Search Results

Search results 1-20 of 82.

• Op zoek naar een fleeters acc

GGMM - - Account trade

Quote from L.J.E: “Hoeveel bied je? ~HT @11-06-'19 ~19:45 | Het is niet toegestaan accounts aan te bieden voor andere zaken dan enkel andere accounts of eventueel voor weg te geven. Dit is ook direct voor het vragen voor dergelijke goederen om een zogenaamde koop te sluiten. Waarschuwing gegeven. Quote from Rey Nemaattori: “3 - Accounts mogen uitsluitend geruild worden tegen ogame accounts. Het is niet toegestaan accounts tegen iets anders dan accounts te ruilen(waaronder, maar zeker niet uitslu…

• Op zoek naar een fleeters acc

GGMM - - Account trade

Uni maakt niet uit

• Quote from L.J.E: “'Geen tijd meer voor Ogame'? Wickedmen moet zitten, en kan daardoor geen Ogame meer spelen. ” Rep #Freemedrerries

• Kale vloog gisteren al op mij en toen wou ik hem een dm ninja geven, maar zag hij het op tijd. Aangezien ik niet veel tijd over hou voor Ogame, mocht hij mij crashen en heb ik hem vanochtend een bericht gestuurd, waarna het volgende gebeurde. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller kale [GZV] ________________________________________________ Groot vrachtschip 37 Licht gevechtsschip 259 Kruiser 358 Slagschip 125 ______________________…

• Niemand: Echt niemand: De alliantie Birds: Wij gebruiken DM en daar komen wij halfslachtig eerlijk voor uit, maar we vinden het wel jammer dat anderen het gebruiken en daar klagen wij graag over.

• Quote from Bolder: “Quote from L.J.E: “Wie zegt dat je niet op skills kunt spelen, en alleen maar met DM als je dit doet? ” Als je skills hebt gebruik je ( bijna ) geen DMmaar dat snap jij toch niet ” 2012 belde. Wil je trouwens ook terug naar voor redesign? Dit is nou eenmaal het spelletje, een spelletje dat meer geëvolueerd is naar een pay2win game dan een free2play game. En dan heb je ook nog dat er tegenwoordig uni's bestaan met honderden spelers waarvan er maar tientallen online zijn, daar …

• Mooie slag. Slecht gedaan van Wolverine maar zal vast de adrenaline zijn geweest. Quote from Klapstoeltje: “Quote from Chuckles: “nou .. wees er maar trots op dan ” hahaha deze gozer heeft er voor zeker 500 a 600 euro dm in zitten om vervolgens te blijven steken op plek 2, onder iemand die het gewoon praktisch puur op raids en crashes doet XD dat is hilarisch, al voor de 3e keer gecrashed en wederom weer met een zooi dm vloot bijgekocht xD heerlijk om iemand anders zn portomonee leeg te spelen ”…

• Pinned

GGMM - - Forum

Ik zie vaak bij top 10 slagen dat mods dingen posten zoals "pinned" of "stickied. Waarom doen mods dit? Naar mijn idee voegt het namelijk niks toe aan de slag. Kan een top 10 slag niet gewoon gestickied worden, zonder dat mods er tussen komen en zichzelf op de borst slaan met hun moderatorschap?

• Quote from rcthans: “Quote from Kaj: “Quote from Plofkop: “Quote from barcodeplayer: “Quote from rcthans: “ ” ” ” Ja klopt al heb ik ook de schrik dat dit niet zal gebeuren omwille van het verdienmodel van GF. Al stel ik me tegelijkertijd wel de vraag of er niet gewoon evenveel DM uitgegeven gaat worden aangezien er in een drukkere uni een veel grotere "concurrentie" is en er dus een grotere incentive om DM te gebruiken in een poging harder te blijven ranken dan de rest (of velen toch) - en dat …

• Quote from Anuvinda: “Mag in Nederland ook gewoon. Geen idee waarom er nu opeens zo moeilijk over wordt gedaan [TOT: 14.000] Sovereign Radiation [A-A] vs. Kreela [A-A] (A: 0, V: 14.000) ” Zelfs de admins weten het niet meer. ~HT @30-05-'19 ~18:45 | Onnodig grote trollpic verwijderd

• Quote from Kaj: “Quote from Plofkop: “Quote from barcodeplayer: “Quote from rcthans: “Waarom is er niet gewoon 1 ogame. We spreken toch allemaal wel Engels. Knopje waarin je je voertaal voor het spel in kan stellen. En lekker rellen met 5 tot 10k spelers per uni. Ze hadden al die landen al veel eerder bij elkaar moeten gooien. ” eigenlijk niet eens een slecht idee, maar dat wilt zeggen dat gf maar 1 server kan doen per maand ipv 20 servers over 20 talen ... dus in hun ogen minder inkomsten ookal…

• Quote from rcthans: “Waarom is er niet gewoon 1 ogame. We spreken toch allemaal wel Engels. Knopje waarin je je voertaal voor het spel in kan stellen. En lekker rellen met 5 tot 10k spelers per uni. Ze hadden al die landen al veel eerder bij elkaar moeten gooien. ” Goed idee inderdaad. Ben ik al langer voor. + dankzij GroenLinks spreken we binnenkort toch Engels en Afrikaans ~Abremsev [28-05-19][15:04] Pre-warn voor onnodig trollen en uitlokken.

• Volgens mij zijn die cijfers net zo fake als kortingsprijzen.

• Oude gezichten?

GGMM - - Algemeen

Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Bolder: “Quote from L3XX666: “hoi hoi, heb gedient onder de alliantie LION van HT in uni 10 ” Nee hoor, die was een chinees restaurant begonnen @ HT ” Dat je er nog steeds mee zit dat ik je geen mini loempia's heb bezorgd....Quote from GGMM: “Quote from L.J.E: “Quote from L3XX666: “hoi hoi, heb gedient onder de alliantie LION van HT in uni 10 ” Uitstekende naam voor een alliantie! ” Alleen slechte moderator ” Sommigen zullen niet eens op sollicitatie ku…

• Oude gezichten?

GGMM - - Algemeen

Quote from L.J.E: “Quote from L3XX666: “hoi hoi, heb gedient onder de alliantie LION van HT in uni 10 ” Uitstekende naam voor een alliantie! ” Alleen slechte moderator

• Wat een n00b slag. Time je recs dan tenminste netjes. Quote from Abremsevnogwat: “Ja het DM verhaal. Ik ben er absoluut geen tegenstander van, ik gebruik het zelf ook veel. Maar de hoeveelheden DM die gebruikt worden voor dit soort acties (Gezien het niet alleen tijd afkopen is, maar ook grondstoffen), wordt het wel een heel duur geintje. ” Quote from Abremsevnogwat: “Daarnaast zie je mij nergens afkeuren dat Wolverine met DM speelt, ik zeg alleen dat ik niet had verwacht dat hij zoveel zou gebr…

• Verhoogde maankansen

GGMM - - Ideas Planet

Waarom kan ik hier nog geen dm voor gebruiken? Bijv een gynaecoloog geeft 5% meer aan maankansen.

• Quote from Anuvinda: “Quote from TimmiT: “Ik mis al een aantal posts in dit topic. Wie verwijderde deze? ” Iemand die niet meer welkom is op de meet iig ” @HT