Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• UniverseView

Warsaalk - - Algemeen

Quote from Tunit13: “ik kan bij mijn favorieten op het kruisje klikken tot ik een ons weeg, maar een van de favoriete planeetlocaties gaat maar niet uit de lijst... Volgens mij heb ik hem een paar keer aangeklikt in de melkweg (op het plusje) en heb ik daardoor iets kapotgemaakt Iemand een oplossing? ” Is opgelost in version 4.0.0. De volledige changelog van de nieuwe versie vind je hier: board.origin.ogame.gameforge.c…11213-UniverseView-4-0-0/

• UniverseView

Warsaalk - - Algemeen

Hi, Update 3.3.0 Het is al lang geleden dat ik een update heb uitgebracht voor UniverseView. Mogelijks moet je UniverseView opnieuw activeren in je browser na de update. Changelog: - Feature => Vloot beweging notificaties: Krijg een herinnering wanneer jouw vloot of een vriend/vijandige vloot aankomt bij je planeet Meer info over de feature vind je hier: universeview.be/#feature-eventnotification Gisteren is er wat fuss ontstaan over de nieuwe feature, de notificaties van vijandelijke aanval zou…

• Een expert raid, mooizo! Ook lekker wat rips meegenomen. Geniet van de winst!

• TrashSim - OGame gevechtssimulator

Warsaalk - - Algemeen

De Nederlandse versie van de sim had blijkbaar problemen sinds de laatste update. Heeft iemand dit gemerkt? Soit, deze thread staat een paar versies achter... Sinds de laatste update zou de sim tot 3 keer sneller zijn in Chrome & 4,5 keer in andere browsers. Als er problemen zijn, laat het dan even weten!

Warsaalk - - Algemeen

Hi, Kleine bugfix. Changelog: - Fixed API codes voor OGame versie 6.2.0+ Grtz, War

• OGotcha CR converter

Warsaalk - - Algemeen

Omdat het een afbeelding is die standaard op 64% blijft staan De update is al klaar, in België & Nederland moet alleen de verandering van de server er nog doorkomen. In andere landen lijkt hij als terug te werken. Nog eventjes geduld dus

Warsaalk - - Algemeen

Een preview van de slag is niet zo simpel aangezien er een hele simulatie formule achter hangt. Momenteel zijn er al 2 uitslagen zichtbaar. Het totale verlies en het verlies/winst - deut + puin + plunder.

Warsaalk - - Algemeen

Die pop-up voor de techs die leeg zijn staat al op de planning Momenteel zit er nog geen worst / best case systeem in, maar dat lijkt me wel een goed idee. Zal het eens bekijken.

Warsaalk - - Algemeen

Ik vermoed dat je de techs van de verdediger was vergeten?

• OGotcha CR converter

Warsaalk - - Algemeen

Hi, Updated naar versie 4.1.4. Changelog: - New => Russisch toegevoegd - Bug => Delen werkt nu ook deftig op een rapport pagina, begin maar te delen zou ik zeggen. - Polish => Plinth framework update - Polish => OGotcha gebruikt nu ook een CDN voor de assets - Polish => Paar fixes in vertalingen Have fun! Grtz, War

• UniverseView

Warsaalk - - Algemeen

Hi, Update 3.1.0 Ik zie net dat ik de changelog van de vorige versie ben vergeten te posten. Vanaf versie 3.1.0 is de manier waarop the add-on wordt uitgevoerd veranderd. Elke stap is een stap naar betere kwaliteit. UniverseView loopt nu als een content script en niet meer als iets dat in de pagina wordt geïnjecteerd. Dit heeft als voordeel dat er een serieuze prestatie winst is. Deze update bevat een heel aantal veranderingen om dit mogelijk te maken. Changelog: - New => Simulatie knop in de sp…

Warsaalk - - Algemeen

Update 1.2.0 Deze update bevat een grote verandering voor Google Chrome gebruikers. Changelog: - New, Nieuwe snellere simulatie module toegevoegd voor Google Chrome - Fix, simulatie formule, verbetering 1% regel - Fix, verdediging naar puin percentage - Polish, front-end werkt nu met simulatie modules - Tsjechisch toegevoegd Quote: “Google Chrome heeft een Native Client die je toelaat C++ code uit te voeren in de browser in een sandbox omgeving. Hierdoor kan TrashSim veel snellere simulaties doe…

• OGotcha CR converter

Warsaalk - - Algemeen

Hi, Updated naar versie 4.1.2. Changelog: - New => Ondersteuning voor de BA servers - New => OGotcha instellingen API toegevoegd - Polish => Verbetering vertalingen Veel plezier! Grtz, War

Warsaalk - - Algemeen

Thanks, leuk dat te horen! Ik doe m'n best.

Warsaalk - - Algemeen

Update 1.1.4 Changelog: - New, Live tactische terugtrekking - Fix, AGS simulatie - Fix, schildkoepel leegmaken bij het laden van een nieuwe verdediger Grtz, War

Warsaalk - - Algemeen

Update 1.1.3 Changelog: - Fix, simulatie formule, berekening explosie aangepast Grtz, War

Warsaalk - - Algemeen

Update 1.1.2 Changelog: - Fix, AGS sloten probleem, door berekening shielden - Fix, Laad correcte grondstoffen bij het laden van een vorige wave - Fix, Geen schepen met waarde 0 toevoegen aan de simulatie - Fix, Vliegtijd & verbruik berekening - Fix, Filter lege spelers weg wanneer je simulatie data opslaat - Polish, Verbeteren van de simulatie formule Vertalingen: - Portuguese toegevoegd - Danish toegevoegd Grtz, War

Warsaalk - - Algemeen

Quote from Mautje: “top simulator , lekker handig om te gebruiken heb alleen 1 puntje wanneer ik meerdere aanvalsgolven simuleer en dan vervolgens weer naar de eerste aanvalsgolf terug ga om nog iets te veranderen dan klopt het aantal gs wat het target zou moeten hebben niet meer Voorbeeldje werkelijke gs '' target X '' Metaal: 62,612M Kristal: 49,812M Deuterium: 25,986M Nadat ik dus terug ga na een aantal verschillende waves bekeken te hebben heeft target x opeens zoveel gs volgens trashsim Met…

Warsaalk - - Algemeen

De snelheid van de simulatie hangt af van de grote van de vloten. Als je bijvoorbeeld veel RIP's hebt dan is er veel snelvuur en moet hij veel iteraties doen. Het simuleren gebeurt ook in je browser wat ook nieuw is. Hoe sneller je PC / browser, hoe sneller de simulatie.

Warsaalk - - Algemeen

Update 1.1.0 Changelog: - New, sla je simulatie data op - New, simuleer wanneer je op enter drukt - Polish, leegmaken speler data - Polish, automatisch laden, 1. opgeslagen data, 2. prefill data, 3. SR code - Fix, vliegtijd notatie voor +24u - Fix, NaN wanneer de motoren leeg waren Vertalingen: - Duits toegevoegd - Nederlands toegevoegd Grtz, War