Search Results
Search results 361-380 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 16.582.500] Kreela [LEGEND] vs. Bieslook [TRC] (A: 1.626.000, D: 14.956.500)
Anuvinda - - Hall of Fame
PostZo te zien is er goed op dit accountje gepast!
-
OORLOGSSLAG [TOT: 60.407.500] Chancellor Minori [BAD] vs. Greedbuster [TRC] (A: 10.061.000, D: 50.346.500)
PostQuote from Abremsev: “Quote from Lord: “Laten we vooral dergelijke aannames melden bij de GO en niet hier op het board bespreken. Dan kunnen we ook meteen de reacties on-topic houden, dat betreft namelijk de slag en niet de speculaties over de eigenaar van het account of andere randzaken die hier ineens tevoorschijn komen. ” Tja wat moet je nou zeggen over zo'n slag? Als ervaren speler het #1 account overnemen om als een klein kind ruzie te zoeken met beginnende spelers. Tegen aanvallen als dat …
-
OORLOGSSLAG [TOT: 60.407.500] Chancellor Minori [BAD] vs. Greedbuster [TRC] (A: 10.061.000, D: 50.346.500)
PostHet account is in 1 dag 2 maal van naam veranderd? Van Mult-account 4 naar dit en nu heet het weer Kreela??
-
[TOT: 72.052.500] Schottie [Watjes] vs. Spacefighter [n00dles] (A: 1.741.000, V: 70.311.500)
PostIs dit dezelfde Spacefighter die mij altijd een noob noemt?
-
Mooie slag Multi-account 6!!
-
Quote from discordia: “Quote from Anuvinda: “Nog steeds geen antwoord van TRC ” Weten ze wel dat er nog oorlog is?Eerst word topic gesloten dus geen oorlog ,maar jullie posten toch dus ipv een warn mag hij word hij toch weer in jullie voordeel geopend. Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen. ” Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goedkope uitvaartverzekering
-
[WAR-HIT] [TOT: 15.408.500] Multi-account 4 [BAD] vs. Commodore Magnetar [TRC] (A: 2.000.000, D: 13.408.500)
PostLekker man, doe je toch nog wat nuttigs met het overgenomen account
-
Quote from Edelachtbare: “Quote from Yoshi: “Ik zie dat sommige mensen ook niet weten dat er niet mag worden gepost in CR treads. Om misverstanden te voorkomen en om een conversatie staande te houden zal ik deze weer openen. De enige afspraak hiervoor is: geen getroll meer in dit topic. Als je dat ingame wilt doen, prima. De eerste troll reactie kan dan ook gewoon een warn verwachten ” Jezus gast, doe niet zo ontzettend kinderachtig en belerend. Een beetje kunnen trollen is juist wat een oorlog …
-
Koop deut
PostIs 2:1.5:1 een typfout of is dat de ratio die je hanteert? Ik wil van mijn deut af namelijk
-
Quote from Mogul Lagoon: “Haha! En dan maar 'zagen' dat je van je ouders geen forumaccount mag xD En kijk wie hier is! Ik dacht trouwens dat de oorlog afgelopen was?? Aangezien de thread op slot is? Ikd ==Yoshi 10-3-2019 16:42 PM verstuurd ” Ja als je gewoon verder had gekeken dan je neus lang is, had je kunnen weten dat ik op Multi-account 2 speelde. Heb namelijk genoeg slagen gepost in de uni onder die naam... Zum Beispiel: [TOT: 1.253.500] Jack [LmS] vs. Multi-account 2 [FNTC] (A: 1.033.000, …
-
[TOT: 845.000] Multi-account 2 [BAD] vs. Chris [TRC] (A: 60.000, D: 785.000) Dan zal ik maar aftrappen. Zag dit target al een tijdje liggen, maar nooit aangevallen omdat we in dezelfde alliantie zaten. On 10-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Multi-account 2 [BAD] ________________________________________________ Large Cargo 680 Cruiser 40 _________________________________________ Defender Chris [TRC] ________________________________________________ Solar Satellite 18 …