Search Results

Search results 481-500 of 681.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Wish2Die: “Helaas staat het aantal melkwegen op het moment op de standaard, wat 9 is. Het verzoek om dit te verlagen nog voordat de uni uitkomt is ingezonden, maar of dit gehonoreerd wordt is een tweede. We laten het weten wanneer GameForge ons wat laat weten. ” Is hij ook niet cirkelvormig? Want dan gewoon lekker in mw 9 liggen minen

• Leuk accountje gezocht

Anuvinda - - Account gevraagd

Wat wil je weten? Ik hoorde trouwens dat met het nieuwe inlogsysteem accounts traden niet echt makkelijk gaat..

• Leuk accountje gezocht

En een itje in Betelgues die 6e staat momenteel

• Leuk accountje gezocht

Heb nog wel een miner in Antares voor je in Vmode staan. Staat net geen top 10 gok ik zo. Klik hier niet

• Waarom stoppen bij 1%? 0.1% en 0.01% moet ook kunnen. Waarom niet gewoon zelf een tijd invullen dat je erover wilt vliegen? Wil je saven op plaatsing? Vul je gewoon in hoeveel uur/minuten/seconden je wilt vliegen!

• Quote from Smoothly: “Quote from Spacefighter: “zijn er nog meer irritante belgen dan? ” Belg ben ik,maar niet irritant. ” Doen we het voor

• 12/05/18 DragonQueen Charley 09/04/18 bloempjes DragonQueen 30/03/18 DragonQueen bloempjes Wel grappig dat ze der neem net voor de slag veranderde naar Charley, zodat niemand de link legde naar je vrouw. Want je vertelde me ooit dat je vrouw onder de naam DragonQueen speelde in Vega.

• Als je hem aan Kreela geeft ipr ik je helemaal kaal

• Komt er nog een sectie voor deze uni op het forum? Of waar moet ik een oorlog verklaren?

• Quote from Dr. Cosmo: “Quote from paul-maximilianus: “Quote from Dr. Cosmo: “Quote from paul-maximilianus: “De nummer 1 op 32-8 heet Hijo da puta, misschien kan jij zijn acca overnemen als hij gebanned wordt... 185 accas. Hijo was nr 157 dus GF aandelen zou ik call kopen... ” En waarom zou die gebanned worden dan? door DM uit te geven? ” Nee door belediging. Iets met naam vertalen, en je moeder een beurt geven en zo. ” Ach, iets met ****zoon? zouden ze daar zo zwaar aan tillen? 't is niet dat hi…

• 2 reacties waar ik niets mee kan. Graag alleen serieuze reacties

• Titel zegt genoeg. Ik ben op zoek naar een top 10 account in Cygnus. Het liefst een miner account met goede spreiding.

• Als jullie lief tegen me doen

• Ja kom maar. Sta ook al eerste in Zagra, zoek er nog een minersaccountje bij.

• De oplossing is dat iedereen in alle universa stopt en opnieuw begint in deze universum Want deze uni heeft kapot geile stats. Ik grapte vroeger altijd over een 10x eco speed uni, maar denk dat we die volgend jaar wel kunnen verwachten

• #7 Taurus 48.5M punten

Anuvinda - - Account trade Archief

Ik ben echt supergoed in het half actief beheren van een minersaccount. Begrijp me niet verkeerd, ik save wel gewoon, maar ik laat gewoon gaten vallen van een uur ofzo. Verder ben ik een gezellige jongeman die best wel eens met de almachtige Flugel wil spelen om zo een betere ogamer te worden. Mijn reputatie spreekt voor zich lijkt me.

• Vraag over Handelaar (opslag)

Anuvinda - - Spel

Quote from queen sylvia: “Denk er ook aan dat je maar 1 soort grondstoffen per keer dat je de handelaar oproept kunt ruilen. Dus als je metaal en kristal voor je deut wilt , dit 2x een handelaar kost. De opslag geld alleen voor de grondstoffen die je verkrijgt , zou dus wel even de grondstoffen die er staan (tijdelijk) saven zodat je meer uit je opslagen haalt. En ja als je opslagen maar 10.000 is dan kun je maar 10.000 verkrijgen de overgebleven deut is dan wel groter , is niet dat je die kwijt…

• Quote from Kreela: “Quote from Jericho: “@NexussJR @Longfolius klinkt eigenlijk best leuk, volgende keer ook meegaan? ” Gewoon mee gaan bro...En niet te dichtbij Anuvinda gaan liggen..Anders word gedeporteerd naar een ander koud luchtbed. We zijn bezig om een Zomermeet te maken maar daar hoor je pas later wat van.. ” Ik zal dit onthouden Kreela, de volgende keer dat ik je weer op mijn luchtbed in mijn slaapzak betrap gooi ik je buiten. En als je dan weer 's morgens iedereen wakker gaat maken omd…

• Whats_App_Image_2018_03_27_at_00_04_21.jpg 23 maart: de ontmoeting Ik wilde zeggen dat ik wakker werd, maar door alle spanningen had ik geen ook dicht kunnen doen. Ik had hier al maanden naar uitgekeken. Eindelijk zou ik weer mijn Ogame kameraden ontmoeten. Plus nog wat nieuwe gezichten natuurlijk. Zoals ex-teamler Noot, de vergeten Kresreb en forumtroll Kreela. Ik zal jullie verder mijn dag besparen, maar nadat ik een paar onderbroeken bij de Action had gekocht was het tijd om te vertrekken. Ik…

• Melding nieuwe berichten

Anuvinda - - Spel

Dat zijn de bekende spookberichten. Over een week ben je er vanaf. Als je dat al irritant vind dan kun je beter gaan dammen.