Search Results

Search results 321-340 of 681.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from davyyyh: “Quote from L.J.E: “Quote from Vliegende Hollander: “Quote from davyyyh: “Mogen mensen die zich in het verleden hebben misdragen ook komen? ” heb jij je misdragen dan. ” Davy heeft meerdere Ogamers ontvoerd op meets, en dan niet op de traditionele manier. @Edelachtbare bijvoorbeeld.Davy (L) ” Hé Lion, dat was toch echt Wickedmen bij Edelachtbare. Die meeting was toen tijdens Ramadan waardoor Wickedmen geen echte seks mocht hebben en het op die manier deed omdat hij dacht dat …

• Quote from L.J.E: “Quote from Anuvinda: “Quote from L.J.E: “Quote from Vliegende Hollander: “Quote from davyyyh: “Mogen mensen die zich in het verleden hebben misdragen ook komen? ” heb jij je misdragen dan. ” Davy heeft meerdere Ogamers ontvoerd op meets, en dan niet op de traditionele manier. @Edelachtbare bijvoorbeeld.Davy (L) ” Dat is toch niet misdragen? Midden in de nacht over Wish heen urineren kon ook gewoon. ” Nee, niks mis mee inderdaad. Maar de lat ligt sowieso heel hoog met betrekkin…

• Dat je vliegt snap ik, maar om hem nou aan te vallen dat hij dit niet saved is ook onzin.

• Quote from L.J.E: “Quote from Vliegende Hollander: “Quote from davyyyh: “Mogen mensen die zich in het verleden hebben misdragen ook komen? ” heb jij je misdragen dan. ” Davy heeft meerdere Ogamers ontvoerd op meets, en dan niet op de traditionele manier. @Edelachtbare bijvoorbeeld. Davy (L) ” Dat is toch niet misdragen? Midden in de nacht over Wish heen urineren kon ook gewoon. ~HT | Aangepast om quote kloppend te maken.

• Rollen: 1 Je moeder (Spacefighter) 4 Paasganger 2 Opa (Vliegende Hollander) 2 Paasbeschermengel 3 Bla bla bla (Yoshi) 5 Paasganger 4 Bolsonaro (L.J.E.) 1 Paasziener 5 Je ego (Timmit) 8 Paasganger 6 ik kom later wel (Hysteria) 7 Paasganger 7 bij (Robbendinho) 10 Paaswolfhaas 8 Met reminder ? (Wadloper) 3 Paasganger 9 Swami_dude 6 Paasganger 10 Wish2Die 9 Paaswolfhaas 11 Gambit 11 Paaswelp BM Ronde: 1 Je moeder (Spacefighter) 2 Opa (Vliegende Hollander) 3 Bla bla bla (Yoshi) 4 Bolsonaro (L.J.E.)Yo…

• Quote from gambit: “Leef je nog Anuvinda ?? ” Ik wel Maar sommige van jullie niet meer. Ik zal maar even geen (ofja toch een beetj) fluff doen: Nacht 3 4 Bolsonaro (L.J.E.)Timmit 5 Je ego (Timmit)L.J.E 6 ik kom later wel (Hysteria)Timmit 10 Wish2DieTimmit 11 GambitTimmit Timmit werd op de BBQ gelegd, maar bleek geen paaseieren te hebben gestolen: Timmit was een Paasganger. Op dat moment sprong Gambit op en bekende: "Ik heb ook een deel van de paaseieren gestolen. Ik had in eerste instantie niets…

• Gambit is de nieuwe PaasBM

• Quote from TimmiT: “Quote from Robbendinho: “Wie geeft gewoon even toe dat hij wolf is? Dan is het spel sneller afgelopen. ” Denk dat het spel ook sneller klaar is als de host uitslagen op tijd post ” Dat de deadline om te stemmen 30-4-2019 om 23:59 is, heeft verder niet veel te maken met wanneer ik de uitslag moet posten. Enfin, nacht 2: "De paaseieren moeten toch ergens zijn" vertelde Yoshi aan de groep die zich inmiddels allemaal rond de BBQ hadden verzameld. Niet omdat ze allemaal zo graag w…

• Geen fluff 1 Je moeder (Spacefighter) 2 Opa (Vliegende Hollander) 3 Bla bla bla (Yoshi) 4 Bolsonaro (L.J.E.) Swami 5 Je ego (Timmit) Yoshi 6 ik kom later wel (Hysteria) LJE 7 bij (Robbendinho) 8 Met reminder ? (Wadloper) 9 Swami_dude 10 Wish2Die 11 Gambit Swami Space, Vliegende Hollander, Yoshi Robbendinho, Wadloper, Swami en Wish krijgen bij deze hun 1e waarschuwing voor het niet stemmen Swami is lynch: Hij was een Paasganger Wadloper en Vliegende Hollander sterven in de nacht Wadloper was een …

• Is dit alweer de 5e meet ja?

• "Wat zijn verdwenen?" Kraamde Hysteria hysterisch uit. "De paaseieren!" Riep Wish2die hysterischer. "O nee toch" begon Yoshi "Toch niet die van chocolade?" "Jawel!" Riep Wadloper, die Wish2Die achterna gelopen was naar buiten. "Die van chocolade" "Wie heeft ze gestolen!?" vroeg Robbendinho, die net een bakje melk naar binnen had gewerkt. De melksnor stond nog op zijn bovenlip. "Het was vast Timmit, die is niet te vertrouwen" "Spreek voor jezelf, knappe oude man!" beet Timmit van zich af terwijl …

• Iemus geen rol of nog dingen die onduidelijk zijn. Stuur me gerust een pm of appje. Kan iemand even Swami op discord taggen. Ik ben daar verbannen.

• Quote from Hysteria: “Ik kom alleen als alle enge mensen thuis blijven:P ” Ik heb gewoon een VOG

• Pasen zijn ook feestdagen en die zijn al weer bijna voorbij. Bijgekomen van alle paasbrunches en chocolade eieren zat iedereen met z'n alle na te genieten op deze extra zondag (wat eigenlijk een maandag is). Het was boven de 20 graden, wat betekende dat de BBQ aankon en alle vegetariers pech hadden. Space, verkleed als Paashaas, draaide nog een paar worstjes om op de BBQ zodat beide kanten mooi zwart konden worden, terwijl Timmit hem vertelde dat *KNIP* Een tafel verderop zaten Robbendinho en L.…

• Antwoorddraadje Paaswedstrijd!

Anuvinda - - Algemeen

12

• Ik had niets anders verwacht van de man die ooit de Admin raidde.

• Ik geniet altijd van een slag als ik zie dat Robbendinho hem (mede) heeft gemaakt

• Quote from INSIDIOUS: “hele mooie ninja broeder!! zeker waar een mooie klapper goed team work ook !!!GO TEAM LEGEND ” Welke Ninja?

• Quote from Mogul Lagoon: “Quote from Anuvinda: “Quote from Abremsev: “Quote from Anuvinda: “Leuke slag. Wederom geen oorlogsslag. Dat is dan wel weer jammer. ” Excuses, ben jullie uit het oog verloren. Na de vele name changes heb ik geen idee meer wie nou wel of niet betrokken is/was.. ” Alle 4 de personen die in de alliantie zitten waren erbij betrokken ” Ik heb jullie ook nog niet veel zien doen?? De enige die een oorlogsslag gedaan heeft is Jilian.. jullie niet?? En jullie hebben 2 oorlogen..…

• Quote from Abremsev: “Quote from Anuvinda: “Leuke slag. Wederom geen oorlogsslag. Dat is dan wel weer jammer. ” Excuses, ben jullie uit het oog verloren. Na de vele name changes heb ik geen idee meer wie nou wel of niet betrokken is/was.. ” Alle 4 de personen die in de alliantie zitten waren erbij betrokken