Search Results
Search results 421-440 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from QuarQ: “Ach ja, was te verwachten dat er zo iets ging gebeuren, beetje ongelukkig voor me dat je 3 minuten voor impact wakker werd. Toch lekker gedaan ” Het is een gave
-
Spot sim fly en dan niet meer checken.. Gelukkig heb ik zieke ogame skillzz. Sportieve reactie ontvangen GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Khan [LEGEND] ________________________________________________ Klein vrachtschip 19 Zwaar gevechtsschip 7 Kruiser 4 _________________________________________ Verdediger xyz [FNTC] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 38 Kleine laser 100 _____________…
-
Boeehh!! Slecht!
-
Na de eerste zieke klapper ging ik verder met blind raiden en stuitte op deze deutfarm. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller xyz [FNTC] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 _________________________________________ Verdediger Lord Vulcan ________________________________________________ _________________________________________ Baksteen, baksteen, bak steen ... Aanvaller xyz [FNTC] _________________…
-
Quote from Edelachtbare: “Quote from L.J.E: “Quote from Edelachtbare: “Is het tegenwoordig nog mogelijk om in de top-10 te komen zonder geld uit te geven? ” Met een paar lucratieve handeltjes en AGS-jes kom jij daar wel hoor Edelachtbare. ” Kom je wel helpen dan? Want ik kan die AGS-jes niet in mijn eentje maken. ” Hoezo niet? Deed ik in Antares ook.
-
Ik kan natuurlijk niet achterblijven De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller xyz [FNTC] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 _________________________________________ Verdediger Commander Vektor ________________________________________________ _________________________________________ Pretty fly for a white guy... Aanvaller xyz [FNTC] ________________________________________________ Klein vrachtschip …
-
Quote from Lord: “Helaas lukt het niet om het board online te krijgen zonder hulp van onze CoMa. Het board staat helemaal klaar en ik heb het verzoek ingediend om het board beschikbaar te maken, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Ik houd het in de gaten en zal indien nodig reminders sturen om het board spoedig beschikbaar te hebben. ” Good old GameForge. Ik zie het vanzelf wel verschijnen.
-
Vriendenlink
PostVoeg me toe: Ik ben Proconsul Cetus
-
Vriendenlink
PostVolgens mij werkt het wel als je een totaal nieuw lobbyaccount aanmaakt na het klikken op die link. Vervolgens zet je dat account gewoon weer over naar je echte lobby account. Zijn er al dikke spenders btw?
-
Quote from nuts: “Denk dat ik maar is ga kappen, je speelt en ze maken nieuwe uni, je speelt en ze maken nieuwe uni als je net een beetje klaar bent en kan beginnen, 500 starters en door al die nieuwe uni's 100 spelers over want? er komt een nieuwe uni… Na jaren maar tijd om afscheid te nemen van O-game.. even aankijken hoe Ganimed nog gaat, anders vanaf 1 feb. de eeuwige v-mode… gaat nu puur om de centen en het spel? komt op plaats 99 bij Gameforge jammer ooit was dit een leuk spel maar gaat nu…
-
Quote from Jillian: “Quote from Wish2Die: “Quote from Jillian: “Quote from Alpatsjino: “Hmm helaas, dan heb ik de kinderbijslag nog niet binnen dus maak ik geen kans ” Ik heb ook anuvinda's kostgeld nog niet binnen dus gaat hem niet worden deze uni. ” Ik krijg helaas nog steeds geen subsidie voor het aanhoren van Jillians klachten dus ook voor mij gaat deze uni het niet worden. ” dat vind ik toch wel een schande, komt een hoop drama van mij die kant op. ” Kun je nagaan hoe het is om bij Jillian …
-
grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)
Anuvinda - - Rustplaats
PostQuote from Edelachtbare: “Is deze onzin nog steeds aan de gang? *knipje ” Hoe kan ik dit een like geven? Ontopic: Goede ninja! ==Yoshi 26-1-2019 21:27 post aangepast