Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• Behoorlijk irritant inderdaad... Maar volgens mij is dit niet de eerste keer dat zoiets voor komt?

• GefeLUciteerd! (iemand moet hem een keer maken)

• i I v na de merge

Flugel25 - - Spel

Geen idee hoe codes werken. Maar een simpele VLOOKUP formule met de oude uni's en gemergde uni's in een database had dit al bijzonder snel kunnen laten zien. Enige ellende is dat die oude uni's nu dus weg zijn waardoor je die optie niet meer hebt :') Kan zo nog een paar top i'tjes doorgeven die nog vmode staan wat ze niet zouden moeten, maar gok dat tips van spelers geen geldige reden is om ze uit vmode te halen?

• i I v na de merge

Flugel25 - - Spel

Ondertussen zie ik een hele hoop i'tjes uit vmode, aardige winsten op kunnen halen. Een mooie ontwikkeling als fervent i'tjes raider, al zie ik nog niet alle i'tjes uit vmode die zouden moeten. Door een gebrek aan een sociaal leven overdag ken ik iets teveel i'tjes uit mijn hoofd, zo zie ik er nog een paar in vmode zitten die voorheen niet in vmode zaten. Is dit correct? Komen deze nog uit vmode? Zo ja, per wanneer?

• Quote from monfy: “Quote from Flugel25: “Tja, geduld en uitdaging is iets wat steeds meer wordt weggenomen uit dit spel. 12x onderzoekspeed hebben we nog niet gehad... Daarmee wordt ook onderzoek nog maar eens makkelijker gemaakt. Meteen de reden dat je mij (en vele andere oude rotten) niet meer zult zien starten. Waar is de voldoening van het opbouwen van een mooi account als het in no-time met extreme specs kan? ” Een nieuwe uni heb je juist weer een uitdaging en is er de eerste maanden genoeg…

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Firemaster: “Zoveelste uni, zoveelste X zoveel boost qua vloot of eco of whatever.. wanneer weer een plain simple 1x 1x 1x uni zoals de goeie ouwe tijd? ” Die zal vermoedelijk nooit meer komen, want met de gewenning en de luxe die spelers nu een lange tijd hebben ervaren in speed, zal er niet veel beginnen in een ouderwetse 1x speed uni. Waarom 5 jaar erover doen om astro 19 te hebben en 50 miljoen gs productie per dag, dan er in een 7x eco het binnen 3…

• 0 tot 5000

Flugel25 - - Thuisplaneet

3676 ook maar eens meehelpen dan

• Boosters ruilen binnen alliantie

Flugel25 - - Ideas Planet

Als ik een gouden werf/gebouw/onderzoeksbooster kan traden voor een 30% deutbooster dan is dat gewoon pushing inderdaad. Met een deut 40 op een plek 15 met 5x eco zit daar ruim 25m veilingwaardewinst op over een week. Dat zijn dus best forse bedragen. Bij 7x eco zou dat 35m veilingwaarde zijn wat nog snel op kan lopen aangezien deut 42/43 met 7x eco op termijn geen uitzondering meer gaat worden. Ik ben voor hoor als dit legaal gaat worden, regel dan wel wat accountjes die mij van 30% boosters ku…

• MiniMe

Flugel25 - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Heuj, gefeliciteerd met je promotie Mini!

• i I v na de merge

Flugel25 - - Spel

Niet helemaal. Accounts die verloren zijn gegaan bij vorige merges gaan niet meer terugkomen. Als je destijds je u12 niet mee hebt gemerged dan is dit account gewoon weg. Alle accounts van deze merge zijn wel overgegaan. In eerste instantie zijn alle actieve accounts op eigen selectie over gegaan. Mensen die geen keuze hebben gemaakt worden random geplaatst. Onder deze tweede categorie vallen de i'tjes. Bij het random mergen zijn deze accounts echter in vmode gekomen zoals alle andere accounts d…

• Zolang je boosters kunt kopen met DM gaat dit idee nooit door. Juist de boosters die je mis kopen mensen nog wel eens. Voer je dit idee door dan loopt GF inkomsten mis en dat zien ze nooit zo erg zitten natuurlijk. Dat het idee lekker praktisch is ben ik helemaal met je eens. Echter, een goed idee moet het spel beter maken, niet makkelijker.

• Vliegsnelheid

Flugel25 - - Spel

Tja, je hebt OGame voor beginners en ogame voor gevorderde. Wil je dit spel echt goed gaan snappen dan is het handig je een beetje te verdiepen hoe alle gebouwen/schepen etc. werken qua formules. Dat geeft je ook meteen een hoop inzicht in de balans die tussen al deze factoren zit. Natuurlijk is veel online zijn en weten wat je moet doen aan de voorkant nog steeds de sleutel tot een toprank halen, maar door dit soort details kun je net het verschil maken in vergelijking met de mensen die dat wel…

• Vliegsnelheid

Flugel25 - - Spel

ogame.fandom.com/wiki/Distance probeer de wiki eens zou ik zeggen. Behoorlijk technisch verhaal, maar daarin staat wel uitgelegd hoe dit allemaal werkt. de formules zijn opgebouwd uit verschillende factoren zoals je hier zult zien. enkel de factor basissnelheid vermenigvuldigen is dus veel te simpel gedacht om daarmee je vliegtijd te willen berekenen.

• Dat is een best winstje Dravik! Lekker bezig. Wel zonde dat je Illu stopt, daar gaat je deutboer Knigge :') GL in RL dan maar!

• Hiermee bevestig je dus precies het punt dat je liever servers kapot maakt dan het speelplezier van een totaal van 30 spelers bevordert terwijl je zelf nooit meer speelt in deze server. Achja, had ook niets anders verwacht van dit soort figuren. Verder kun je smilen van oor tot oor, uiteindelijk zijn we toch weer op het niveau waar ik eerst zat in een uni waar we binnen een kwartaal niet meer hoeven te saven. Dat dit je enige manier is om blijkbaar iets tegen ons te kunnen doen geeft mij dan ook…

• Ach, tuurlijk had ik liever 7x eco gehad. Zeker omdat overige uni's daar nu ook naartoe gaan. Tegen de tijd dat de volgende merge eraan komt is het dan maar weer kijken wat handig is. Voorlopig is 5x eco ook gewoon prima voor een Pegasus natuurlijk. Ik zit weer op de eco van Taurus, dus het gaat me weer snel genoeg. De nasmaak waar RR het over had is toch ook wel te verklaren? Als één speler die op 4x eco houden niet had gestemd dan had de 7x eco wel doorgegaan. Nu benadeel je de 30 spelers die …

• Wie reageert er na jou?

Goed geraden, @Lelouch vi Britannia dan een keer?

• 0 tot 5000

2849 overigens is Jillian niet 7 karakters en dus negatief -7? :')

• 0 tot 5000

2825

• Wie reageert er na jou?

Ha, nu is Knigge de lul doordat je continue die irritante board notificatie blijft krijgen als er weer iemand reageert hier. Verder was het niet Kaj. Ik denk dat een @RoadRunner de volgende gaat worden!