Search Results
Search results 401-420 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Jabba the hut: “de huidige skin, is buiten erg lelijk en druk, ook gewoon nog eens depressief donker. of je in een zolder of kelder woont. ” De meeste ogamers wonen ook op een zolder of in een kelder.
-
Quote from Jillian: “Quote from Bolder: “Pak een google home mini en leer die ogame.. Wat willen jullie nu? Gamen zonder moeite? Stelletje lamzakken ” in de setting dat er mensen zijn die ALLEEN maar mobiel spelen, is het best wel even iets wat geïmplementeerd mag worden. ” Zijn er mensen die op andere apparaten spelen dan?
-
Django
Anuvinda - - Ex teamleden
PostHuisman dus?
-
Quote from Klapstoeltje: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Gebogen, voorover gebogen, potato, potatoh. Kijk hem eens gaan dan... ” weet je wat jij gewoon eens moet doen?! "Mompelt iets over een oud werkneemster bij de schouders pakken omdraaien en vooroverbuigen" ” Was die niet minderjarig?
-
Beide staat niet erg hoog. Dus denk dat het imposters zijn. Of verwacht ik nu teveel van Koning Motu??
-
Wil je nou beweren dat ik bij de almachtige Motu in de alliantie zit?
-
Ontluchten
PostQuote from Edelachtbare: “Quote from Anuvinda: “Quote from Jillian: “en ik dacht dat ogamers nerds waren, blijkbaar hebben we ook loodgieters ” Loodgieters zijn de grootste nerds ” Nee. Loodgieters maken deel uit van het proletariaat. ” En dan kun je geen nerd zijn?
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Flugel25: “Quote from Deurwaarder: “Dit is volgens mij al eens eerder geroepen door iemand Deurwaarder. Als je geen Nederlands kunt typen dan gaat dat ook niet meer komen ben ik bang op deze leeftijd. ” Dat meerdere mensen het door de jaren al tegen hem hebben geroepen laat het kwartje nog steeds niet vallen. Al ben ik het uiteraard helemaal met je eens dat het een stuk duidelijker zou zijn :') Met correct Nederlands wordt je geloofwaardigheid/overtuigingskracht …
-
Ontluchten
PostQuote from Jillian: “en ik dacht dat ogamers nerds waren, blijkbaar hebben we ook loodgieters ” Loodgieters zijn de grootste nerds
-
Ik zag dat de grootste slag van deze uni niet meer op mijn naam stond en dat kan natuurlijk niet. Dus bij deze toch nog iemand kunnen vinden die zich niets aantrekt van activiteit op de planeten van zijn target. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jack [LmS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 106 Kruiser 21 _________________________________________ Verdediger Multi-account 2 [FNTC] _______________…
-
Quote from Overkill: “Checkt niemand de planeet voor de aankomst van zijn vloot? Wel weer mooi voor elkaar. ” Gelukkig niet
-
Ik zal niet liegen. Ik voer al deze ninja's uit tijdens mijn betaalde poeppauze's. Ik check af en toe en zie dat er een aanval plaats gaat vinden over 2 uur. Op dat moment is mij dan al duidelijk dat ik 1 uur en 55 later opeens naar de wc moet. Op deze manier kan ik mijn 2 favoriete dingen combineren. Namelijk poepen en DM ninja's geven. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Foebry [Guardian] ______________________________________…
-
Ik was op het werk werkgerelateerde dingen aan het doen tot opeens Hans mij aanviel. Ik netjes gewacht tot vlak voor impact om 100 lasers af te kopen. Koop ik het af op de verkeerde planeet.. Laten we mobielogame maar de schuld geven. Echter had ik het niet voor niets afgekocht, want 2 uur later vloot deze Master of Ceremony 10 van zijn xxers op mij kapot. Ik kan niet wachten op zijn nieuwe mixtape De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanv…