Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• Kaj

Wish2Die - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Kaj is mijn idool. Lekker bezig kerel, gefeliciteerd!

• Wie reageert er na jou?

Wish2Die - - Thuisplaneet

Nietus... Oke misschien wel... @Revenge dan maar eens proberen?

• Vertrek Wish2Die

Wish2Die - - Nieuws - Community

Beste spelers, Na inmiddels meer dan 6 jaar actief te zijn geweest binnen het Ogame.nl team, heb ik besloten om mijn taken naast mij neer te leggen en af te treden als GA/IA. Ik heb geschikte opvolgers gevonden in Minime en Revenge en ben er ook van overtuigd dat zij prima werk zullen verzetten. Toen ik hier met Ogame begon was ik nog maar een simpel studentje met aardig wat tijd teveel, maar in de afgelopen jaren is mijn leven ontzettend veranderd. Waar ik het me destijds makkelijk kon veroorlo…

• Kerstjingle 2018

Beste spelers, Net zoals ieder jaar willen wij jullie allen ontzettend fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toewensen via onze traditionele kerstjingle! youtu.be/uMNPhEA6Faw (Hidden Content)

• Kerstlogo discussietopic

Wish2Die - - Algemeen

Quote from TheBunny: “Hoe krijg je die afbeelding in hemelsnaam goed gepost (lang leven het atechnische vlak van forums) Ps: als admin van het forum mag je het natuurlijk altijd voor mij doen ” Je moet de afbeelding uploaden naar een https ondersteunende hostingsite. Ik gebruik zelf voor sommige dingen imgbb.com, die ondersteunen https, maar er zijn voldoende alternatieven.

• Beste spelers, Zoals een enkeling wellicht opgemerkt zal hebben, is onze ISM @Revenge sinds vandaag officieel een IRC-Admin geworden. Hij zal mijn taken op IRC volledig overnemen en verantwoordelijk zijn voor onze mooie IRC kanalen. Tevens zal hij op andere manieren de overige admins ondersteunen waar nodig. Met zijn aanname tot IA is de functie van ISM komen te vervallen; wij zien momenteel geen goede reden om dit extra niveau qua support te houden. Mocht je gezellig eens willen komen buurten o…

• Manager

Wish2Die - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Gefeliciteerd met je full Manager!

• Jullie hebben toch hopelijk wel M.O.O.N.S. voorwerpen gekocht hè? Anders was het allemaal voor niks natuurlijk.

• Gefeliciteerd Lu.

• i I v na de merge

Wish2Die - - Spel

Quote from Flugel25: “Ondertussen zie ik een hele hoop i'tjes uit vmode, aardige winsten op kunnen halen. Een mooie ontwikkeling als fervent i'tjes raider, al zie ik nog niet alle i'tjes uit vmode die zouden moeten. Door een gebrek aan een sociaal leven overdag ken ik iets teveel i'tjes uit mijn hoofd, zo zie ik er nog een paar in vmode zitten die voorheen niet in vmode zaten. Is dit correct? Komen deze nog uit vmode? Zo ja, per wanneer? ” Dat kan zeker kloppen en was ook al in de nieuwspost aan…

• Beste spelers, Onze GO Kaj zal hier onder leiding van SGO Hysteria zijn trial voortzetten. Met vriendelijke groet, Het Admin Team

• Beste spelers, Het is dan eindelijk zo ver. De aangevraagde wijzigingen zullen op 12 december rond 10:00 doorgevoerd worden in de betreffende universa. Hieronder kun je voor de volledigheid nog de door te voeren wijzigingen nalezen. Quote: “Uni 3: Ecosnelheid: van 3x naar 5x Gemini: Ecosnelheid: van 4x naar 7x Deutverbruik: van 100% naar 70% Pegasus: Ecosnelheid: van 4x naar 5x Deutverbruik: van 100% naar 80% Wasat: Ecosnelheid: van 4x naar 7x Xalynth: Ecosnelheid: van 4x naar 7x Zagadra: Ecosne…

• i I v na de merge

Wish2Die - - Spel

De oplossing is nabij jongens. Nog twee daagjes geduld. Server Merges

• Server Merges

Wish2Die - - Nieuws - Spel

Beste spelers, De test uit bovenstaande post lijkt geslaagd te zijn en GameForge heeft nu genoeg vertrouwen in het script om het wereldwijd te laten draaien. Het grootste deel van de inactieve spelers die niet in vakantiemodus stonden voor de merge zouden daarna in principe in de doeluni's uit vakantiemodus moeten komen. Het is zeer goed mogelijk dat er nog paar inactieve spelers in vakantiemodus blijven staan die niet in vakantiemodus stonden voor de merge, maar dit script zou de situatie in de…

• Hier kunnen jullie discussieren over Ganimed, die binnenkort bij ons de deuren opent: Nieuw Universum: Ganimed - 12/12/2018.

• Beste spelers, Op 12 december zal universum Ganimed haar intrede doen! Het universum zal zeer waarschijnlijk zoals altijd rond 14:00 starten, maar dit is geen garantie daar het soms iets later of iets eerder open kan gaan. Dit universum zal de volgende features hebben: Quote: “ - 6x economische snelheid - 3x vlootsnelheid - 12x onderzoekssnelheid - 70% vloot naar puin - 25 extra planeetvelden - 5 melkwegen - 50% deuterium verbruik - AGS - 25.000 DM ” OG_NewServer.jpg De GO en SGO van dit univers…

• Server Merges

Wish2Die - - Nieuws - Spel

Beste spelers, Ik zie dat er zojuist in .EN een update is geplaatst over het probleem van de inactieven in vakantiemodus na de merge: board.en.ogame.gameforge.com/i…04752-Inactives-in-Vmode/ Het komt er in principe op neer dat GameForge nu redelijk zeker is van hun script om de inactieve spelers uit vakantiemodus te halen die eigenlijk nu niet in vakantiemodus horen te staan. Vandaag is er in twee servers in .EN nog een laatste testronde gedaan om te kijken of het inderdaad echt volledig naar be…

• Een nieuwe admin: MiniMe

Beste spelers, Onze grote vriend MiniMe gaat sinds vandaag officieel ons team van Game Admins versterken en heeft inmiddels een blauw jasje aangekregen. Wij zijn hem hartstikke dankbaar voor zijn gewilligheid ons te ondersteunen en zijn ervan overtuigd dat hij goed werk zal leveren als GA. Met vriendelijke groet, Het OGame Team

• Beste spelers, Het is wellicht nog vroeg en de Sint heeft het land nog niet verlaten, maar toch komen de kerstdagen er al weer vrij spoedig aan. Zoals sommigen van jullie wel weten is het inmiddels een traditie binnen het team om elk jaar rond de kerstperiode een kerstjingle uit te brengen waarmee we op een toch net iets persoonlijkere manier jullie fijne kerstdagen en een geslaagde jaarwisseling kunnen toewensen. Mocht je geen idee hebben waar we het over hebben, ik heb onderstaande draadjes no…

• Het GameTeam - Wie zit waar

Beste spelers, IRC-celebrity en co-founder van de boardalliantie 'Trollen voor kuikens' Kaj is lid geworden van de dark side en zal in Deimos als trial-GO aan de slag gaan onder leiding van Hysteria. Naast zijn GO-trial zal hij ook op IRC ons team van OP's ondersteunen als trial-OP. We wensen hem veel plezier en succes met zijn trials. Hij zal zich binnenkort aan jullie voorstellen in onze voorstel sectie (Het OGame.nl team stelt zich voor...), waar je hem allerlei vragen zult kunnen stellen zoa…