Search Results

Search results 141-160 of 342.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Even ter bevestiging: stel je hebt straks 5 accounts in u3, zaga of hyperion/waar dan ook...en je mag maar op 1 spelen...mag je dan wel je dagelijkse voorwerpen kopen op je vmode accounts? En mag je de één in vmode mikken, 2 min later op een ander doorspelen voor 2 dagen en dan weer terug gaan?...Of moet je echt voor 1 kiezen en dan de andere laten vallen... En hoe zit het met die verplaatsingsvoorwerp gebeuren? Kan ik nu mergen naar u3, daar iemand prakken, een uur later mergen naar zaga, daar …

• Quote from Caspertvanmierlo: “Quote from BeLikeMe: “had ik zeker geweest als ik hem plat had laten gaan ga geen 13 jaar op geven voor iemand die ik net een week ken of iemand die nu 3 jaar samen mee speel en die nap had met Buckert !! fok lekker op en gaan we de streid aan na merge @Notuul wij gaan naar zagadra daar de boel kapot slaan ” Beter om volgende keer gewoon vooraf bij ons even te melden dat je geen matennaaier wilde zijn en 13 jaar op wilde geven. Wat ik heel begrijpelijk had gevonden.…

• Discussiedraadje merge 2020

Zaphod Beeblebrox - - Algemeen

In pega 1 keus...u3: C1E121BCA08BB72A60566F358F36891F42972B99 Dus, sinds wanneer is GF een sociale werkplaats geworden? Smakeloos? Zeker, maar humor is de enige manier om deze enorme bende van GF nog draaglijk te maken, gatverdamme wat een incompetente groep prutsers.

• Leuk gedaan! Al zijn we het er wel over eens dat er ook een factor geluk in zit... Wist niet dat Dizzy en jij samen speelden, tenslotte kon jij op het moment van pullen niet lanxen dus dacht ik prima... Heel strak was het niet, maar als GF dan zorgt voor seconden lagg wat ervoor zorgt dat ik geen tijd heb om te saven...dan vraag je je af in hoeverre het nog waard is om te spelen. Succes met de gs, komt wel goed denk ik!

Quote from JamesCameron: “En Buck en Zaph, bij een merge gaat je oude plan van een acc opbouw altijd de prullenbak in. Dat is helaas iets waar je rekening mee moet houden... ” Thanks voor de info, raar dat het van jou moet komen maar goed. En denk eens goed na over bovenstaande, is dat niet omgekeerde wereld? Een strategiespel wat op lange termijn gespeeld kan worden en dan gaat degene die het faciliteert het overhoop gooien? Tuurlijk zat dit eraan te komen, prima, dat wist iedereen. Maar de man…

Quote from Independence: “@Buckert Alles herplaatsen gaat hem gewoonweg niet lukken. Ik snap wel je frustratie maar bekijk het ook vanaf de andere zijde, 100 GOs straks werkt ook niet met al die unis ” Waarom niet? Zeg eens 1 reden waarom dat niet mogelijk is? Als iemand inderdaad een keus moet maken tussen een significant snellere uni of een uni waar hij of zij ineens géén goede spreiding meer heeft omdat GF het zo uitvoert zonder te overleggen met de mensen om wie het gaat, waarom kan GF dan n…

Quote from Independence: “@Zaphod Beeblebrox Als je in alle doel unis top 20 staat, mag je zelf alsnog kiezen welke enzo. ” Dus de top spelers van meerdere uni's mogen dan echt zelf kiezen waar ze uitkomen? Maar dan geld de uni-leeftijd limiet nog neem ik aan? Dat je met een bepaald aantal punten niet in jonge uni's kan komen? Dus dan heb ik keus uit welke uni's precies?.. En als geen .nl server hieraan voldoet, is het dan alsnog u3/zaga? Of moet ik dan internationaal gaan spelen? Lekker duideli…

Overigens denk ik dat de informatie die het team krijgt in het Engels word doorgespeeld vanuit GF? Kunnen we ook de originele Engelse informatie beschikbaar krijgen op het board? Wel zo fijn voor de spelers om ook het originele bericht te kunnen lezen. Daarnaast kunnen foutjes in vertaling snel gemaakt worden, wel zo fijn als iedereen het kan vertalen en er zo minder kans is op miscommunicatie door een lullig foutje. Niet dat dat nu per se gebeurd is, maar er missen nogal wat details en dan kan …

Gelden de 'Verplaatsingsbeperkingen' ook voor de mensen uit exodus uni's of alleen voor de mensen die vanuit een doeluni elders willen gaan spelen? Even wat specifieker, als je nu in gemini speelt en zowel in u3 als zaga in de top 20 beland...kan je dan niet naar die uni's toe? En zo niet, waar moet je dan heen? Geen enkele plek in .nl dan?.. En waarom zijn er in godsnaam nog geen details wat betreft het belachelijke 'kopen' gedeelte? Een beetje duidelijkheid mag wel, zeker als het zo kort dag i…

• Duif zag dit al eerder liggen elders...dank daarvoor. Spotte het inner vanmiddag, direct gevlogen maar meneer savede zonder bericht...op plaatsing...naar planeet...'t heeft er niet lang gelegen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-08-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zapp Brannigan [TRL] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 2.682.044 Kruiser 515.165 Slagschip 251.660 Interceptor 713.250 Bommenwerper 51.280 Vernietiger 113.683 Reaper …

• Deluxe had deze al een tijdje in het vizier, kwam voor wat extra bootjes bij mij uit en voila hier zijn we. Dank dat ik mee mocht Deluxe! Op naar de volgende! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Phase separation ________________________________________________ Interceptor 308.161 Bommenwerper 33.997 Vernietiger 107.518 Reaper 12.715 _________________________________________ Aanvaller Deluxe [SHARDs] _____________________________…

• Quote from Zippy: “Quote from DePaasHaas: “Goed afgesproken! geniet van de winst. ” Afgesproken? ” Ach, kan het niet hebben dat je een hit maakt die hij zelf nooit zal maken...hij is bezig met z'n eigen waarheid, hij kan zo aanschuiven bij Op1. Als je afgesproken meuk wilt zien paashaas, ga lekker naar u3 of Zagadra. Leuk gedaan Zippo!

• Bedankt voor deze halve ruimtewerf duif! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Phase separation ________________________________________________ Slagschip 138.571 Interceptor 279.756 Bommenwerper 34.559 Vernietiger 108.816 Reaper 12.837 _________________________________________ Verdediger patje65 [TFL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 20.182 Groot vrachtschip 7.791 Licht gevechtsschip 112.604 Zwaa…

• Lekker duif! Oude rellert! Bedankt voor de naraid hehe!

• Gatver, wat een sneue vertoning. Is het niet tijd om zaga te verwijderen en te vergeten? Denk dat iedereen het er wel mee eens is, op 2 prutsers na. Voelt een beetje als het kneuzenhoekje. Of laten we die kanslozen er lekker aanmodderen?

• Niet een berichtje sturen als je online bent...prima, dan komen we nog een keer 2 uur later... Laatste slagje, nu over naar een dikke gravi account en minen tot het einde der tijden! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Buckert ________________________________________________ Slagschip 137.792 Interceptor 195.763 Bommenwerper 34.531 Vernietiger 108.815 Reaper 12.843 Pathfinder 296.839 _________________________________________ Ver…

• LOL Moet je ook maar niet maanknallen gaan doen Buck! Dan kan je een reactie verwachten! Het is niets alsof hij inner kw... Wat een waardeloze reactie, onsportieve stumper ben je als je zo speelt. Leuke gedaan buck en co, en die 13 rips heb je prima terug ja, lekker winstje hoor!

• LOL Onopvallende manier van pushing Buck!!! Slim gedaan! Niemand heeft het door!!! Wat een gezeik, en wat een domme actie van de aanvaller, veel plezier met de gratis gs Buck!