Search Results
Search results 181-200 of 573.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lxg had nog wat puin volgens mij On 31-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Yoshi [JIGSAW] ________________________________________________ Cruiser 200.000 Battleship 40.000 Battlecruiser 49.500 _________________________________________ Defender lxg [300] ________________________________________________ Large Cargo 3.178 Recycler 31 Espionage Probe 30 Deathstar 450 _________________________________________ After the battle ... Attacker Yoshi [JIGSAW] ___________________…
-
[TOT: 431.001.500] DingDongDing [TFL] vs. Lilaith (A: 43.850.000, V: 387.151.500)
Yoshi - - Hall of Fame
PostQuote from DingDongDing: “Dankje wel patje. Het werkt niet fatsoenlijk op mijn telefoon. Wat niet snap. Super bedank nogmaals. ” Je bent een stuk van de tekst van het rapport vergeten te kopiëren of hebt een deel aangepast
-
Ik probeer mij echt zo schappelijk mogelijk naar jullie op te stellen. Als jullie de regels maar blijven breken en breken, kan ik net zo goed gewoon een slotje op dit threadje zetten. De laatste twee reacties zijn dan ook gewoon puur weer het bespreken van het functioneren van een teamlid. Bij de volgende reactie die dan wel niet volgens de regels is gooi ik er ook gewoon een definitief slotje op. Reacties over het wel of niet een correcte beslissing is, zoals elke beslissing, bespreek je in een…
-
Ik zie dat sommige mensen ook niet weten dat er niet mag worden gepost in CR treads. Om misverstanden te voorkomen en om een conversatie staande te houden zal ik deze weer openen. De enige afspraak hiervoor is: geen getroll meer in dit topic. Als je dat ingame wilt doen, prima. De eerste troll reactie kan dan ook gewoon een warn verwachten
-
SOLO TOP 10 [TOT: 1.068.771.000] Stormcion [Pirates] & Gsus-sees-us [Pirates] vs. Deut gevraagd [LOT] (A: 322.788.000, V: 745.983.000)
Yoshi - - Rustplaats
Postik zou hier wel graag een stickie aan hangen, maar ik kan uit het verhaal niet opmaken wie dan nu welk deel van het puin heeft opgemaakt. Uit het verhaal maak ik op dat de defender de winnaar is en dus een solo top 10 zou moeten zijn, maar uit het rapport is de aanvaller de winnende partij, wat het dus een ags top 10 zou maken. Fix dit even zodat ik er een stickie aan kan hangen.
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Yoshi: “Quote from davyyyh: “Als leider van n00dles wil ik graag even met een MOD/GO praten want ik ben het niet eens met deze oorlogsverklaring. Dit is een eenmansactie van een member van ons, dus ik zou graag deze oorlog willen veranderen. Extra voorwaarde: TRC moet Multi account 1 terugnemen in hun alliantie, anders is het menens. In ruil willen wij dat Multi account 2 en 3 naar n00dles komen. ” Prima, als SGO van deze uni en tevens als MOD wordt deze oorlogsv…
-
Quote from davyyyh: “Als leider van n00dles wil ik graag even met een MOD/GO praten want ik ben het niet eens met deze oorlogsverklaring. Dit is een eenmansactie van een member van ons, dus ik zou graag deze oorlog willen veranderen. Extra voorwaarde: TRC moet Multi account 1 terugnemen in hun alliantie, anders is het menens. In ruil willen wij dat Multi account 2 en 3 naar n00dles komen. ” Prima, als SGO van deze uni en tevens als MOD wordt deze oorlogsverklaring dan ook als ongeldig verklaart.…
-
The_mk
Yoshi - - Ex teamleden
PostSUCCES EN VEEL PLEZIER JOH