Search Results

Search results 381-400 of 681.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ik wou dat ik hier iets over kon zeggen, maar ik word, nadat Multi 1 en Multi 2 uit TRC zijn gegaan, niet meer op de hoogte gehouden.

• Quote from Jillian: “Multi-account 2 is in de alliantie BAD BOYS toegetreden. We zijn halverwege. wordt onze 3e broeder ook nog vrijgelaten? ” TRC zwicht!

• Quote from Mogul Lagoon: “Als je dan toch zo op de hoogte bent.. ik ben 1 van de spelers die Multi 2 en 3 liever ziet vertrekken.. omdat ik het gezeik (lees: hun gedrag) beu ben! De oorlog mag van mij gewoon blijven verdergaan! ” Ja ik weet dat jij 1 van die spelers bent; ik ben namelijk op de hoogte

• Quote from Abremsev: “Quote from Anuvinda: “Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat TRC 1 van de eisen bereid is in te willigen. Namelijk het vrijlaten van Multi-account 2 en Multi-account 3. Beide Multi's krijgen 48 uur te tijd om zelf op te stappen en anders worden ze gekickt. TRC hoopt zo de oorlog te kunnen beeindigen. ” Neehoor, wij zien de sneue actie van Jillian absoluut niet als officieel een oorlog. Als hij als ervaren speler het account van de #1 over wil nemen om een alliantie las…

• Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat TRC 1 van de eisen bereid is in te willigen. Namelijk het vrijlaten van Multi-account 2 en Multi-account 3. Beide Multi's krijgen 48 uur te tijd om zelf op te stappen en anders worden ze gekickt. TRC hoopt zo de oorlog te kunnen beeindigen.

• Quote from discordia: “Nou een lekkere oorlog dit. Een oorlogs verklaring wat nergens op lijkt,met een leider die of heel traag van begrip is of niet echt kan communiceren met zijn allie,zie ook vredesverklaring. Dus als je om aandacht vraagt,zeg het dan gewoon,er zijn er zat die wel reageren dan. ” De oorlog zelf was erg spannend. Dat jij niet mee deed en er dus niets van meekregen hebt wilt niet zeggen dat het... "nou een lekkere oorlog dit" ... was. Dus als je als je om aandacht vraagt, zeg h…

• Dit is dus waarom n00dles de oorlog heeft gewonnen. Puik staaltje afkoopwerk!

• Quote from Mogul Lagoon: “Quote from Anuvinda: “Wij van n00dles accepteren dat TRC zich overgeeft omdat ze niet meer durven. Bij deze is de oorlog dan ook beëindigd en heeft n00dles de oorlog gewonnen. Napraten mag hieronder. ” Proficiat met jullie overwinning! Is er eigenlijk een slag geweest? ” Was niet nodig

• Wij van n00dles accepteren dat TRC zich overgeeft omdat ze niet meer durven. Bij deze is de oorlog dan ook beëindigd en heeft n00dles de oorlog gewonnen. Napraten mag hieronder.

• Quote from predator3: “Quote from Anuvinda: “Quote from predator3: “omdat de helft van hun leden de oorlog niet wilden en dacht agh het word toch een stille oorlog die uit gaat als een kaars waarom niet de vrede sluiten ” Waarom verklaar je in eerste instantie dan de oorlog? ” omdat hun graag oorlog wou met ons.en als je hun leider wil spreken wijzen ze elk een ander aan. dan weet ik al genoeg dat het sowieso niet serieus was ” Maar je zegt net dat ze geen oorlog wilden en nu zeg je dat ze het w…

• Quote from predator3: “omdat de helft van hun leden de oorlog niet wilden en dacht agh het word toch een stille oorlog die uit gaat als een kaars waarom niet de vrede sluiten ” Waarom verklaar je in eerste instantie dan de oorlog?

• Ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat Predator, de leider van TRC, alweer vrede wilde sluiten? Wat is dat dan??

• Teamimping

Anuvinda - - Spel

Ik heb wel ooit eens een ban gekregen omdat ik mezelf Wish2Die noemde in een uni. Terecht ook, want teamimping is tegen de regels. Echter is Wish2Die nu geen teamler meer. Dus mijn vraag luidt: Mag ik mezelf, nu Wish2Die geen teamler meer is, mezelf Wish2Die noemen? Ik zou zeggen "Ja", maar je weet maar nooit hier... Dus mag dat?

• Quote from Yoshi: “Quote from davyyyh: “Als leider van n00dles wil ik graag even met een MOD/GO praten want ik ben het niet eens met deze oorlogsverklaring. Dit is een eenmansactie van een member van ons, dus ik zou graag deze oorlog willen veranderen. Extra voorwaarde: TRC moet Multi account 1 terugnemen in hun alliantie, anders is het menens. In ruil willen wij dat Multi account 2 en 3 naar n00dles komen. ” Prima, als SGO van deze uni en tevens als MOD wordt deze oorlogsverklaring dan ook als …

• Is multi 1 2 en 3 niet gewoon 1 persoon?

• Mag een slotje op

• Meeting Ogame.nl

Anuvinda - - CommunityNL Meeting

Wickedmen komt ook? Ik vond de vorige paar meets al divers genoeg.

• Django

Anuvinda - - Ex teamleden

Quote from Django: “Quote from Alpatsjino: “Succes en plezier in het team Les 1 zal zijn denk ik trial leren schrijven ” Verklaar je nader... ” Omdat je dat nog niet onder de knie hebt

• Vraag Betreft uiterlijk ogame.

Anuvinda - - Spel

Wie wil er nou op jouw zolder wonen?? Oh wacht..