Search Results

Search results 261-280 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Discussiedraadje nieuwe uni Virgo

Hysteria - - Algemeen

Ik denk er zeker serieus over na om hier te beginnen. Altijd weer leuk om een nieuw accountje op te starten. Quote from Klapstoeltje: “Er komt een nieuwe uni aan a.s. vrijdag.. Virgo Met aanzienlijk eco gefocuste specs. Ga je hier wel of niet spelen en waarom dan wel of niet? ” En jij dan?

• specs van doeluni

Hysteria - - Spel

Zoals eerder aangegeven stonden er geen aanpassingen van specs in de planning en dat is nog altijd het geval.

• Maandelijks onderhoud 10-05

Hysteria - - Nieuws - Spel

Beste Spelers, Op Dinsdag 10 mei is er het maandelijks onderhoud. Het onderhoud zal gebeuren 10.00 uur en 10.25 uur, de werkelijke downtijd zal maar enkele minuten duren. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jullie Admin team

• Hoe acces je de Graveyard?

Hysteria - - Spel

Als je een account in de graveyard hebt moet je dat in je lobby kunnen zien, dat is server 300. Vanuit daar kun je op je account en kun je mergen. Als je geen account ziet moet je een ticket maken, maar zoals ik dat begrijp heb je dat gedaan en heb je al contact met de coma? Hij zal je verder helpen?

• Paasevent 2022!

Hysteria - - Algemeen

De prijzen zijn inmiddels ontvangen of men heeft verdere instructies gehad. bedankt voor deelname en veel plezier ermee!

• Paasevent 2022!

Hysteria - - Algemeen

Iedereen bedankt voor deelname, het was leuk om zoveel enthousiasme te zien! De volgende deelnemers hebben een prijs gevonden: 1. 30 dagen 40% metaalbooster -- @Airwave 2. 30 dagen 40% kristalbooster -- @Vogel 3. 30 dagen 40% deutbooster -- @3lc00w 4. 90 dagen 20% metaalbooster -- @veteraan 5. 90 dagen 20% kristalbooster -- @smurf 7. 3 euro coupon -- @henk 8. 10 euro coupon -- @Meneer Zwart De winnaars van de boosters vinden deze zo snel mogelijk in hun inventaris. De winnaars van de coupons zul…

• Login events

Beste spelers, Het event zal in bestaande servers om 14.00 uur beginnen en in de nieuwe server 14.10 uur. Met vriendelijke groet, Jullie Ogame-team

• Login events

Beste spelers, Vanaf vrijdag 8 april 12.00 uur tot 15 april 12:00 uur zal er een login-beloningsevent lopen. (Let op! De laatste login moet gedaan zijn op 15 april voor 12.00 uur, het event word 15 april om 12.00 uur gedeactiveerd.) Het event heeft 7 tiers. Je kunt 100 tritium per dag innen na het inloggen(20% meer indien je alle officieren actief hebt.) Met vriendelijke groet, Jullie Ogame-team

• Paasevent 2022!

Hysteria - - Algemeen

De paashaas is op weg naar de universa van Ogame.nl zijn paaseieren met leuke verrassingen erin verloren, help jij de eieren te vinden? Hoe werkt het? Iedere speler mag 3 vakjes kiezen waar hij denkt dat er een paasei is gevallen, welke je doorgeeft onder deze post (bijv. vakje M1, vakje O3 en vakje A1). Vermeld in je post ook de uni waar je speelt en je ingame naam zodat aan het einde van dit event je eventueel een gewonnen prijs in ontvangst kan nemen. Posts zonder deze informatie of verkeerde…

• Aanvalsblock Tarazed 07/04

Beste spelers, Op donderdag 7 april tussen 10.00 en 12.00 uur zal er een aanvalsblock zijn in de uni Tarazed. Er moet hardware vervangen worden en de uni zal 30 tot 60 minuten niet te bereiken zijn. We vertrouwen erop dat we jullie op deze manier voldoende hebben geïnformeerd. Jullie Ogame team

• Nieuw universum Uriel 08/04

Beste spelers, Op vrijdag 8 april zal een nieuw universum genaamd Uriel zijn deuren openen rond de gebruikelijke tijd (ongeveer rond 14.00 uur). De uni zal de volgende settings hebben: - Eco x5 - Fleet Peaceful x4 - Fleet Holding x2 - Fleet War x2 - Research x10 - 4 Galaxies - 80% DF - 50% DiDF - 0.5 Deut - +25 fields - Probes with Cargo ON - Category: Balanced Voor de nieuwsgierigen onder ons kun je HIER klikken voor de volledige lijst van nieuwe universa! Met vriendelijke groet, Jullie Ogame T…

• Quote from Klapstoeltje: “Allereerst, sorry Courage, ik had er geen zin meer in, ik liep al tijden tegen het eventuele idee om te schroten en naar mines te gaan aan, maar dan zou ik aan ogame vast blijven zitten, dus account vergeven aan Ddd. Wat die ermee doet moet hij helemaal zelf weten, het account is van hem. Ddd, meteen een flinke klapper enkele uren na overname, leuk gedaan en succes met het account verder wat je er ook mee gaat doen. ” Heb je je alliantie genoten wel op de hoogte gebrach…

• Het 'wat als'- spel

Hysteria - - Thuisplaneet

Ik ken heel veel mensen, maar dat maakt nog niet dat ik ze zal missen als ze er niet meer zijn Maar toch gun ik mijn ergste vijand niet om dood te gaan en daarbij heb ik het nu best goed en eigenlijk geen klagen. Wat als je een object een andere naam mocht geven, welk object zou dat zijn en wat zou de nieuwe naam zijn?

• Maandelijks onderhoud 05-04

Beste Spelers, Op Dinsdag 5 april is er het maandelijks onderhoud. Het onderhoud zal gebeuren 10.00 uur en 10.25 uur, de werkelijke downtijd zal maar enkele minuten duren. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jullie Admin team

• Mijn excuus dat ik dat regeltje verkeerd heb geïnterpreteerd dan, het kwam zo bij mij over. Ik wilde “bewijzen” dat indien men goed saved en een beetje oplet wat bij doet dat het best goed overleven is in een uni als Deimos waar een grote overmacht heen is gemerged. Ik kan wel zeggen missie nog niet gelukt.

• Gefeliciteerd, had net deze middag gehoord dat mijn oma is overleden en ja dan vergeet je ogame. Dus wat dat betreft gefeliciteerd. En ik snap ook dat je pakt wat je kan pakken, zo hoort het spel. Enige wat ik niet begrijp en hoop dat je dat je dat eens wilt uitleggen: Quote from Courage: “ De uni kleurt al aardig blauw... ” Waarom ben je daar trots op? Waarom is het een doel van een speler om een hele uni blauw te krijgen? Kijk als iemand verkeerd saved of je doet je best om maantjes te blazen …

• Herziening (v)-mode deel II

Hysteria - - Ideas Planet

Ik wil niet de brenger van slecht nieuws zijn maar er komt geen poll. Zoals ik al eerder zei, hier word notitie van genomen dat het leeft bij een aantal spelers, maar ga er niet van uit dat als wat spelers iets roepen, en in dit geval een verandering van een bestaande functie van het spel dat het een, twee, drie veranderd word. Dat is nooit geweest en gaat niet gebeuren ook. Dat ligt niet aan het team of aan jullie of dat het een goed of slecht idee is, dat is GF. Dus grote kans dt GF hier niks …

Zo werkt het niet. Wij sturen geen versie op. Wij laten onze coma weten wat er speelt in de community. Wijzen hem op zaken en hij rapporteert weer aan zijn meerdere enzovoort. Er is nu dus op gewezen dat er een discussie is over vakantiemode. Wij geven als admin geen mening daarover of een plan aan omdat wij hierin neutraal staan en alleen een doorgeefluik zijn. De meningen die ik hier verkondigen heb ik gedaan als speler.

• Het 'wat als'- spel

Hysteria - - Thuisplaneet

Quote from mauricovic: “Vliegen! Wat als je 1x terug kon in de tijd. Welke periode uit de geschiedenis zou je dan uitkiezen? ” Als dat mag met de kennis die ik nu heb zou ik terug gaan naar mijn jeugd.... Wat als je 1 ding kon veranderen in nederland, wat zou dat zijn?

Quote from mauricovic: “Quote from discordia: “Quote from mauricovic: “Als je een voetbalvergelijking zou willen maken dan komt het v-mode-hoppen nog het meest overheen dat de tegenstander in de rust stiekum het veld opkomt om ff snel 3x te scoren om vervolgens weer snel de kleedkamer in te duiken. En ook deze vergelijking gaat uiteraard mank want je kan/mag niet tijdens de rust scoren. Dus elke vergelijking gaat mank omdat v-mode-hoppen niet tegen de regels is. ” Die vergelijking gaat helaas ni…