Search Results

Search results 101-120 of 432.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ik kreeg een leuke tip dat Bolder alleen op zijn maan zat. Snel bespioneren en vliegen . De tip gever krijgt een leuk cadeautje. Deutkosten: 50/65 mil On 10-11-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker TheDutchRitual [Ex Play] ________________________________________________ Battlecruiser 75.000 _________________________________________ Defender Bolder ________________________________________________ Small Cargo 31.205 Large Cargo 2 Light Fighter 5 Battleship 21.482 Colony Ship…

• Quote from Klapstoeltje: “Quote from ReWinD: “facebook.com/OGame Klopt ” ja maar staat het daar fout of hier fout is de vraag xD ” Je kon toch via een website zien wat de server specs waren? niet MMOstats maar dar je echt een lijstje had met de specs en meer niet.

• facebook.com/OGame Klopt

• In Zagadra hebben we het uitgerekend. We gaan er van uit dat hij rond de 6 a 7.5 duizend euro heeft uitgegeven.

• OGamers

ReWinD - - Algemeen

Deze site gebruik ik al een tijdje. het werkt goed.

• Nieuwe series november 2020

ReWinD - - Algemeen

The Flight Attendent spreekt mij wel aan. Ik heb weinig gezien van Kaley Cuoco sinds the big bang theory. Ik vraag me af hoe ze een meer serieuze rol aanpakt. Uiteraard zoals Notuul heeft gezegd eerst de nieuwe Startrek Discovery en The Mandalorian kijken

• Inde wtf... BeLikeMe gaat als eerste off topic na je prewarn maar krijgt geen warn? Maar StewieGriffin die niet zo actief is wel? Vriendjes politiek. Bij deze een warn. 1/11 12:30. By Inde

• Spot sim fly. Totale deutkosten waren rond de 350 met recs On 27-10-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker TheDutchRitual [Ex Play] ________________________________________________ Cruiser 529.122 Battleship 141.869 Battlecruiser 226.767 Pathfinder 145.077 _________________________________________ Defender Sniper ________________________________________________ Small Cargo 55.473 Large Cargo 18.261 Light Fighter 423.508 Cruiser 60.000 Battleship 44.520 Colony Ship 1 Recycler…

• geen gehoor ticket systeem

ReWinD - - Klachten en bugs

Quote from Azenomei: “Was het niet zo dat al die GO's, SGO's, COMA's en weet ik wat allemaal dit in hun vrije tijd op vrijwillige basis doen? ” GO, SGO en Admin werken op vrijwillige basis. COMA en wat daar boven speelt zijn medewerkers van GF en krijgen ook een salaris.

Quote from Hysteria: “Niet alles in ogame draait om jou Rewind. En ja ik weet wie BelikeMe is en wat voor speler het is en daarom is ook hij het waard om serieus te woord gestaan te worden. De persoon die er een vuil topic van maakt ben jij! Deze speler (s) hebben tenminste nog het fatsoen om normaal met mensen om te gaan ook al gaat het niet zoals gewenst. Dit is niet jou gevecht Rewind, ga terug in je hok! En denk je echt dat het GF wat kan schelen of BelikeMe wat bootjes terug wil? Echt slech…

Quote from BeLikeMe: “wat moet je doen? ” De ticket laten escaleren naar de COMA. Vind je dat het te lang duurt? Dan stuur je een email direct naar GF toe info@gameforge.com. @Hysteria, deze spelers zijn oud en wijs genoeg om te weten welke communicatie kanalen werken en welke niet. Ik kan het niet begrijpen waarom dit soort topics open worden gehouden en er serieus op word gereageerd. GF is niet de snelste als de situatie niet in hun voordeel is. Ik denk dat ik daar een van de grootste slachtof…

giphy.gif

Quote from Deluxe: “Quote from ReWinD: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from ReWinD: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Hé TDR, lekker nuttige bijdrage! Dit kon je ook wel even in een appje naar ons Nederlands hoogstandje sturen lijkt mij...voegt niets toe maw spam...Lekker bezig met regels overtreden, zo kennen we je weer! ” Daarom was jij en je vriendjes 2 week in de ban . ” En wéér spam...en lekker relevant ook... En hoezo 'daarom'? Nog zo'n topper die kansloos in het rond gaat slaan als 'i…

Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from ReWinD: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Hé TDR, lekker nuttige bijdrage! Dit kon je ook wel even in een appje naar ons Nederlands hoogstandje sturen lijkt mij...voegt niets toe maw spam...Lekker bezig met regels overtreden, zo kennen we je weer! ” Daarom was jij en je vriendjes 2 week in de ban . ” En wéér spam...en lekker relevant ook... En hoezo 'daarom'? Nog zo'n topper die kansloos in het rond gaat slaan als 'ie niets meer te zeggen heeft... Maar wat…

Quote from Zaphod Beeblebrox: “Hé TDR, lekker nuttige bijdrage! Dit kon je ook wel even in een appje naar ons Nederlands hoogstandje sturen lijkt mij...voegt niets toe maw spam...Lekker bezig met regels overtreden, zo kennen we je weer! ” Daarom was jij en je vriendjes 2 week in de ban .

Quote from Spacefighter: “whinen op het forum heeft echt geen zin. Stuur gewoon mail naar GO/Admin als een volwassene in goed Nederland en probeer de dialoog aan te gaan. ” Space ik ben bang dat je te veel van ze vraagt.

• Quote from BeLikeMe: “maar bel ook niet de politie als ik fleetje bij heb gekregen doormidels van ogame doet ht ook niet op 26-09-2020 verzoek je deze link even te bekijken ! militair klopt geen pepernoot van nu jou verklaring boosters en dm misbruik dat kan ht allemaal zien dus graag antwoord van Game admins wat is de verklaring van deze stijging ?? 141542010100212244199136.png en leg ons deze stijging eens uit niet door de mp hoor !! je koopt geen 100 miljard ! via mp op 1 dag ik ken er Toeval…