Search Results
Search results 81-100 of 440.
-
Ik mag dan gestopt zijn met piraten expo, maar deze breng ik eens in de zoveel tijd een bezoekje Geen reactie, maar glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Interceptor 400.000 _________________________________________ Verdediger Alien ________________________________________________ Klein vrachtschip 7 Groot vrachtschip 120.002 Licht gevechtsschip 173.408…
-
Alsof een vos in een (plof)kippenhok aan het jagen is zo makkelijk! Enjoy de winst! En klap... Rebuild ze maar weer he?
-
Nou ik vind het wel vermakelijk eigenlijk hoe koekie zich te kijk zet. Als je ogame nodig hebt om stoer te doen, en al helemaal als je dat doet in een nieuwe uni met <400 spelers, zou ik me juist zorgen maken over mijn eigen privé situatie Super reply van kippy, die ondanks alles netjes blijft. GLIRL!
-
Hoe is het nu met Kreela
JamesCameron - - Algemeen
PostEen paar goed gekozen feitjes/datapunten zonder context met een verhaaltje eromheen neerkalken is juist exact wat wappies doen. Individuele punten zijn misschien niet per se incorrect, maar wel op de manier hoe ze gepresenteerd worden. Lees eens wat die gast rondom die paar zinnetjes heen typed (uitlacherige en betweterige toon), hoe die de termen door elkaar haalt, een deel specifiek en een ander deel aspecifiek benoemt, volgens mij vertaalfouten mixt met zelf verzonnen Engelse termen waardoor …
-
Hoe is het nu met Kreela
JamesCameron - - Algemeen
PostIk zat steeds te denken wat ik nou zat te lezen. Maar het laatste gedeelte maakt het gelukkig duidelijk: je bent een wappie Iig sluit ik me volledig aan bij ressiv. Kan het niet beter samenvatten GLIRL
-
Lekker opgeruimd klap! Enjoy de gs!
-
[TOT: 3.964.856.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Ind0 [V-HOPPER] (A: 742.464.000, V: 3.222.392.000)
PostNadat ik probeerde 'door de act heen te vliegen' bleef Ind0 vervolgens nog 3u off xD Gaf me de gelegenheid nog een toetje te nemen. Bestelde er ook maar direct eentje voor klapstoeltje, die zat er zo uitgehongerd bij Nogmaals, glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 750.000 Slagschip 100.000 Klein vrachtschip 750.000 __________________…
-
Zoals de meesten op het forum hebben meegekregen zat Ind0 behoorlijk huis te houden in ExPlay. Zelfs van DeGroteJamesCameron is een aantal keer wat werfproductie gesnoept. Nu ligt De Grote James a.k.a. James De Grandioze, niet wakker van een beetje kietelen, maar aan Zijn Grote Eer moet je niet komen. Helaas kan zelfs de Goddelijke James niet door de blauwe schildkoepel heen beuken met zijn persoonlijke gigantische slagschip, dus moest eerherstel even op zich laten wachten. James De Meesterlijk…
-
[TOT: 8.579.308.000] Ind0 [V-HOPPER] vs. Klapstoeltje [Ex Play] (A: 518.840.000, D: 8.060.468.000)
PostHet is altijd een muntje opgooien of Klap aan de goede of slechte kant van de CR staat Balen, maar met de 8x eco expo's is het in een weekje terug. Ind0, hf spending!
-
Quote from Eclipse: “Quote from JamesCameron: “Ben ik de enige die de moeite van Azenomei waardeert? Dat die in een quote piramide Bolder verandert naar Trolder? Ik heb het idee dat inmiddels zo'n 1/3 van alle forum activiteit bestaat uit de eeuwige strijd tussen die 2. Ik snap wel dat Azenomei inmiddels ook vmode staat... Waar haal je anders net als Bolder de tijd vandaan om al die comments op het board rond te spreiden? ” Dus jij houdt van mensen die continue klagen over hetzelfde onderwerp wa…
-
Ben ik de enige die de moeite van Azenomei waardeert? Dat die in een quote piramide Bolder verandert naar Trolder? Ik heb het idee dat inmiddels zo'n 1/3 van alle forum activiteit bestaat uit de eeuwige strijd tussen die 2. Ik snap wel dat Azenomei inmiddels ook vmode staat... Waar haal je anders net als Bolder de tijd vandaan om al die comments op het board rond te spreiden?
-
Beide partijen hebben naar mijn mening gelijk. Ja, je moet in principe onvoorspelbaar saven en plaatsing helpt ook. Maar zeker met verhoogde puin percentages, extra vlootspeed en verhoogde inkomsten door expo is de waarde van een maan gekelderd en gaat die veel te makkelijk neer met weinig moeite. Opzich ben ik wel voor een aanpassing daarin, lastige is hoe dan (halveren vernietigingskans stelt het probleem enkel uit).
-
Hilly savede van planeet naar planeet op plaatsing en pullde dan altijd halverwege. Ondanks dat Hilly meerdere manen heeft. Toen we hier achter kwamen was het ff terugtimen en cashen Geen reactie ontvangen, maar glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1 Vernietiger 200.000 Ster des Doods 4.000 _________________________________________ Ve…
-
Gezien de hof de afgelopen week lijkt die nr 1 rang mij meer dan terecht Zonde weer DDD, je bent niet meer scherp de laatste tijd. HF spending en glrb
-
Dikke vlootshow, in zaga lopen we achter zo te zien Enjoy de winst en GLIRL defender! Ook nog even dikke kudo's naar ressiv. Hij stelt terecht wat vragen over de slag, wordt vervolgens uitgemaakt voor jaloers ventje en weet ik wat maar blijft rustig. En na uitleg van de GO zegt hij keurig toch ongelijk te hebben! Dat zie je niet vaak online!
-
Aantal beginnersvragen
JamesCameron - - Spel
PostTer aanvulling: expedities zijn alleen overdreven lucreatief met de ontdekkers klasse. De standaard is 1 pathfinder, en een x aantal gv afhankelijk van het aantal punten van de nr 1 in de uni (500-3000 stuks is de range ongeveer). Bovendien raid je met de ontdekkersklasse 75% van itjes en krijg je 10% grote planeten. De ontdekkers klasse is hierom veel beter dan de rest als je overdag wat kan klikken. De echte P2W zie je idd in buitenlandse uni's m.n. In Nederland is natuurlijk ook wel wat, maar…
-
Lekker huisgehouden zo! Enjoy de winst En DeGroteJamesCameron wacht rustig af tot er mensen op de koffie komen. Het staat al tijden klaar maar er worden tot nu toe enkel kruimels uit de koektrommel gesnaaid....
-
Heerlijke hit, kan niet anders zeggen. Zo maken we met zn allen het vhoppen wel lucreatief Enjoy de winst! DDD, in de hoek jij!
-
Dit is toch wel heel ...ehm... interessant wat je daar zegt BLM! Stel iemand komt uit vmode dan vind ik ook dat 48u van tevoren een waarschuwing gegeven moet worden aan alle potentiele targets. No save, no fleet is namelijk zoo 2020. En Mylife die items die GF zelf in de shop zet cheaten vindt.... Lekkere solo #1 DDD, op naar meer
-
Quote from Mylife: “Mooi, kan men account eindelijk in de verwijdermodus in dit Pay-To-Win spelletje. Frappant ook trouwens dat ze dergelijke berichtgeving rondsturen: "Beste spelers, Na heel wat werk kan speler Hollander zich weer mengen in het spel. Dat wil zeggen dat hij vogelvrij is en weer iedereen mag lastig vallen binnen de regelgeving natuurlijk. Dus hou er rekening mee met je fleetsaves. Je hoeft niet te saven, maar dat is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid... Groetjes Jullie Ogam…