Search Results
Search results 201-220 of 413.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Beste spelers, Op dinsdag 12 november zal een nieuw universum ontstaan, Kallisto. Deze uni zal zoals altijd rond 14.00 uur verschijnen al kan het ook iets eerder of later zijn. Dit universum zal de volgende features hebben: Quote: “5x economische snelheid 3x vlootsnelheid 10x onderzoekssnelheid 60% vloot naar puin 25 extra planeetvelden 6 melkwegen AGS ” De GO en SGO van dit universum zullen we op een later moment bekend maken. Jullie kunnen hier over dit geweldige nieuwe universum discussiëren:…
-
New Beginnings!
MiniMe - - Nieuws - Spel
PostDear community, as we continue preparing the release of the content update we decided to put the version in 1 live server this week. We feel confident about the update being ready for the live servers, but want to first set it up in a highly populated server to make sure we got rid of the lag issues we had in the public test server. For this reason, the update will come to the server Libra in OGame.de this week. There isn't an exact release date yet, it will be announced within today or tomorrow…
-
Quote from Anuvinda: “Quote from MiniMe: “Hier ga ik zeker een poging doen om weer aanwezig te zijn. Laatste keer heb ik na horens het leukste gemist maar de avond was erg gezellig en hoop dat ik hier tijd voor vrij kan maken ” Tot op heden vinden alle admins die op de meets aanwezig zijn geweest het voor herhaling vatbaar. ” Was gewoon hele gezellige meet niet alles vinden admins dat maar spelers die er zijn ook
-
Onderhoud payment
MiniMe - - Nieuws - Spel
PostBeste spelers, Het betaal systeem van Gameforge zal onderhoud krijgen op donderdag 06-11-2019 om 8.00 uur. Ze verwachten dat de onderhoud ongeveer 30 min zal duren. In deze periode zal alle betaal mogelijkheden offline zijn waardoor je geen Donker Materie kan kopen. Met vriendelijke groet Het Admin Team
-
[TOT: 645.763.000] Manoli [Psycho] vs. Minime (A: 29.840.000, V: 615.923.000)
MiniMe - - Hall of Fame
Postje hebt mooi tussen de checks gevlogen en je hebt weer netjes gedaan. Geeft mij wel het teken dat ogame nog te veel tijd vraagt en zal ik dus weer in v mode duiken en voorlopig ook maar blijven. Succes met de winst
-
[TOT: 105.625.000] Lone Ranger vs. Kyle158 [Psycho] (A: 3.000.000, V: 102.625.000)
MiniMe - - Hall of Fame
PostZo alles bij elkaar pak je weer een hoop winst Lone. Die RB komt zeker wel goed en krijgt zo wel een hele mooie versnelling. Kyle misschien toch kijken wat je laat liggen aan sats grondstoffen en verdediging dit zijn erg leuke hapjes en erg duur voor jou. GLRB
-
[TOT: 1.230.915.000] Manoli [Psycho] vs. Minime (A: 121.697.000, V: 1.109.218.000)
MiniMe - - Rustplaats
PostZoals ik zei tegen je was ik in slaap gevallen toen ik wou saven (A) Er ging iets niet helemaal goed hahaha. Jij hebt het geluk dat je me gespot hebt om vraag niet waarom maar half uur na de slag ben ik wakker geworden en schrok ik in eens van shit moet nog saven. Maar dat hoefde al niet meer alleen je naraids heb ik nog maar ff laten mislukken. RB is idd alweer bezig Manoli goed gespot en goed afgestraft en heerlijk winst veel plezier er mee en tot onze volgende ontmoeting
-
[**NINJA** TOT: 1.243.185.000] Lone Ranger vs. ressiv [Psycho] (A: 875.565.000, V: 367.620.000)
MiniMe - - Rustplaats
PostMooie ninja maak je hier zelfs met winst. Mooi afgestraft. Jammer van je vlootje Lone zo blijkt dat je toch meer moet opletten met de aanvallen. Maar je RB zal voorspoedig gaan met jou mijnen.
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostBedankt allemaal
-
Independence
MiniMe - - Ex teamleden
PostWelkom in het team. Veel succes en plezier
-
Regels
PostTeamlers zijn vrijwilligers die dit vrijwillig doen. Je kan teamlers niet pakken op dat er te laat gehandeld is. Als iemand een melding maakt zal er zo snel mogelijk na gekeken worden maar ook wij vrijwilligers hebben ons eigen leven. Ook wordt niet elk account elke dag gecontroleerd of elke min van de dag in de gaten gehouden of er vals spel wordt gespeeld. Daarbij spelen jullie als spelers ook een rol door niet de regels te overtreden zodat het voor iedereen een leuk spel is. Na alles wat er n…
-
Regels
PostIk zal eerst uitleg geven waarom er een slotje zit op de post waar je het over hebt. Het staat duidelijk in de regels dat een ban niet besproken mag worden op het forum ook zitten jullie over een ban te spreken terwijl het topic over een slag gaat. Daarna gaat het over het uitvoeren van teamlers. Hier op heeft de mod een waarschuwing gegeven en jullie zijn er mee door gegaan. Dus daarna een slotje. Als jullie dingen niet snappen van een ban kan je altijd contact opnemen met de GO of SGO die de b…
-
Vragen zijn ingestuurd en er kunnen geen vragen meer ingestuurd worden. Iedereen bedankt voor de vragen.
-
Mijn excuus ik zie dat er geen deadline is gegeven helaas is die vanavond. Voor de gene die nog vragen hebben kan dat tot en met vanavond 22:00 uur.