Search Results
Search results 461-480 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Algemene WW offtopic
PostIk zie het al
-
Waarom alleen met kerst? Waarom niet iedere maand een nieuw thema?
-
Quote from Treinrek: “SUPERDUPERMOOI.pngSUPERMOOI.pngKERSTMAN.png graag gedaan boys!! kostte me letterlijk 16 uur, maar dan heb je ook wat. Deze mogen overigens niet gebruikt worden, anders komen er waarschijnlijk boze mensen. ” Ik stem op een van deze
-
Nou? Ik kan echt niet wachten tot morgen! Welk logo heeft gewonnen?
-
Nog steeds van de partij zie ik. Lekker bezig pik!
-
Algemene WW offtopic
PostAnders start ik er eentje, maar dan begint die pas in 2019
-
Algemene WW offtopic
PostDe 2.5 weken zijn om
-
Ik denk dat we een winnaar hebben
-
Quote from Deniandu: “Mooie slag, leuke winst ook Voor de anti DMers, speel je eigen spel, laat je niet gek maken door een paar spelers die ziekelijke hoeveelheden geld uitgeven, zij zijn onder meer de reden dat GF dit gallige spelletje nog online kan hebben Besides, DM kopen is peanuts, je wordt er echt niet direct een kundig speler van ” Anti DM is niet meer van deze tijd.
-
Quote from Simba: “Quote from Anuvinda: “Vond het al lang duren voordat hier iets geplaatst werd. Nog steeds geen slagschepen?? ” Jawel bijna ictjes al ” Nice!
-
0 tot 5000
Anuvinda - - Thuisplaneet
Post484
-
0 tot 5000
Anuvinda - - Thuisplaneet
Post4073
-
Vond het al lang duren voordat hier iets geplaatst werd. Nog steeds geen slagschepen??
-
Algemene WW offtopic
PostQuote from swami_dude: “Zal ik nog eens proberen er één te hosten dan? Moet ik wel weer even kijken hoe het ging XD ” Wanneer kunnen we ons inschrijven?
-
Anuvinda
Anuvinda - - Ex teamleden
PostMoest echt gewoon in 2 delen omdat ik de max aan characters overschreden had... Snacks ofmaaltijd? Maaltijd eten of drinken? Drinken Spruiten of witlof? Spruiten Is eten & drinken voor jou een soort van verslaving? Ja. Als ik het eenpaar dagen niet doe word ik helemaal gek God? Is niet echt een vraag Gelukkig zijn? Idem Leven na de dood? Ditto Eeuwige trouw? ........ De hemel?.......... De hel?............. Waarzeggers? Moet ik nou zeggen of het bestaat? De duivel? Of wat ik er van vind? Natuurt…
-
Anuvinda
PostQuote from TimmiT: “Teleurstellend dat je de vragenlijst nog niet hebt beantwoord. Ik leer je graag wat beter kennen. ” Ik zal je eerste vragenpost dan maar beantwoorden om te beginnen. Dit kost me anders meer tijd dan dat ik doordeweeks op het werk daadwerkelijk iets doe Naam: Wouter Nickname: Anuvinda Woonplaats: Ergens in Brabant Geboortedatum: 1993 is all you need to know Lengte: 21 centimeter Kleur ogen: bruin.groen Schoenmaat: 43 School/werk: Ziet mijn openingspost Rook je? Nee Hobby's: Vr…
-
Anuvinda
PostHola allemaal, Tsja, wat moet ik hier nou zeggen. Ging er eigenlijk van uit dat iedereen me wel kent. Maargoed. Ik ben Anuvinda en mag Trial-GO zijn in de uni Deimos Ooit begonnen in Capella, maar begon het spel pas te snappen in Fornax waar ik vooral bekend was van mijn top 10 slagen (aan de verkeerde kant). Daarna in verschillende universa wat aangekloot en uiteindelijk maar gestopt met spelen... Woon in een boerengat in Brabant. Doordeweeks zorg ik ervoor dat 400 polen wekelijks hun salaris m…