Search Results

Search results 521-540 of 681.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Meeting Ogame.nl

Anuvinda - - CommunityNL Meeting

Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Komt @Kreela ook? ” RIP @Anuvinda LOL..Ach jammer je hebt de aanmelding zelf uitgelokt XD...Ik kom wel...Ik wil jou Troll Gezicht wel eens zien. ” Zoiets heet een uitnodiging ja.

• Meeting Ogame.nl

Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Quote from Lord: “En dan gaan we nu weer netjes allemaal terug on-topic ipv elkaar te lopen stangen. Ook laten we mensen die nergens iets mee te maken hebben erbuiten, lijkt me niet erg netjes om valse verhalen de wereld in te helpen over de rug van anderen. ” Helemaal mee eens. Meet is 23/24 maart. Wie mee wilt mag @Robbendinho of @TimmiT een lief berichtje sturen voor mee informatie. Als je geen interesse hebt, hoef je niet perse te reageren... ” Moete…

• Quote from straatveger: “Quote from Yoshi: “huh zucht, anders waren Treinrek en Wish nu dood geweest ipv Apoc en ik ” Kill the host! maar aan de andere kant: Jij ging gewoon naar het baddieteam, het zit gewoon in jou bloed Misschien heb ik dan toch een telfout gemaakt met mijn suffe hoofd vanmorgen. Uitslag staat er nu toch al. Stel voor dat we gewoon verder gaan. Quote from TimmiT: “PM me jullie 06nummers, dan voeg ik je toe aan de WW-offtopic app van waaruit ik hierna weer een nieuwe start. Va…

• Meeting Ogame.nl

Quote from Kreela: “Deze Im04gU.png ” Misschien even op verzenden klikken

• Ogniter revived

Anuvinda - - Algemeen

Lekker man. Ik miste dit al!

• Wordt er nu wel of geen alcohol geschonken op de meet?

• Meeting Ogame.nl

Quote from Lord: “En dan gaan we nu weer netjes allemaal terug on-topic ipv elkaar te lopen stangen. Ook laten we mensen die nergens iets mee te maken hebben erbuiten, lijkt me niet erg netjes om valse verhalen de wereld in te helpen over de rug van anderen. ” Helemaal mee eens. Meet is 23/24 maart. Wie mee wilt mag @Robbendinho of @TimmiT een lief berichtje sturen voor mee informatie. Als je geen interesse hebt, hoef je niet perse te reageren...

• WW130 STEMTOPIC

Anuvinda - - RP & WW Archief

homo's

• Meeting Ogame.nl

Volgens mij ben ik naar genoeg meets geweest zonder ooit in aanraking geweest te zijn met een Community Manager. Als ik met mijn maten ga zuipen in de kroeg hoeft er ook geen community manager aan te pas te komen. Ik snap nog steeds niet wat er aan de hand is. Wilt je er anders over praten @Kreela? Mijn PM staat voor je open.

• WW130 STEMTOPIC

Anuvinda - - RP & WW Archief

Stem: Davy

• WTF Test Server

Anuvinda - - Klachten en bugs

Quote from Kreela: “Bug in Gameforge zn code.. ” Dat! of je kunt ook gewoon de goede uni selecteren...

• Ja dat kan, maar dat raak je inactief

• WTF Test Server

Anuvinda - - Klachten en bugs

Ik wilde je helpen, maar ik zie dat je edge gebruikt.

• Meeting Ogame.nl

Oh wauw, dus @Kreela zit gewoon stoer te doen met valse info. Kreela, ga ergens anders mensen trollen. Of kom naar de meet.

• Meeting Ogame.nl

Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Idk, ik lees zelfs dat er al een datum bekend is ” Als de Admin en Community Admin zouden reageren.... @Anuvinda wil je een community meeting of niet? We kunnen elkaar wel gaan Post Hunten maar veel schiet je der niet mee op....Wacht op de Admin/Community Manager. Die Community Magager heb ik al een tijdje niet gezien... ” Huh waar heb jij het nou weer over. Ik heb zelfs …

• Meeting Ogame.nl

Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Idk, ik lees zelfs dat er al een datum bekend is ” Als de Admin en Community Admin zouden reageren.... @Anuvinda wil je een community meeting of niet? We kunnen elkaar wel gaan Post Hunten maar veel schiet je der niet mee op....Wacht op de Admin/Community Manager. Die Community Magager heb ik al een tijdje niet gezien... ” Huh waar heb jij het nou weer over. Ik heb zelfs al betaald. De locatie is al geboekt en ik…

• Meeting Ogame.nl

Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Idk, ik lees zelfs dat er al een datum bekend is ” Als de Admin en Community Admin zouden reageren.... @Anuvinda wil je een community meeting of niet? We kunnen elkaar wel gaan Post Hunten maar veel schiet je der niet mee op....Wacht op de Admin/Community Manager. Die Community Magager heb ik al een tijdje niet gezien... ” Huh waar heb jij het nou weer over. Ik heb zelfs al betaald. De locatie is al geboekt en ik heb al vrij gevraagd aan de baas.

• Meeting Ogame.nl

Idk, ik lees zelfs dat er al een datum bekend is

• Meeting Ogame.nl

Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Komt @Kreela ook? ” Als je het zo graag wilt...Lees de post hierboven...Hebben jullie me nou gepromoveerd tot Community Officer? Laten we die kroeg invaden minderjarigen zijn welkom als iemand op ze let natuurlijk hun ze zijn gebonden aan de Fanta en Coca Cola..Dan word ik wel de klaarover van de meeting RIP ME. ” Ik las ergens dat de meeting in Bergen op Zoom was en niet in Hilversum

• Infocompte

Anuvinda - - Spel

*knip* RoadRunner 18/02/2018 18:00u - Warn voor offtopic