Search Results
Search results 141-160 of 902.
-
hahahaha eerst ik dr transportvloot met wat spul XD daarna jij erover heen XDXDXD gaat lekker zo maat glrb
-
KENGGGGGGG!! ZOOONGROTEVUURBAL JONGU BAMMMMMM XD
-
hahaha mooi gedaan maat xd die goos zat me flinkdwars opde veiling xd weer ben je me voor XDXD hahaha enjoy the goodies en glrb flappie
-
hahaha ja heb geoon al het puin hoor maar gewoon aanvaller heeft puinis m,akkelijker aangezien e 100tallen aan aanvallen inme lijst staan is irritant om die apis te zoeken haha maar anyway sta nu 2 de XD
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Interceptor 582 _________________________________________ Verdediger Senator Pathfinder [J Joh] ________________________________________________ Groot vrachtschip 175 Licht gevechtsschip 3 Slagschip 19 Spionagesonde 29 Pathfinder 115 Raketlanceerder 135 Kleine laser 135 Grote laser 69 Kleine planetaire schildkoepel 1 _____…
-
dit is de volgende op me lijsje die ik af kan vinken alleen dit keer kwam die puinaan huis brengen en bezorgde me een maan!!meneer vond mij lach wekkend en besloot om bijde hand tedoen tot op zekere deze ochtend schok ik wakker zag dat ik werd aangevallen dus ikdirect vloot ervoorgehaakt me omgedraait en lekker door blijven slapen na de slag gerefreshed en jahoor meneer vloog stuk en had een maantje 9 procent kans XDXD noobjes melden zich vanzelf en dit is het resultaat SLAAAAAG 1ste ninja van y…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.390 Zwaar gevechtsschip 2.511 Kruiser 471 Slagschip 140 Interceptor 289 Pathfinder 500 _________________________________________ Verdediger knappetroll [TWA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 653 Groot vrachtschip 610 Licht gevechtsschip 28 Zwaar gevechtsschip 5 Kruiser 1 Spio…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI ________________________________________________ Pathfinder 500 _________________________________________ Verdediger Grote Nagus [TuT-TuT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 292 Groot vrachtschip 7 Licht gevechtsschip 268 Zwaar gevechtsschip 68 Kruiser 25 Spionagesonde 351 Zonne-energiesatelliet 5 Pathfinder 8 Raketlanceerder 197 Kleine laser 49 G…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI ________________________________________________ Slagschip 100 Interceptor 289 _________________________________________ Verdediger Moondar [NAB] ________________________________________________ Klein vrachtschip 201 Groot vrachtschip 20 Licht gevechtsschip 224 Zwaar gevechtsschip 136 Kruiser 87 Slagschip 8 Recycler 2 Spionagesonde 708 Pathfinder 12 Raketlanceerder 500 Kleine la…
-
zo dit is een van de eerste die grotemond had afgestraft De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI ________________________________________________ Interceptor 289 _________________________________________ Verdediger Adriaan ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 10 Slagschip 60 Recycler 3 Spionagesonde 11 Interceptor 15 _______________________________________…
-
whahaha ja en piraat ze main kanje ook makkelijk pakke XD btw een makkelijke ninja was het zeker,alsje iemand ervoorgebruikt mij indeval te lokken door een vlootje wat verschroot moest worden(watoprecht leek) acheraf gezien piraat ze enige tik dattie heeft kunnen uit delen sterker nog dat was de eerste en de laatste in uriel verders heeft niemand een raportje op me weten te halen btw piraat een vieze 6 miljard gesloopt van mij Xd en ik hoeveel miljard iets inde 80smerige miljarden die ikvan hem …
-
@Bolderdoet alleen stoer op het forum XD in unis wordie allekante op gesmeten XD meneer daagte me uit nou ik ben dr sta nu 2de en ben er nu achter wie jij bent ingame xd vraag piraat even wat ik metje ga doen mis heeftie wel een zakdoekvoorje