Quote from Yoshi: “zou leuk wezen als ik wolf was, hoop dan wel dat jij in mijn team zit. Heb alleen nog geen pm dinkie gezien met jou en ik samen op het moment. Anders invite me eventjes naar de baddiechat ” Te obvious dit...
Quote from Hysteria: “Quote from Spacefighter: “dat is dus weer zo'n cirkel redenatie: men kan denken dat een wolf burgemeester wilt zijn voor de "zware stem" men kan denken dat een wolf dat denkt en daarom juist geen burgemeester wilt zijn men kan denken dat men denkt dat een wolf dat denkt waardoor een wolf juist wel een burgemeester wilt zijn men kan denken dat men denkt dat men denkt dat een wolf dat denkt waardoor een wolf juist geen burgemeester wilt zijn ” ik denk dat jij teveel denkt ove…
Quote from Spacefighter: “Een paar gouden tips @Treinrek 1. als Rob de eerste 2 ronden niet geluncht is is hij sowieso wolf. 2. Spacefighter spreekt altijd de waarheid maar verder gewoon even met de flow van het spel meegaan :). ” 3. Anuvinda doet altijd een dubbele bluf
Quote from gambit: “IK ben wolf. Maar waarom doe ik niet mee en heeft niemand me even hierop gewezen lol. ” Ik had je een brief gestuurd, maar ze bezorgen geen post op zondag
Quote from Spacefighter: “Quote from Wadloper: “Quote from Spacefighter: “ben benieuwd wat jullie de volgende ronde dan gaan doen ” Mocht jij geen wolf/welp zijn , is anuvinda de volgende xD ” Ik neem Anu wel voor mijn rekening ” Ga je mij lunchen vannacht ja? Kan de beschermengel mij vannacht beschermen? Bij voorbaat dank
Quote from Coasterfreak: “Quote from wickedmen030: “Of zijn er alleen maar zoveel spelers? ” niffo kijk als je gwn beetje doekoe erin pompt dan ben je gelijk top donnie a matsko ” Niffo? En ik maar denken dat hij Adil heette