Search Results
Search results 501-520 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Meeting Ogame.nl
PostWe gingen zover met deze trollatie dat we ook echt een meet hebben georganiseerd ook
-
Quote from WensTweeDoodgaan: “Dit universum zal de volgende features hebben: - 3x economische snelheid - 2x vlootsnelheid - 50% vloot naar puin - 25 extra planeetvelden - 9 melkwegen - 80% deuterium verbruik - AGS ” Niets bijzonders. Hier hebben we er al zoveel van. En dan ook nog eens 9 melkwegen...
-
Emaillijst
PostOhja, dat weet ik. Dat is het hele probleem ook. Die negeert me ook. Alleen de admin niet.
-
Emaillijst
PostHoihoi, Ik kwam net dit topic tegen: Lijst met emails Maar ik vroeg me af waarom je de mailadressen van teamlers geeft als ze je gewoon negeren via email nadat ze je bijvoorbeeld een ban hebben gegeven. En voordat iemand erover begint: Ik heb de juiste e-mailadressen gebruikt. Heb de Admin in de cc gezet en die heeft hem ook gewoon ontvangen. Anuvinda
-
account vernal!!
PostIk hoorde dat Vernal de nummer 1 sourcer was van .nl
-
Rang 4 miner. 180k punten. 7 planeten Mines ongeveer 28-23-22 Geen manen wsp 7-6-7 Motoren 9 5 0 Astro 12 IGON 2 Geen gravi lol Buiten User en Elektro om (nummer 1 en 2) valt niemand je lastig. Account is alliantie gebonden; je bent leider van alliantie met ruim 50 leden. Het account gaat niet zomaar naar de eerste beste noob. Staat nog ruim 2 miljoen DM op en officieren tot ergens in 2019 The Script 5-3-18 20:30 - Slotje
-
Altijd van een oud vrouwtje geweest. zgan Tijdens de carnaval in v-mode gezet en niet meer eruit gehaald. Beviel me zo eigenlijk wel. Rang 43 met ruim 1 mill punten. De nummer 10 heeft 1.8mill punten, dus zo ver loop je niet achter. 9 planeten 3x 31-27-26 4x 31-26-26 1x 31-26-22 1x 15-13-7 4 manen (om te saven) wsp: 13-12-13 Motoren: 13-6-3 Astro 15 Igon 3 Gravi niet aanwezig Vloot ook niet. Wel 140 vrachters per planeet voor obvious redenen. Account is niet allygebonden, maar je bent altijd wel…