Search Results
Search results 281-300 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk vragen uit dit topic te filteren omdat er vraag naar was. mocht ik vragen over het hoofd hebben gezien of je hebt nieuwe vragen laat het weten dan proberen we zo goed mogelijk te antwoorden. De vragen: V :blijven de specs van de doeluni's zoals ze nu zijn of komen die nog ter discussie? Ze blijven voorals nog zoals ze zijn en er zijn er geen wijzigen gepland. V: krijgen de spelers van de doeluni's ook gratis herplaatsingen van hun planets ter beschikking? nee. V…
-
Nee hoor spelbederf is anders zoals jij het kort omschrijft en is in elke community. Het is alleen een case gebonden beoordeling. Dit is een compleet nieuwe regel invoeren, dat kunnen wij niet. Zou wel mooi zijn, dan kunnen we elke keer als een speler iets niet bevalt een regel invoeren of wijzigen.
-
Onze spelbederf regel is anders hoe? Het in voeren van zo een regel is niet een regel per hoge uitzondering aanpassen omdat er onduidelijkheid is vanuit hoe een regel geïnterpreteerd word. Dit is een complete verandering van het spel. Dus nee dat kunnen wij niet wijzigen als we willen, zo werkt het niet.
-
Quote from ReWinD: “ Iedere Ogame community kan met toestemming van GF zijn regels aanpassen of extra regels er bij hebben. Een goed voorbeeld hiervan ons spelbederf regel wat in geen enkele andere community is dan de Nederlandse. Als een community iets wilt veranderen aan hun regels kunnen ze vragen een GF die dan ja of nee zegt. Lekker simpel toch ? @admin team: wat vinden jullie van dit idee? En wat is jullie perspectief op VK-mode en hoe het wordt gebruikt. ” Dit is niet waar. In principe zi…
-
Maak even een ticket aan naar waar je heen wilt. Dan kun je handmatig overgezet worden.
-
specs van doeluni
PostZodra je een andere uni kiest ben je inderdaad direct over geplaatst. Behalve uiteraard de graveyard, dan moet je wachten tot eind van de merge.
-
specs van doeluni
PostQuote from mauricovic: “Dat lijkt mij wel. Volgens mij is er geen verschil tussen dat soort (DM) functies per uni ” Dat klopt, daar is geen verschil per uni.
-
specs van doeluni
PostIk ga er niet over discussiëren of dit eerlijk is of niet. Het is een antwoord op een vraag. Tevens is mijn ervaring dat je op dezelfde coords terecht komt tijdens een merge zeer klein is, en je daardoor genoeg verplaatsingen krijgt. Maar nogmaals, eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, dus hang me er niet aan op.
-
specs van doeluni
PostVoor zover ik weet, krijg je voor elke planeet die niet op dezelfde coords ligt een gratis herplaatsing, ik weet niet of dat ook geld voor een graveyard, ik dacht het wel, maar hang me er niet aan op
-
specs van doeluni
PostQuote from ressiv: “mss niet onbelangrijk: krijgen de spelers van de doeluni's ook gratis herplaatsingen van hun planets ter beschikking? ” Voor zover ik weet niet.
-
Beste spelers, We hebben inmiddels wat vragen ontvangen over wat er gebeurd indien je in alle drie de target uni's al een account hebt. We hebben de antwoorden daarop gekregen en het gaat als volgt: Indien je in alledrie de target uni's een account hebt kun je andere accounts uit de exodus uni's niet mergen naar een target uni. Om dit toch te kunnen doen kun je een account naar een andere lobby overzetten en zo kan je dan toch een uni kiezen. Het is dan niet toegestaan om op meerdere accounts in…
-
Ik vind het heel interessant dat de spelers die vinden dat vakantiemode niet bedoeld is om in te gaan. Waar is hij dan voor bedoeld? Ik dacht altijd om je spel heel te laten indien je niet kan spelen. En zo geeft het de mensen met minder tijd en die het kassasysteem van de Jumbo opnieuw moeten starten en de cassieres die het kassasysteem laten vastlopen ook de gelegenheid om te spelen. Om te zeggen als je geen tijd hebt moet je niet spelen vind ik te kort door de bocht. Het is een functie die er…
-
Quote from odlaw: “Quote from Hysteria: “Ja dat kon omdat jij de enige daar bent die niet in vm zit. Ik was een uur offline en mijn bootjes waren in de recs van iemand beland. Als ik een week niets doe, ook al zou ik lang saven zou ik een farm worden, ook niet heel veel trek in. Maar ik heb ook geen zin om een kwartier te zitten tobben om alles voor elkaar te krijgen als je al maar een kwartier pauze heb op het werk. Dus als ik geen vm zou hebben zou ik stoppen. Dan zou ik sowieso in niemand zij…
-
Ja dat kon omdat jij de enige daar bent die niet in vm zit. Ik was een uur offline en mijn bootjes waren in de recs van iemand beland. Als ik een week niets doe, ook al zou ik lang saven zou ik een farm worden, ook niet heel veel trek in. Maar ik heb ook geen zin om een kwartier te zitten tobben om alles voor elkaar te krijgen als je al maar een kwartier pauze heb op het werk. Dus als ik geen vm zou hebben zou ik stoppen. Dan zou ik sowieso in niemand zijn recs terecht komen...
-
Ik ben het gedeeltelijk eens. Ik denk alleen niet dat vm onaantrekkelijker gemaakt moet worden, ik denk dat de bedoeling is dat als je geen gelegenheid om te spelen deze kan aanzetten, maar eruit blijven aantrekkelijker gemaakt moet worden. Er moet fatsoenlijke app komen om mee te beginnen, welke makkelijk te bedienen is, mobiel spelen is gewoon een drama, al kan dat misschien ook aan mijn worsten vingertjes liggen. Waarschijnlijk zijn er zo nog meer zaken die verbeterd kunnen worden om uit de v…
-
uni-hoppen
PostMijn coupons vliegen niet hoor. En vriendjespolitiek is dit evenmin, en evenmin kunnen wij dit voorkomen. en mijn vloot is ook in Switch zijn recs terecht gekomen, dus breek mij de mond niet open. Wij met zijn drieen en ook de coma zien hetzelfde gebeuren als jij. Met zijn drieen opstappen heeft totaal geen zin, daarmee zijn we nog niet eens een druppel op de gloeiende plaat. Wij proberen echt wel om beweging te krijgen in dit onderwerp achter de schermen, om regels van een merge te veranderen, …
-
Goedkeuring van de GO heb. je nodig, Hierbij de regels van een headhunt. Headhunts De werkwijze van headhunts vind je in de daarvoor bedoelde forumsectie. Headhunts dienen op de juiste manier en vooraf aangemeld te worden. Let hier goed op. Maximale hoogte headhunt Het max-bedrag is het maximaal toegestane bedrag dat een GO zal toestaan. Hiervoor gebruiken we de volgende formule: Max bedrag = waarde_Verdediger*(waarde_verdediger/(10*waarde_aanvaller)) Een GO zal vooraf een inschatting maken (sam…
-
nieuwe merge?
PostQuote from Black knight: “Oh ik dacht dat het mergen al begonnen was aangezien er een top account uit een oude uni in Oberon gedropt werd ” Nee dat komt door het huide Graveyard systeem. Graveyard/kerkhof faq