Search Results
Search results 261-280 of 342.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 21.501.760.500] Monfy [Predator] vs. Chiwuahwha [REP] (A: 5.812.275.000, V: 15.689.485.500)
PostHeerlijke winst ondanks de dikke def! Lekker bezig monfy!
-
[TOT: 177.837.000] PresentDanger [GZV] vs. Wolfpac101 [Predator] (A: 7.055.000, V: 170.782.000)
PostLOL slaperige wolf Leuk gedaan hoor pd!
-
Quote from BeLikeMe: “als het een mooie locatie is komen @Zaphod Beeblebrox en ik hand in hand met ons emmertje stoepkrijt dagje stoepkrijten met de ogame boys zin in ? ” Ja dat zou het helemaal af maken, dat kan toch nog wel in het programma gezet worden? Of is het zo strict? Voor ons zal men dat snel doen blm! We krijten er op los!
-
Leuke snack, of defbash? Seer Provezionele Defbashers kunnen we ons dan beter noemen omdat we dit niet laten liggen als je het vergeet te saven... On 25-10-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Zaphod Beeblebrox [SpG] ________________________________________________ Cruiser 50.000 _________________________________________ Defender DDD [TFL] ________________________________________________ Large Cargo 700 Light Fighter 96.781 Solar Satellite 800 Rocket Launcher 20.000 Light …
-
Onderstaande is planeet, leuk bergje gs...de 'naraids' komen van de maan, vergeten gs te saven? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-10-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zaphod Beeblebrox [SpG] ________________________________________________ Vernietiger 100.301 _________________________________________ Verdediger Fatboi Cartman [NGM] ________________________________________________ Klein vrachtschip 9.174 Groot vrachtschip 1.101 Spionagesonde 300 Zonne-energiesatel…
-
Wiehoeeee, lekker bezig heren!
-
Whehe, even afstraffen zo...laat hem maar lekker ipr gooien als je maar de verloren gsjes kan ophalen.
-
Lekkere hit leute! Heerlijke winst! En gefeliciteerd!
-
[TOT: 1.601.090.000] PresentDanger [SpG] vs. OnlyData [U.S.O] (A: 301.289.000, D: 1.299.801.000)
PostHehehehehe, mooie hit en lekker gedaan hoor!
-
[TOT: 1.999.681.000] PresentDanger [SpG] vs. OnlyData [U.S.O] (A: 404.815.000, V: 1.594.866.000)
PostHeerlijk bezig man, ook een leuke klapper dit!
-
Lekker hoor, gsjes stelen!
-
Waardeloze toevoeging idd. Toch nog een leuke winst he!
-
Niet persoonlijk. Dat is het minste wat je kan doen na zo'n periode zo'n grote mond te hebben gehad. Maar prima, je laat weer duidelijk zien dat je niet aan zelfreflectie doet. Verder is alles wat ik heb gezegd waar en niet krom getrokken, lastig he als het dan zo op het forum komt te staan? Zo kan iedereen je speelstijl zien. Wat betreft mohq; het is ook zo moeilijk om een alliantienaam achter een naam te lezen en deze te koppelen aan je nap...100% jou fout, en maar 50% willen teruggeven als 't…
-
Dus, reformed is de volgende in het rijtje. De man die tijdens een nap tussen SpG en nbam een SpG'er aanviel en hem heel netjes de helft (jazeker, de helft) terug wilde geven. En niet meer. Hij dacht er wel schuld in te hebben, 'maar er lag echt gruwelijk veel gs'. Spios waren ook ok, en een ander doel dan de oorspronkelijk doelen van de nap was belangrijker...dus zeiden wij doei. En daarna kwam het ene verwijt na de andere deze kant op, en SpG maar belachelijk maken op het forum...daarnaast óók…
-
Regels
PostQuote from Paradise City: “ Om terug te komen op de regelgeving over dit onderwerp zie spoiler: (Hidden Content) Deze spelregels staan op .org beter beschreven, een ander tekort wat hier opvalt op .nl van ons Team. ” Voor deze discussie maak ook ik, uw fantastische president, een uitzondering en zal ook ik een reactie posten. Maw, mijn eigen 14 transportjes in taurus voor zo'n lanx block (bug is geen sprake van...), waar ik voor gebanned ben, waren toegestaan volgens .org regels? Lekker bezig...
-
Goeie ninja jongens, leuk gedaan! Noedels, zoiets kan gebeuren maar had het niet gehoeven natuurlijk! Kleine check en het was niet gebeurd zoals velen al zeggen! Niet dat je daar iets aan hebt, maar de volgende keer zal je er wel op letten denk ik!
-
Afgelopen week zat Draco een beetje met z'n toverstaf te spelen toen hij het ineens op de heupen kreeg. Na wat rondgekeken te hebben bij de nburen dacht hij wel wat opties te zien! Alleen moest hij nog iemand zien te strikken die wel mee zou willen doen...volledig wille(m)keurig koos hij maar voor die ene waar de bedrading niet helemaal goed zit. Die ene waar hij nog niets aan gehad heeft eerder, je zou hem bijna niet nuttig kunnen noemen. En zo geschiedde, samen hand in hand (en Draco met z'n a…
-
Quote from Legend.bdr: “Zaphod is heel nuttig omdat hij pure awsomeness is 20ljboyv.jpg tsfcrr9xdz8.gif qmxh3zb.gif lekker nick!! ” Kijk, ben blij dat ik weer even gekeken heb hier, leggert jij lekkerding! De slag is nog steeds om te smullen BLM! Wijsneus alert boven deze fantastische plaatjes! En ik nuttig? LOL, shots fired! Op de man, hatseflats! Waar komt dat vandaan? Dat heb je mij niet horen zeggen, eerder het tegenovergestelde. Het opnemen voor valsspelers, dat is pas nuttig wil je zeggen.…
-
Mooi man, lekker bezig!