Search Results
Search results 741-760 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Of er wel of niet betaalde Dm op een account staat blijft de verantwoordelijkheid van de speler. Voor de laatste maal @BeLikeMe teamlers hebben niks te maken met het verwijderen van accounts hoe dan ook. Dat word door het systeem gedaan indien er geen betaalde Dm op staat. De verwijzing dat er mail gestuurd hoort te worden wil ik best eens achteraan gaan of dat ook daadwerkelijk zo is, of dat deze wel gestuurd word en achter een of ander spamfilter blijft hangen of gewoon echt niet word verstuur…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from gambit: “Denk dat hij bedoeld het verschil tussen gekochte DM (waardoor een account niet mag worden verwijderd) Gekochte DM maakt GF het eerst op en dan pas gevonden / gekregen DM. Dus als je gevonden en/of gekregen DM ook op dat zelfde account hebt staan, het dus lijkt alsof je DM hebt waardoor een account niet wordt verwijderd maar later dus blijkt dat het alleen nog maar gevonden/gekregen DM was. En er dus accounts zijn verwijderd die niet of nog niet hadden m…
-
Revenge
Hysteria - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd Revenge!
-
Beste spelers, Op donderdag 7 februari zal om 10.00 uur de Lobby worden bijgewerkt naar versie 1.4.2 en ogame om 13.00 uur naar versie 6.8.4 Quote: “Lobby 1.4.2 [nieuw] The News Hub word ook op mobiel zichtbaar. [nieuw] De reden word vermeld wanneer een account geband is. [Bug fix] Het infopictogram in het hintbericht van de account overdracht wordt op de juiste positie weergegeven. [Bug fix] Het veld om een code in te vullen is gecentreerd. [Bug fix] De links worden correct getoond in IE11 [Bug…
-
Yoshi
PostGefeliciteerd met je promotie!!
-
Beste spelers, Gezien ik nu ook een blauw jasje heb aangetrokken zijn er weer wat verschuivingen in het team. Yoshi neemt mijn plaats in. Hij zal in Pegasus blijven en tevens ook Deimos en Ganimed onder zijn hoede nemen als SGO. RoadRunner zal uni 3 onder zijn hoede nemen. Met vriendelijke groet, Het Game Team
-
Kaj
PostOch, had die jongen nog 1 kans om ergens eeuwige trial te blijven...die droom ook weer om zeep:P Toch gefeliciteerd
-
Kaj
PostGefeliciteerd met je full, dubbel en dwars verdient!
-
Hitsugaya Toushiro
PostWelkom terug in het game-team en succes met je trial!
-
voorspoedig 2019
PostDat is wel heel veel geluk...maar van hetzelfde!
-
0 tot 5000
Hysteria - - Thuisplaneet
PostQuote from Klapstoeltje: “ja we verveelden ons vannacht XD ” een idee....slapen?
-
0 tot 5000
PostQuote from gambit: “5011 stelletje nolifers, stiekem effe in de nacht afmaken zonder mij grrrr lol finally it is finished ! ” En zonder mij....maar hij is klaar...eindelijk..
-
0 tot 5000
Post4871
-
0 tot 5000
Post4875
-
0 tot 5000
Post4855