Search Results
Search results 281-300 of 342.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from ReformeD: “Quote from monfy: “Lekker deut raidje Quote from BeLikeMe: “respect voor je positieve reactie je weet zelf hoe het zit met @monfy @Spacefighter aka monkey ” Gaat dit over dat ipr account wat ik 1 dag heb gehad? ” Ja, dat maakt je gelijk een pusher. Wist je dat niet? ” Nee nee, een lager staand account z'n vloot langer dan een week laten saven en een itje laten worden waarna je het vlootje crashed...dát maakt je gelijk een pusher. Er keihard over liegen en het keihard ontken…
-
Woei, dikke raid, die jeukt wel even! Lekker man!!! SpG way of life
-
Woei, lekkere dikke klapper heren!
-
LOL herkenbaar. Kreeg je niet op je donder vanwege je reactie? Dat je reactie nergens op sloeg? 'Want wij wel maar jij niet', dat idee. Leuk gedaan hoor!
-
Hap hap hap! Itje of niet, pushing is pushing...en het account is duidelijk verbonden aan nbam ref... Voorkennis is dan de doorslaggever heren...zo moeilijk is het toch niet? Postduif spot hier een vlootje zonder voorkennis, dat is wel te zien door een GO aan z'n act en dergelijke lijkt mij... Dat was bij het Monkey verhaal toch wel íets anders niet? Ik gooi graag wat modder terug Barcode, niet zeuren dat het dan een beetje vervelend voelt! En als je ban niet door pushing kwam, waardoor dan wel …
-
Quote from bassie36: “mooie getallen. zou het zelf in de gevechtsrapporten hebben gezet omdat het een (i) is. of het een pushaccount van NBAM is weet ik niet. lijkt er wellicht op vanwege de ligging van de kolo's maar dan zouden ze zelf toch de vloot gekrakt hebben, zou ik zeggen. ” Barcode is net een een week ong. gebanned geweest voor het pakken van een terugkerend/aankomend vlootje van hun inactieve ipr account...1+1=2.
-
Lekker heren! Hehehe deutnoodles! Succes met het groter worden Willy, dat zal niet moeilijk worden als we je naam moeten geloven.
-
Woei duif! Lekker hoor! Goed in de gaten gehouden man, LOL! Weer een pushaccountje minder!
-
Quote from Wil-Krikke: “Quote from barcodeplayer: “Quote from Wil-Krikke: “ik mag zelf bepalen wat ik doe heb jullie advies niet nodig! ” Had je btw niet beloofd dat ik in je recs ging verdwijnen? Belofte maakt schuld... Doe eens wat met dat gekregen account van je ” bedankt gedeelte zit er in i am done! tot de volgende x sportieve reactie gehad! dus Gl@rb geen zin in verhaaltjes! ” In dat geval, glrb!
-
Na talloze ipr's en maanknalmissie rips zat Willem in een redelijk rustige periode op z'n oude dag in z'n stoel na het stoepkrijten zich te bedenken wat 'ie de laatste tijd toch al had gedaan. Anderen zeiden dat 'ie niets deed, dat 'ie voornamelijk blauw was, geen puntjes erbij kreeg en dat ze er wel wat beters mee konden doen. Maar nee hoor, die oude Willem staat z'n stoel niet af, welke naïeveling dat ook bedenkt...dus trommelde hij z'n oude stoepkrijt maatje even op...en zo geschiedde. De vol…
-
Minihitje, glrb. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Ride the Lightning ________________________________________________ Interceptor 45.687 _________________________________________ Verdediger Anglyn [Wolf] ________________________________________________ Klein vrachtschip 26.680 Groot vrachtschip 10.354 Licht gevechtsschip 2.018 Kruiser 120 Slagschip 113 Recycler 1.604 Spionagesonde 222 Vernietiger 33 Ster des Doods 5 Intercept…
-
IPR 2.0
PostQuote from Spacefighter: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Dit is goed bedacht HT, maar je loopt wat achter! Wat dacht je van een extra ipr account zodra je, laten we zeggen, 200 of 300 mil punten hebt maar niet echt zin hebt om elke keer 50 sec te wachten op je 50 ipr of er DM aan te besteden? Dan kan je met dat ipr account 7 planeten naast een planeet/maan met def leggen, er GS naartoe sturen (of een account uit vmode halen en die erop laten crashen) en dan dit account o.a. 825 mil aan gs laten …
-
IPR 2.0
PostDit is goed bedacht HT, maar je loopt wat achter! Wat dacht je van een extra ipr account zodra je, laten we zeggen, 200 of 300 mil punten hebt maar niet echt zin hebt om elke keer 50 sec te wachten op je 50 ipr of er DM aan te besteden? Dan kan je met dat ipr account 7 planeten naast een planeet/maan met def leggen, er GS naartoe sturen (of een account uit vmode halen en die erop laten crashen) en dan dit account o.a. 825 mil aan gs laten uitgeven aan ipr (dat scheelt weer!) en dan hoef je zelf …
-
[TOT: 31.625.000] DingDongDing [NBAM] vs. Ride the Lightning [VZZ] (A: 30.000.000, V: 1.625.000)
PostWay of life blabla, krijt blabla...ofzo. Zijn vast leuk op feestjes. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DingDongDing [NBAM] ________________________________________________ Ster des Doods 3 _________________________________________ Verdediger Ride the Lightning [VZZ] ________________________________________________ Recycler 1 Vernietiger 400 _________________________________________ 42! Aanvaller DingDongDing [NBAM] ___________…
-
Wat zal het vervelend leven zijn als je zo zuur bent dat je de bovenstaande reacties moet geven, gatver wat zielig, kinderachtig en totaal niet nodig. Gewoon een leuk hitje mk, niet meer niet minder! En top reactie L42XX666, glrb!
-
[TOT: 114.581.000] And Justice for All [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 35.125.000, V: 79.456.000)
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller And Justice for All [SpG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 50.000 Interceptor 6.000 _________________________________________ Verdediger Reformed [NBAM] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.951 Ster des Doods 2 Raketlanceerder 7.963 Kleine laser 9.999 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoepel 1 ____________…
-
[TOT: 30.750.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] & barcode [NBAM] (A: 30.000.000, D: 750.000)
PostJoke's on you, duif en tortelduif waren op dat moment aan het 'tekenen' met z'n krijtje... Toch wel de juiste prioriteiten hoor duif! Gratis gs aan de deur, niets te klagen! Tijd voor vliegles duif!
-
Lekker gedaan hoor heren en goed afgestraft! 6500 ipr begreep ik? En een apart ipr accountje, ieder z'n eigen hobby natuurlijk! Jammer van dat gejank eronder van de grootste twee...kom op zeg, totaal niet relevant.