Search Results
Search results 961-980 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
WW130 STEMTOPIC
Postwish2die
-
WW130 STEMTOPIC
Poststem davy
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Idk, ik lees zelfs dat er al een datum bekend is ” Als de Admin en Community Admin zouden reageren.... @Anuvinda wil je een community meeting of niet? We kunnen elkaar wel gaan Post Hunten maar veel schiet je der niet mee op....Wacht op de Admin/Community Manager. Die Community Magager heb ik al een tijdje niet gezien... ” Huh waar heb jij het nou weer over. Ik heb zelfs al betaald. De locatie is al geboekt en ik…
-
WW130 STEMTOPIC
PostBM stem: wish2die natuurlijk..
-
Quote from Spacefighter: “dat is dus weer zo'n cirkel redenatie: men kan denken dat een wolf burgemeester wilt zijn voor de "zware stem" men kan denken dat een wolf dat denkt en daarom juist geen burgemeester wilt zijn men kan denken dat men denkt dat een wolf dat denkt waardoor een wolf juist wel een burgemeester wilt zijn men kan denken dat men denkt dat men denkt dat een wolf dat denkt waardoor een wolf juist geen burgemeester wilt zijn ” ik denk dat jij teveel denkt over wat men denkt....
-
Quote from TimmiT: “ Schrijf je maar in. Wordt een basis WW met (optioneel) ook een whatsapp-groep. 1. Als er een whatsapp-groep komt, is contact buiten het topic om toegestaan ” ehh wat houd dat in? Quote from Yoshi: “@Hysteria inschrijven aub ” ja baas! 1. Robbendinho 2. Spacefighter 3. Yoshi 4. Villain 5. Wadloper 6. Wish 7. Hysteria
-
dat jij er nogal op was gebrand om space eruit te hebben... mijn inziens was mijn redernatie toch logischer en gezien jij schijnbaar tactisch aan het zwijgen was en de eerste de beste die zijn hoofd uitsteekt wilt afmaken ben jij en logische keus...of we volgen je allemaal weer blind en stemmen weer een goedje eruit...
-
Kevin87 is back
Hysteria - - Ex teamleden
PostWelkom terug, veel succes en plezier met je trial!