Search Results

Search results 1-20 of 330.

• ex GO Fla

Fla - - Ex teamleden

Quote from knigge: “Nog meer fulls :o Gefeliciteerd yoghurt ” Kijk knigge snapt mijn persoonlijkheids storing tenminste. maar dank jullie allen.

• ex GO Rena

Fla - - Ex teamleden

Yeah Ful GO! Van harte ! !

• Yeah feli met je eerste hof Lekker hitje zo!

• ex GO Fla

Fla - - Ex teamleden

just jeroen.... Ja ik bent er weer haha

• ex GO Fla

Fla - - Ex teamleden

Quote from queen sylvia: “:paniek: helup!!! welkom terug Fla ” Niets kan je meer helpen ! Je moet leren leven met mij erbij :p

• ex GO Fla

Fla - - Ex teamleden

En.... Ik ben weer terug als GO van Xalynth nu !

• queen sylvia

Fla - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Serieus? 9 jaar al teamverjaardag? Feli Queen...

• ex GO Rena

Fla - - Ex teamleden

Quote from Lu koekjes: “Ben ik ook Fla'tje. Je kent me toch, ben altijd lief. ” Nou, altijd? Als het je uitkomt vooral

• ex GO Rena

Fla - - Ex teamleden

SGO moet lief zijn voor Rena

• ex Galaxy

Fla - - Ex teamleden

Van harte Gefeliciteerd !!!

• ex GO Rena

Fla - - Ex teamleden

Quote from Rena: “Jaja! Na 4 jaar afwezigheid (damn dat was echt lang...) weer terug! Gelijk even de beginpost aangepast zodat het weer iets passender is. De vragenlijst klopt nog dus ik hoef geen nieuwe ” Niet? Ik denk dat ik wel een paar vragen kan vinden die niet meer kloppen Ga je dan die opnieuw beantwoorden?

• ex GO Rena

Fla - - Ex teamleden

Whut jij weer team!! Cool, Suc6 xD

• Wish2Die

Fla - - Ex teamleden

Van harte meneer !!

• Algemene WW offtopic

Fla - - RP & WW Corner

1: Dr Exp 2: Esapo 3: BartJ 4: Mautje 5: Anuvinda 6: Merc 7: Wish2Die 8: Robbendinho 9: TimmiT (graag reminders via whatsapp) 10. Straatveger (Om Bartj een hart onder de riem te steken :P) 11. Gambit (heb altijd al nummer 11 willen zijn) (voetbal) 12. Fla! *Moet nog wel wennen dagelijks forum te controleren, dus mensen die me weten te poken, doe het !!! * Maar ja, WW weer! KOM MAAR OP!

• Wish2Die

Fla - - Ex teamleden

Moet je nagaan hoe hopeloos. ...

• Red Dragon

Right nu ben ik echt nergens veilig voor, mocht ik ooit ergens actief willen worden

• Hysteria

Quote from Nautilus: “Hysteria? Terug in het team? Mijn allereerste SGO. Tof je weer eens te zien!” Whut ik ken haar ook nog damn!!! Na 6 jaar moet je toch wel afgekickt zijn?

• Wish2Die

Fla - - Ex teamleden

Pfft. Beetje jammer dat je weer / nog steeds / weer / nog steeds / weer teamlid bent :o Die ellende nou nog niet zat?

• ex GO Rena

Fla - - Ex teamleden

Huh wat ga jij stoppen?! Wat moet het ogame team nou zonder jou PS: Speciaal voor jou weer mn board account opgezocht; Was al bijna mn inlog vergeten Wist niet meer dat naam "Blubfla" was XD

• Pendragon

Fla - - Ex teamleden

/me stalkt Pendragon Haaaaaaiiii