Search Results
Search results 21-40 of 422.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostFout, Jillian is de volgende
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostxDDDD juist Ik denk dat Wickedmen de volgende is
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostNee fout, volgens mij is Jillian de volgende
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostHm nee ik ben het weer. Nu mag Neon
-
Hey hey, Ik zag dat er nog geen draadje was waar mensen feedback konden vragen over hun signature - dus bij deze. Het draadje bij uitstek waar je achter complimentjes kan vragen over je signature. Laten we starten met de mijne, ik ben erg benieuwd wat jullie vinden van mijn nieuwe creatie: Turtlekiller.png Toelichting: Bazen turtle die aanvallende schepen kapotschiet met zijn laserogen met support van de nodige plasmakanonnetjes Gemaakt met Photoshop in combinatie met pixelart
-
Wie reageert er na jou?
Kaj - - Thuisplaneet
PostMispoes, maar ik weet wel wie de volgende is. Dat is Reg Dragon!
-
Kaj
Kaj - - Ex teamleden
PostH a l l l l l l o o o o o o o o iedereen! Ik ben erg blij dat ik kan meedelen dat ik het OGame team weer zal versterken als GO Na een tijdje geprobeerd te hebben om OGame voorgoed vaarwel te zeggen, heb ik besloten dat me dat toch niet lukt en dat ik jullie maar niet kan missen Dus hier ben ik weer! Voor de rest is mijn originele post in dit draadje nog vrij accuraat, ik heet nog steeds Kaj, ik ben nog steeds een Belg, ben nog steeds een software ontwikkelaar en ik draag nog steeds gemiddeld het…
-
[TOT: 181.425.963.000] Opa Koos [Next] & Sexxie Exxie [Next] & McKnotje [Next] & Zippp [Next] & HATSEFLAST [Next] vs. slipper [DEMA] (A: 25.685.146.000, V: 155.740.817.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostHaha wow, wat een geweld Mooie klappert!
-
[TOT: 72.926.063.000] Opa Koos [Next] vs. smeagol [DEMA] (A: 7.151.740.000, V: 65.774.323.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostZoooo .. Lekker winstje Nickjuh, hf spending. Jammer smeagol
-
[TOT: 66.420.972.000] Opa Koos [Next] vs. smeagol [DEMA] (A: 9.750.809.000, V: 56.670.163.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostZonde Smeagol! Lekker winstje Opa, uit nieuwsgierigheid, wat waren de deutkosten zo ongeveer?
-
[TOT: 1.831.293.000] Deluxe [Next] & Sexxie Exxie [Next] vs. aurelio [SQPR] (A: 0, V: 1.831.293.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostNetjes opgeruimd, weer een turtle minder
-
[TOT: 1.982.177.000] Thunderstring [JIGSAW_1] vs. Elmags (A: 6.177.000, V: 1.976.000.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostLekker winstje Thunder!
-
Aanvals blokkade 7-9
Kaj - - Klachten en bugs
Postzoals steeds weer, zie het board van de .en community voor accurate en volledige info: board.en.ogame.gameforge.com/i…-lobby-down-attack-block/
-
Quote from Woozy: “Wat krijgen we nou weer ineens om 17u en nog wat ineens out of the blue een aanvals blokade 7-9-2020- 22u had de helft op weg en ineens wilde niks meer tot ik links onder het menu een verbodteken zag . Dat was tijdens de merge dagen heel welkom geweest maar nu slat het nergens op. Maak ook een ticket ” zie board.en.ogame.gameforge.com/i…-lobby-down-attack-block/