Search Results
Search results 41-60 of 386.
-
[TOT: 1.802.570.000] Zippp vs. Procurator Lagoon [TDF] (A: 23.630.000, V: 1.778.940.000)
Azenomei - - Hall of Fame
Post"mooie slag" en vergeet ook vooral "netjes" niet. GL@
-
[TOT: 122.954.990.000] Zippp [Next] vs. xtroken (A: 26.392.762.000, V: 96.562.228.000)
PostQuote from Bolder: “OMG... het houdt niet op, niet vanzelf. leuke pot GL@RB ” Als we het over de duivel hebben. Deze fan gilt om het hardst als een zeker ex team-lid deze slag zou hebben gemaakt. Maar nu is het "leuke pot" en "GL@RB". Goed hoor, persoonlijke groei! Nou, succes met de winst dan maar hé. Geniet ervan. "goed gedaan". ==Yoshi [29/4/21 02:09] warn voor off topic
-
[TOT: 122.954.990.000] Zippp [Next] vs. xtroken (A: 26.392.762.000, V: 96.562.228.000)
PostQuote from Zippy: “Quote from Azenomei: “Heb je wel de goede v-hop handleiding gestuurd? Of is dit een "legale" push slag? Gl@ ja, wat eigenlijk. ” stil maar knul Ik weet dat je graag wilt reageren, maar uitspraken zonder feitelijke onderbouwingen maken je posts alleen nog maar zinlozer ” Goed verhaal, maar afbuigen voegt niets toe. Als dit door een andere speler was gepost had iedereen moord, brand en pushing gegilt. Jouw fanclubje voorop. Opvallend is het in ieder geval wel. Maar hop lekker ve…
-
PostHeb je wel de goede v-hop handleiding gestuurd? Of is dit een "legale" push slag? Gl@ ja, wat eigenlijk.
-
[TOT: 999.411.000] Zippp vs. Ziggy [RoT] (A: 5.185.000, V: 994.226.000)
PostEen slag! "Goed gedaan". Gl@rb
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Wappies denken vaak zwart-wit. Zo werkt het helaas niet. ” Dat is waar. Er zijn helaas wel enkele gevallen uit Zuid Korea bekend waar mensen na een eerste besmetting later toch weer besmet raakte, dus die immuniteit is ook niet in elk geval blijvend. Misschien moeten we ons vaker laten vaccineren, eerst dit jaar maar eens goed uitkomen. Als het vaccineren nog meer vertraging oploopt is het pas augustus of september dat het merendeel zijn prikken heeft gehad.
-
Quote from Bolder: “6 -11-2020 positief. Steeds ellende. ” Bah, beterschap.
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Namens deze autist; je bent mijn held niet. Wat een wanvertoning weer. Vieze vuile wappie dat je bent, donder op met je kansloze, onjuiste, levensgevaarlijke 'ideeën' over Covid-19. Het is door mensen zoals jij dat wij nu in deze waardeloze kutsituatie blijven zitten. Doe weer snel je favoriete aluminiumhoedje op en houd alsjeblieft afstand van alle normale mensen. GLIRL. ” Volgens mij zegt hij juist iets over de…
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Namens deze autist; je bent mijn held niet. Wat een wanvertoning weer. Vieze vuile wappie dat je bent, donder op met je kansloze, onjuiste, levensgevaarlijke 'ideeën' over Covid-19. Het is door mensen zoals jij dat wij nu in deze waardeloze kutsituatie blijven zitten. Doe weer snel je favoriete aluminiumhoedje op en houd alsjeblieft afstand van alle normale mensen. GLIRL. ” Volgens mij zegt hij juist iets over de besmettelijkheid etc. En niet iets "wappie" achtigs.