Search Results

Search results 1-20 of 574.

• Quote from TheDutchRitual: “Gewoon goed saven. Val je iemand aanvalt dan word er gelijk gezegd spel bederf dit, spel bederf dat. Je speelt een oorlogspel. Als je niet tegen je verlies kan verzoek ik je om farmvile te spelen. *knip* RoadRunner 11/01/2019 12:00u - klein knipje! ” Deze reacties wordt ik altijd zo moe van, ogame is GEEN oorlogsspel. het is een STRATEGIE spel. Dit is prima terug te vinden op de hoofdpagina van ogame en vele spelers vergissen zich hierin of willen het niet zien. zelfd…

• geniale methode.., met deze speleraantallen heb je nu dus dat er uni 3; 78 mensen benadeeld worden ten faveure van maar liefst 17 spelers. Dan had je de speed op zn minst idd op x6 kunnen zetten gezien dat het overgrote deel zich in kan vinden alhoewel voor x7 ook verweg de meeste stemmen waren maar goed.. En wish van mijn part hadden ze niks aangepast dan naar eco 5. als de rest al 2x hoger draait zijn achterblijvende uni's ten dode opgeschreven. Daarnaast heb je dat nu bijna 80 spelers de midd…

• Nieuwe Specs Gemini!?

DJ Tiësto - - Algemeen

Quote from Wish2Die: “Quote from DJ Tiësto: “Is er ook al een datum bekend wanneer de specwijzigingen weer worden opgepakt? ” We zijn er inmiddels al weer mee bezig. ” Oooow dikke prima, dat scheelt weer

• Nieuwe Specs Gemini!?

DJ Tiësto - - Algemeen

Is er ook al een datum bekend wanneer de specwijzigingen weer worden opgepakt?

• Merge

DJ Tiësto - - Spel

Quote from swami_dude: “Haha ja ik snap eigenlijk niet dat wij nog onze tijd erin steken hier zoveel te reageren, maar goed, houdt ons van de straat zal ik maar zeggen Invloed hebben we idd 0.0 XD ” Nou precies daarom was ik ook al gestopt met reageren, we kunnen discuseieren over allerhande onderwerpen maar ze doen er toch niks mee, nu niet en nooit niet. (niks doen bedoel ik GF mee). dit hele forum kunnen ze wat dat betreft net zo goed sluiten..

• De merge, En nu?

DJ Tiësto - - Algemeen

Dit is gelukkig niet op mij van toepassing maar begrijp niet helemaal waarom het zo'n probleem is, in het verleden werden acc's die geen doeluni hadden gekozen verwijderd en wat er nog aan DM opstond werd in coupon vorm in je mail gedropt. Waarom dat nou dan onmogelijk is en je je acc en geld dan kwijtraakt zonder een druppel begrip vanuit GF gaat mij alle verbazing te boven..

• In ieder geval mooi om te zien dat het nu wel beter gaat! vroeg mij idd al af wat er speelde, rest mij helaas niet zoveel anders om te zeggen dan veel succes pik! Je gezelschap in uni 3 en de rest van .nl zal gemist worden en misschien kun je je account nog even vasthouden, misschien gaat het nog weer kriebelen GL m8 en misschien tot weerziens

• Quote from swami_dude: “Quote from DJ Tiësto: “Quote from Wish2Die: “Jongens, ik waardeer echt jullie moeite om mee te denken over de merge en jullie voorstellen en gedachtegangen lees ik graag en ik zie op veel vlakken wel goede punten voorbijkomen. Maar ik ben bang dat de merge simpelweg zo gaat zijn zoals in de nieuwspost is aangegeven. Iets beters kunnen we er voorlopig niet van maken, dus ik raad aan om je dan ook vooral alvast voor te bereiden op de merge zoals aangegeven, hoe vervelend di…

• Quote from Wish2Die: “Jongens, ik waardeer echt jullie moeite om mee te denken over de merge en jullie voorstellen en gedachtegangen lees ik graag en ik zie op veel vlakken wel goede punten voorbijkomen. Maar ik ben bang dat de merge simpelweg zo gaat zijn zoals in de nieuwspost is aangegeven. Iets beters kunnen we er voorlopig niet van maken, dus ik raad aan om je dan ook vooral alvast voor te bereiden op de merge zoals aangegeven, hoe vervelend die ook eventueel voor je uitpakt. ” hahahahahah …

• Quote from Malle PietJe: “Quote from DJ Tiësto: “Quote from paul-maximilianus: “Ooit hadden we U 1 tot en met U 18 geloof ik, dat zit ook allemaal op een grote U3 hoop, alsof daar de U18 militaire leider ging zeuren dattie nu opeens ging zakken. grrr. ” lol? Er is toen zeker wel weerstand en gezeur geweest(begrijpelijk) van jongere/kleinere unis die naar uni 3 moesten dus weet niet echt hoe je hierbij komt.. ” als jij trooper niet had overgenomen was je ook een kleine man in u3! wel met minens m…

• Alternatief voorstel merges Ogame.nl

DJ Tiësto - - Algemeen

Quote from paul-maximilianus: “Ooit hadden we U 1 tot en met U 18 geloof ik, dat zit ook allemaal op een grote U3 hoop, alsof daar de U18 militaire leider ging zeuren dattie nu opeens ging zakken. grrr. ” lol? Er is toen zeker wel weerstand en gezeur geweest(begrijpelijk) van jongere/kleinere unis die naar uni 3 moesten dus weet niet echt hoe je hierbij komt..

• Quote from ReformeD: “Ik denk dat je het voorstel iets anders moet bekijken, het gaat meer om welke spelers gooi ik bij elkaar dan welke server specs gaat het worden, want we zitten met die poll die gaat komen na de Merge waarin alle specs in princiepe veranderd kunnen worden. Beginspecs van doel uni's binnen de groepen kunnen aangepast worden en ik denk dat dat geen slecht idee is als mensen daar sterke meningen over hebben. Feit blijft dat er veel meer gekeken moet worden naar vloten die rondv…

• Alternatief voorstel merges Ogame.nl

DJ Tiësto - - Algemeen

Quote from TheDutchRitual: “Quote from Mighty-Me: “Denk als dit doorgevoerd wordt dat dit ernstig veel permanente vm's, account deletes of indd suicide hits zoals pietje juist al zegt op gaat leveren.... Is dat wat we willen ??? Denk t niet.... Nogmaals kom dus met zinnige doelunis voor de unis die gaan verhuizen en nog veel belangrijker ; laat de nieuwe uni's zoals betelgeuze e.d. nog minimaal n half jaar gerust... ” Je kan wel zeggen dat je dit niet wilt. Want andere spelers/teamleden ideeën a…

• Dat ze in taurus niet zoveel vloot hebben dat klopt maar dat komt vooral omdat ze daar maar met zn zessen spelen en dan heb je alleen raidvlootje nodig kwa totaal aantal punten valt het verschil opzich nog wel mee totdat je buiten de rop 6 ofso komt hehe

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Aan de hand van de specs per universum en de cijfers van spelers per universum kwamen we tijdens een draft hier op uit. Infuza bekeken voor de cijfers, daar Ogniter maar bleef laden en traag was. Aan de hand van de cijfers, met in het oog de specs van de uni, kan je kijken naar vloot, eco, totaal punten, activiteit algemeen in de uni en daaruit op een veel betere conclusie komen dan GF kwam. Er is keuze om naar een uni te gaan in huidige situatie, maar wat als all…

• Merges en specs doel unis

DJ Tiësto - - Algemeen

Ben blij dat ze gaan mergen maar met de keuzes niet zozeer. Vind het wel vaag want uni 3, gemini en pegasus zijn juist de uni's die ze hadden moeten mergen, die ontlopen elkaar tenminste niet teveel en had het nog interessant kunnen worden Dat zegt niet dat die andere er niet bij konden of dat ze gewoon een aantal nieuwe uni's aanmaken als doeluni en iedereen in de groep daaruit kan kiezen. Maar ik moet toegeven dat het probleem die de starter van het topic aankaart in principe een legitieme zor…

• Antigame nog wel toegestaan of niet?

DJ Tiësto - - Spel

Daar ben ik dan ook wel benieuwd na aangezien ik een leven zonder AGO in ogame niet meer kan voorstellen Heb niet veel zin om elke keer alles uit te gaan moeten rekenen, bedoel hoe moeilijk is het om die functies gewoon te integreren in ogame..

• Aanpassing specs universa

DJ Tiësto - - Spel

Quote from Baksmurfje: “of het is juist een voorteken voor een merge ” Dat mag ik dan wel hopen, ik zou er alleen niet vanuit gaan De reden zal vast wel legitiem zijn daar niet van alleen het is altijd zo lekker vaag.

DJ Tiësto - - Spel

haha wat een verrassing.. mag hopen dat zoiets niet langer dan een aantal weken zal gaan duren, anders is dat een mooie k*tstreek. Toen er geen merge aankwam toch al gestopt met DM kopen voor dit spel verwegen de totaal niet meer vergelijkbare uni's, hoopt dat de rest dat ook zal doen of in ieder geval aanzienlijk minder kopen. geen merge, geen nieuwe specs en geen idee van wanneer wel, wat een prachtige afsluiting van dit gehele zomerproces..

DJ Tiësto - - Spel

Quote from Flugel25: “Hoe meer ik er bij nadenk hoe beter dit idee is tbh. Voer dit door en je pusht mij als #1 gewoon miljarden extra per maand op een legale manier aangezien minimaal 50% van mijn inkomsten waarschijnlijk uit raids komt. ” Het is sowieso geen slecht idee om het raiden van itjes weer onmogeljk te maken. Ik zou er in ieder geval niks op tegen hebben dat ze dat weer uitzetten na deze wijziging. Zo verzeker je dat iedereen op eigen kracht, hetzei met mines of door middel van fleete…