT: 259.440.000] Galaxy [LOST] vs. Vonhaze [Predator] (A: 0, V: 259.440.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from Khan: “... Wat moet ik nog zeggen, 560m winst met 3k ic en wat vrachters Eerlijk zullen wij van LOST alles delen? ” Voor: 2 Tegen: 1 DELEN DUS!!!
-
[TOT: 3.256.705.000] Galaxy [LOST] vs. PresentDanger [RCN] (A: 515.515.000, V: 2.741.190.000)
odlaw - - Rustplaats
Postka-fuckin'-boem!!! Nice!!!
-
Nou... daar kun je nog wel een keertje overheen... Geef ff een seintje als zijn def helemaal weg is... dan ga ik 'm verder wel raiden.
-
Als je zoveel gs in def stopt, vraag je er ook gewoon om... zonde... hadden een hoop mijntjes kunnen zijn. Of vloot... 15k plasma's... pfff...
-
Wie reageert er na jou?
odlaw - - Thuisplaneet
PostHell no... @mauricovic
-
[TOT: 489.430.000] Galaxy [LOST] vs. Jedi-Force [RoJo] (A: 30.855.000, V: 458.575.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostZe blijven wel netjes liggen bij jou, hè?!
-
i I v na de merge
PostIk vind de timing sowieso fakking beroerd, aangezien ik momenteel in één van de roerigste periodes in mijn werkend jaarproces zit en dus GEEN ENKELE WINST KAN BEHALEN!!!! GODVER! Doe dat dan tijdens of net na de Kerst... kakzooi!
-
Quote from the_mk: “dat is alsnog een leuke winst, jammer dat de halters geen echte halters waren, dit ziet er namelijk niet uit... Lekker bezig vegertje, moet je vaker doen zou ik zeggen... gLRB Vernall dat moet goedkomen dunkt mij ... ” Ik zeg toch ook niets over jouw hoofd? Waarom dan zeuren over die halters? Geniale actie! Ten onder gaan met je alliantiegenoten... Loyaliteit, noemen wij dat! Mijn 9 piloten kwamen zelf met het idee... dan houd je ze niet tegen, natuurlijk, als opperbevelhebbe…
-
Nette hit... jammer van die maan en de vloot van vernall, natuurlijk. Ik was zo alert om mijn vloot vrij precies te saven, zodat ik keurig op tijd online was (zonder voorkennis). Zodoende kon ik nog zo'n 65M metaal en 65M kristal oprapen... Had één setje recs té strak getimed, dus die kwamen leeg terug... je bent n00b of niet, toch?! Beetje dom om een slag te maken innerstelsel bij de Gymjuf en dan je recs slecht timen/te weinig recs hebben...
-
i I v na de merge
PostDat vereist scrollen... scrollen is zó 2017... kan ik dus niet aan beginnen... ik wacht het wel af.
-
i I v na de merge
PostMisschien dat ik het verkeerd begrepen had, maar... worden de iIv-spelers nog gewoon iI? Ik had in mijn oude uni's een lekker rondje aan i-tjes die ik dagelijks af kon lopen, maar nu staat alles opeens ook in (v)... Ik dacht dat dit na een tijdje zou veranderen.
-
Wie reageert er na jou?
odlaw - - Thuisplaneet
PostDit kan ik niet langer aan zien... @RoadRunner show @Knigge how it's done...