Search Results

Search results 681-696 of 696.

• Totale buit: - 125,512M - 26,554M - 17,663M Totale buit: - 62,756M - 13,289M - 8,836M Om even te laten zien dat het niet voor niets was... Je (2222) recycler(s) hebben een totale opslagcapaciteit van 44.440.000. In het bestemmingsveld zweven 30.928.500 metaal en 18.441.500 kristal in de ruimte. Je hebt 25.998.500 metaal en 18.441.500 kristal opgehaald.

• Welkom, Xalynth... nieuwe tegenstanders, nieuwe targets... Vanmiddag al 1x voor nop gevlogen, want online... maar dan moet je het natuurlijk niet laten liggen, he?! On 23-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker De Gymjuf [LOST] ________________________________________________ Small Cargo 15.684 Large Cargo 11.342 Light Fighter 14.840 Cruiser 4.301 Battleship 1.855 Bomber 26 Destroyer 1.474 _________________________________________ Defender Bordeaux Dog [REP] ______________…

• Antigame nog wel toegestaan of niet?

odlaw - - Spel

Quote from paul-maximilianus: “Ogame Origin en US waren toch gehacked? Heeft dat er wat mee te maken wellicht? Verder nooit AGO gebruikt, kan het wel zonder hulp af... ” Ja... maar jij bent goed! Ik crash mijn vrachters nog op mijn eigen def, als ik niet uit kijk (of AGO gebruik)...

• Antigame nog wel toegestaan of niet?

odlaw - - Spel

Welnu... 2 dingen: a) Waarom? Omdat 2 ontwikkelaars het onderling niet eens worden? OMFG... Wat verandert dat in de add-on, waardoor deze opeens niet meer toegestaan is? Volgens mij staat GF hier helemaal buiten (mits aandelen, in welke zin dan ook, in AGO). b) Als ik 's nachts een bericht kan krijgen over het aanschaffen van DM, dan kan ik ook een bericht krijgen, in mijn eigen taal, over het uitsluiten van AGO. Stel dat ik nooit op het forum kom? Aanwezigheid op het forum is geen verplichting,…

• Spelbederf

odlaw - - Algemeen

Is account-sitting ook een vorm van spelbederf? Ik, onderwijs, heb net 6 weken vakantie achter de rug en heb best wel eens een nachtje door gehaald met Ogame.... 'toevallig' was mijn tegenstander ook (vrijwel) altijd online... frappant, denk ik dan, want het waren best wel eens incourante tijden dat ik online was en soms ook (huichelachtig, want vaak) meerdere dagen achter elkaar: 5 uur gaan slapen en om 7u nog maar eens checken... Echt iedere nachtdienst gaat hier aan voorbij! Ik heb het nu nie…

• Spelbederf

odlaw - - Algemeen

Jeutje... ik wist helemaal niet dat dit zo leefde... Heb in Ursa een leuke vete, maar dit slaat alles. Gewoon een PM van iemand met meer vloot; "Jij leert ook niet snel...", terwijl ik hem (weer) kansloos aanval. Zo kan het ook! Beetje leuk met elkaar omgaan... is niet zo moeilijk, toch? Als je meer vloot hebt en vaker online kan zijn?

• Forum dood maken??

odlaw - - The Docks

Ik wil Bolder graag een hart onder de riem steken en hem in deze kwestie wel steunen... de reden dat ik een hele tijd van het forum ben weg geweest is toch echt wel omdat er steeds minder en minder werd toegelaten... Ja, ik zocht de grenzen op en ging er wel eens overheen, maar op een goed moment kon ik nog geen *********** zeggen, of er kwam een warn. Een goede troll zit er dan niet meer in... en dan helemaal de combi van @mauricovic en ik, soms ook nog gevolgd door @checko (die neemt immers no…

• Quote from discordia: “je had nog wat vakantiegeld over zie ik ” Scherp... heel scherp! Dikke vette slag, hoor! Doet zo voort!

• DM kopen...

odlaw - - Klachten en bugs

Okee... ik maak me er ook wel eens schuldig aan, zoals bijvoorbeeld gisteravond. En nog geen uur later, ontvang ik de mededeling dat vandaag na 18.00u er 30% extra bij zit... beetje lullig, toch? Kan ik die 30% extra ook nog krijgen?

• Mobiele versie ogame

odlaw - - Klachten en bugs

Quote from Jillian: “Quote from Scaapiee: “Ik moet elke keer als ik op mn mobiel inlog weer naar de opties toe om hem om te zetten naar gebruik mobiele versie, hij slaat dit op de een of andere manier niet op. Meer mensen hier last van? Gebruik de meest recente versie van safari op de iphone 6+ (oud ding i know) ” zelfde probleem op s8+ ” Vreemd... geen probleem op eenzelfde telefoon...

• (Hele) oude slagen bekijken...

odlaw - - Algemeen

Quote from swami_dude: “Wellicht kunnen andere oud gediende wel nog de verhalen over jou vertellen Zo van, vroeger he, toen heb ik jouw vader nog gekend en die kon er toch wat van Generaties hebben het op die manier moeten doen, wij zijn één van de eerste generaties verwend genoeg dat wij onze geschiedenis volledig kunnen vast leggen Overigens vind ik het toch zo mooi om te zien dat terug komende naar dit forum na 6 jaar afwezigheid dat hier nog steeds dezelfde mensen rond hangen en het mooie is…

odlaw - - Algemeen

Je wilt zeggen dat jullie ware kunststukjes vermoord hebben?! O.o Nu kan ik mijn kinderen nooit meer laten zien wat een geweldige Ogamer en flamer papa wel niet was... ooit!!! SCHANDALIG!

odlaw - - Algemeen

Waarom kan ik in het archief niet meer kijken naar de oude slagen van uni4? Weemoed... vroegâh was alles beter... (ook het forum!)

• Veilingmeester

odlaw - - Spel

noem mij een slechte verliezer... maar het valt mij op dat speler Kraai in Ursa wel erg vaak de veiling weet te winnen... en dan vraag ik mij af hoe hij dat doet. Ik zou haast denken dat er een seintje wordt gegeven als de laatste 5 minuten beginnen, want ik heb hem nog nooit eerder dan dat een bod zien uitbrengen... Hoe zit Dat?

• Rey Nemaattori

odlaw - - Ex teamleden

Ligt het aan mij of bevindt de fanschare zich voornamelijk onder de mede-teamlers? Ik kan natuurlijk een aantal vergelijkingen gaan aanreiken van 'heersers' die het ook zo'n 5 jaar volgehouden hebben, maar dat zou flauw zijn... ... én! Omdat ik nu eenmaal flauw ben... Neh... goed gedaan, hoor, Reytje! Je houdt ze nog altijd fijntjes onder de duim, die irritante users!

• Rey Nemaattori

odlaw - - Ex teamleden

goed gedaan, jochie! (y) Keep up the good work!