Search Results
Search results 181-200 of 422.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Spacefighter: “Ik had die recs van Kaj gewoon getimed guys. Gegokt op 100% of 90% en pakken die handel xD. (Misschien wel meer educated als je potentiële dieven in de gaten hield). ” Ik had inderdaad geanticipeerd op een mogelijke counter van mijn recyclers en moet ik dus een deeltje afstaan als deutvergoeding aan de vriendelijke halter - maar dat is het me wel waard. Van wat ik begreep duurde het ook even voor iemand überhaupt doorhad dat er puin verdwenen was en dan zijn die 45 minu…
-
Heel erg zonde van je vlootje Sheridan, maar dat kan gebeuren helaas. Wel leuk om te zien dat je er sportief mee omgaat, dat is niet iedereen gegeven Mooie hit aanvallers, het spotten is 1 ding en de uitwerking is wat anders maar jullie zijn in beiden goed geslaagd. Doe wat leuks met de winst, en dat deeltje puin dat jullie missen zal de pret vast niet drukken bij zo'n #1 hit als deze! Quote: “Je recycler(s) hebben een totale opslagcapaciteit van 305.000.000. In het bestemmingsveld [X:XXX:X] zwe…
-
Door de financiële crisis zie ik het niet echt meer zitten om altijd op de handelaar beroep te doen, dus ben ik op zoek naar iemand die zo nu en dan wat deut kan afnemen. Wie biedt er de beste ratio's? Mijn deuterium is hoogkwalitatief en heeft de kleinste ecologische footprint in vergelijking met de andere deutleveranciers in de uni. Voel je vrij me ingame te pm'en: Sjakie de Schildpad
-
Yoshi
Kaj - - Ex teamleden
PostAaAaAAahhhhhhh Gratz met je SGO-schap YoShI! UPDATE: Niets toepasselijker dit te vieren dan met een plaatje van een mooi dinootje platvoet.jpg
-
AFSCHEIDSLAG [TOT: 4.143.000] Koffienoff [DeHomies] vs. Consul Vesta [DeHomies] (A: 4.000.000, D: 143.000)
Kaj - - Gevechtsrapporten
PostJammer je te zien vertrekken koffie, we hebben toch een paar leuke conversaties met je gehad ingame. Veel succes met je RL, en wie weet zien we je nog wel eens terugkeren!
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostNee Red-Dragon
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostNee Red-Dragon
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostNee Red-Dragon
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostJa maar nu is het echt Red-Dragon
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostNatuurlijk, wie anders! Nu is het aan @Red Dragon
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostJuist! En nu is het weer @MiniMe
-
Wat een monsterlijke turtleslap HF met de winst
-
[TOT: 211.855.000] Sjakie de Schildpad [SQPR] vs. Appelbeer [TaO] (A: 125.000, V: 211.730.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostVoor de zekerheid een vernietiger meegestuurd De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Sjakie de Schildpad [SQPR] ________________________________________________ Vernietiger 1 Ster des Doods 140 _________________________________________ Verdediger Appelbeer [TaO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.217 Groot vrachtschip 392 Licht gevechtsschip 2.237 Spionagesonde 11.767 Zonne-energiesatelliet 1.211 R…
-
[TOT: 212.516.000] Sjakie de Schildpad [SQPR] vs. Appelbeer [TaO] (A: 0, V: 212.516.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostQuote from WaZ: “Die multifunctionele ezel met pokeballen en ogame-laptop heb ik eerder gezien! Dikke hit en inderdaad soep maken van alle turtles! ” Dat klopt, goed opgemerkt! Naar grote populariteit, en een die goede oude schaak0w de er onlangs weer naar refereerde leek het me wel leuk mijn oud paint meesterwerk nog 'ns van onder het stof te halen, zie: [TOT: 14.030.305.000] Oneday [Pirates] & Umbreon [Pirates] vs. Donkeyl00s [l00s] (A: 2.399.867.000, V: 11.630.438.000) OT: GL @ RB Appelbeer!
-
[TOT: 212.516.000] Sjakie de Schildpad [SQPR] vs. Appelbeer [TaO] (A: 0, V: 212.516.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostOnder het motto "Alle turtles moeten neer" De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Sjakie de Schildpad [SQPR] ________________________________________________ Ster des Doods 140 _________________________________________ Verdediger Appelbeer [TaO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.593 Groot vrachtschip 642 Licht gevechtsschip 4.807 Spionagesonde 25.114 Zonne-energiesatelliet 1.412 Raketlanceerder 68…
-
opening account ruil
PostQuote from Jillian: “... maar dan kan je dus alleen hele accounts weggeven, niet alleen 1 uni? ” Uit de screenshots die @BeLikeMe plaatste kan ik opmaken dat je een uni moet aanvinken waarvoor je de code wil genereren. Time will tell..
-
[TOT: 24.875.232.000] Demon [SpG] & Mohquembe [SpG] vs. Khan (A: 3.869.390.000, V: 21.005.842.000)
Kaj - - AGS Top 10 Gemini
PostLekkere hit maken jullie hier zeg Zonde Khan, maar aangezien rebuilden je specialiteit is komt dat vast goed