Search Results
Search results 321-340 of 342.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zo he, wat een winst! Lekker gedaan man!
-
[TOT: 24.875.232.000] Demon [SpG] & Mohquembe [SpG] vs. Khan (A: 3.869.390.000, V: 21.005.842.000)
PostDikke ripkill heren! Ziet er goed uit!
-
Dikke winst man, lekker gedaan!
-
Dikke hit!!! Je gaat lekker!
-
Lekkere klappert man! Op naar de volgende!
-
Dikke klapper! Lekker! Kon hem vanuit mijn zolderkamer raam horen...
-
Heerlijke klapper! Wat een geweld! En unknown, jammer om zo'n speler als jou te zien gaan! Glirl!
-
Ik zie er eentje in de verkeerde week van de maand reageren, erg volwassen ook van een teamlid... Je staat er helemaal buiten man, wat zeur je... Ach ja, wij houden van slagen maken. Winst? Heb het account opgebouwd met top 10 hitjes, breek het ook graag af met top 10 hitjes. Dit is nu na taurus de minst interessante uni om te spelen met dank aan de spelers die erin zitten, hoop dat jullie daar veel spelplezier aan beleven. En als je dit niks vind ga je toch lekker dag in dag uit itjes raiden. W…
-
Whehe, was leuk vliegen Pathless! Wat vermaak op de zondagochtend! Pieuw pieuw, op naar de volgende!
-
Geen DM en itjes automatisch in vmode. Geen dom raiden, alleen punten van eigen inkomsten en van andere actieve spelers. Zo trek je het verschil tussen de 'ik heb alle tijd van de wereld' en de 'ik heb wel wat beters te doen' spelers naar elkaar toe en houd je ook meer spelers over... We kunnen inmiddels ook wel naar max 4/5 mw'en niet? Of 100-250 stelsels per mw? Veel vloot naar puin, def naar puin, hoge eco/vloot, weinig brandstof...volgens mij is iedereen het wel met elkaar eens...kijken wat …
-
Goed begin zo LOL...even uit vmode gehaald, gesaved en niet meer aan gedacht...have fun spending!
-
Merge
PostQuote from L3ct3r: “Quote from Lord: “Quote from L3ct3r: “Vervallen die herplaatsingen die je gekregen hebt? Had het op forum een paar keer voorbij zien komen dat iemand dat aanhaalde. ” Indien je iets niet hebt, wat je voor de merge wel had, dan is het aanmaken van een ticket de beste manier om hier iets aan te doen.Indien je doelt op herplaatsingen die je zou krijgen na de merge, dan graag bevestigen, dat lijkt mij een "nieuwe" afwijking die we dan kunnen terugkoppelen. ” Nee heb er gekregen, …
-
Quote from Knigge: “Het is algemeen bekend en duidelijk aangegeven waar je de zaken omtrent scripts/addons kan vinden. Dit is niet onze taak om het bekend te maken. Daarnaast is het gebruik er van altijd voor het risico van de speler. Zaphod, helaas niet eens delen, origin coma zegt niet toegelaten dan is het helaas voor ons allemaal niet toegelaten. Het enige waar we op kunnen hopen is dat die legal issues snel verholpen zijn. Tot dan moeten wij net als jullie braaf dit volgen. ” Prima, uit dat…
-
Gaan jullie dit nog bekend maken aan iedereen die hier op .nl speelt? Nu zie ik dit hier toevallig maar er zullen vast spelers zijn die niet op het forum komen...die kan je moeilijk een ban geven... En ok, gebruik eigen risico maar het mag niet...dus gewoon niet gebruiken dus? Of mogen bepaalde functies van AGO toch wel? Zo ja, dan moeten jullie wat specifieker zijn want anders is het oneerlijk ten opzichte van spelers die het uit voorzorg helemaal uitzetten...
-
Spelbederf
PostQuote from Knigge: “Zaphod zo te horen ben je ook net als meneer zelf de originele reden vergeten aangezien hij al hopte voordat wij aan de stok kregen. Voor de rest als jij het team wilt veranderen kan je solliciteren voor het go-schap. Ik zie er naar uit om je te verwelkomen en dan zal je zien hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Of staan de beste stuurlui aan wal? Je mail mag naar Wish2die@ogame.nl en Queen_sylvia@ogame.nl. ” Ga je er nog inhoudelijk op in of laat je het hierbij? Ik wil nie…