Search Results
Search results 221-240 of 413.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Doc Holliday
MiniMe - - Ex teamleden
PostWelkom terug Doc en veel plezier en succes met je trial
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostDe mooie vakantie dagen gaan altijd snel maar ben er weer
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostBeste Spelers, Ik ga voor 14 dagen op vakantie en dus niet bereikbaar zijn voor ogame. Voor al jullie vragen problemen of andere dingen waar je mij nodig voor zou zijn kan je of wachten tot ik terug ben of contact met Hysteria of Lord zoeken. Wens jullie allemaal mooie dagen
-
Ook wij als team vinden het jammer dat er veel verwijderd moet worden en tuurlijk hebben we ook gezegd en ons best er voor gedaan om het niet te laten gebeuren. Helaas is er gewoon een beslissing gemaakt door GF dat er veel verwijderd moest worden. Nu blijft het altijd lastig wat moet je bewaren wat moet je weg doen hierin kan je nooit iedereen tevreden houden. GF denkt natuurlijk alleen aan de toekomst en niet aan het verleden tenzij dingen mis gaan. Zoals Wish2Die al aangaf is de vorige board …
-
Knigge
MiniMe - - Ex teamleden
PostWelkom terug Knigge !! Heb je lang vol gehouden haha
-
RoadRunner
MiniMe - - Ex teamleden
PostYeah :D:D Welkom terug RR
-
[TOT: 766.222.000] Lone Ranger vs. grrrrgrrrr [TDR] (A: 110.000.000, V: 656.222.000)
MiniMe - - Rustplaats
Postlekker bezig lone zo te zien ga je nu alle grote def kraken met rips haha goed bezig vooral door gaan. Glrb grrr
-
Rdet
MiniMe - - Ex teamleden
PostWelkom terug Rob en succes en veel plezier in het team Alweer
-
Beste spelers, Er zijn weer heel wat veranderingen gaande in het team. Zo hebben we een nieuwe oude trial Rdet. Hij zal onder de touwtjes van Yoshi in uni3 zijn trial doorlopen. Ook is er een nieuwe SGO bij gekomen! Fearlessz gefeliciteerd met je nieuwe functie en veel succes in je nieuwe uni's. Fearlessz zal in Eridanus, Fidis en Hyperion de touwtjes overnemen. Als laatste heeft The_MK een 2e uni er bij genomen en zal nu ook te vinden zijn in Fidis. Met vriendelijke groet Het game team
-
Beste spelers, Sommige hebben het misschien al gezien maar er zijn wat wijzigingen in het team. Helaas heeft onze IA Revenge afscheid genomen van zijn team taken. Revenge bedankt voor al je inzet en veel succes in RL. Nu Revenge weg is hebben we na overleg besloten dat Minime de IA taken op zich neemt en dat we Kaj als ISM hebben benoemt. Kaj Succes met je nieuwe taken. Met vriendelijke groet Jullie admin team
-
Abremsev
MiniMe - - Ex teamleden
PostWelkom en veel succes met je trial
-
Dit valt zeker onder pushing er staat duidelijk in de regels : de basisomschrijving voor pushing is: “een lagere speler die bewust een hogere speler grondstofvoordeel bezorgt zonder directe tegenprestatie” Als je dan verder leest zie je staan: - Aanvallen van een speler met voorkennis. Als jij een speler in je allie neemt en vervolgens ziet dat hij offline is en dan gaat aanvallen weet je dus dat hij offline is en is het een aanval met voorkennis. En als jij hem vlak voor je uit de aanval kickt …
-
Dit was ff schrikken dacht ga weer spelen in Deimos maar had nooit verwacht dat er al zoveel sterren vlogen. Daar waar ik beetje laks was met saven ga ik nu toch maar weer strak saven en kijken of ik mijn verliezen weer terug kan pakken. Maar je hebt een mooie slag gemaakt Pom netjes gedaan spijtig voor je dat je niet meer rec had dan had je zeker meer winst gehad. Idd ik heb rest van het puin en zal het goed besteden voor de rb
-
Dit betekend dat het account waar de planeten van waren verwijderd is. Dit kan door de speler zelf zijn gebeurt of door te lang niet ingelogd te zijn en geen DM op het account heeft. Het is natuurlijk mogelijk dat er meerdere accounts te gelijk verwijderd zijn waardoor er zoveel vernietigde planeten zijn.
-
Merge door het team
PostDit zal GF nooit laten gebeuren. Daar komt ook bij een merge klinkt heel makkelijk maar komt veel meer bij kijken dan alleen zo ff 2 uni's samen voegen. Zoals je zelf ook wel had verwacht zal dit idee nooit ingevoerd worden en is het ook een nutteloze discussie. Wel moet ik eerlijk zeggen dat het me geweldig lijkt dat te kunnen doen maar helaas moet nog ff verder hopen.
-
Vogel!
MiniMe - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd met je full Vogel