Search Results

Search results 1-20 of 25.

• Quote from paul-maximilianus: “Ah duidelijk die brandstof. Moet ook erg leuk zijn geweest deze slag te simmen en ja jammer dat de volgende groepen sterren (neem ik aan) niet doorkwamen. ” Ja, erg fijn dat de gerepareerde verdediging er niet automatisch in gecalculeerd wordt Heb gelukkig nog een oud excel sheetje liggen waar ik alles makkelijk in kan calculeren. En ja, paar minuten voor aankomst had hij zijn andere sterren teruggetrokken.

• Quote from paul-maximilianus: “Waar heb je dan brandstofkosten aan opgemaakt? Mooie slag met een minderheid aan sterren een meerderheid wegvagen. Moeten ze er ook maar fodder bij doen... ” Transporteren van alles naar een andere locatie, moest ook nog deut transporteren want ik had daar bijna niks liggen. Het is niet bijzonder veel, maar toch wat. Zit ook niet bij de calculatie in.

• Zag dat ik aangevallen werd, nouja dan moet je toch maar wat proberen Sportieve reactie ontvangen van onze slaapkop, helaas voor mij en gelukkig voor hem kon hij de andere 2 vloten nog terug trekken. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Devil Eyes [GOAT] ________________________________________________ Ster des Doods 300 _________________________________________ Verdediger Yggdrasill [WOM] ________________________________________…

• Er is meer aan de hand. Iemand die ik spioneer, geen spio bericht, geen terugkomst bericht, niet zo bij iedereen die ik spioneer. Teruggetrokken missies die onzichtbaar gewoon doorgaan. Vloten die van de radar verdwijnen Aanvalmissies van andere spelers naar jou toe die bij jou vlootsloten optellen waardoor je volledig op slot zit. Geen idee wat hier aan de hand is, maar er gaat hier iets goed mis. Uni 3, of anders ogame.nl moet per direct op slot gezet worden en misschien zelfs een rollback ged…

• (Hele) oude slagen bekijken...

Yggdrasill - - Algemeen

Heb hier het archief van uni 4 kunnen vinden, was even zoeken, wel 30 hele tellen, maar dat heb ik er nog wel voor over Hall of Fame

• Quote from Picker: “Hahhaha, stelletje bejaarden ook in uni 3 Met eco naar 7 en vloot nog op pindakaas door een rietje snelheid gaan de laatste fleeters waarschijnlijk ook verschroten. Of eco EN vloot omhoog, of niks ” Daar geef ik je gelijk in, maar van de puin moeten ze afblijven, meeste mensen zijn zo ingesteld op die 30% puin. Kom daar aan en binnen een maand of 2 zijn de helft van de actieve spelers weg omdat men plots niet eens meer wat vrachtschepen kan laten liggen voor de transport. Ik …

• Ik zeg gewoon op het oude laten. Mensen die moeite hebben gedaan om wat te krijgen worden hier de dupe van, anderen kunnen het veel sneller krijgen. Mensen die een speelstijl gewend zijn met meer puin ook de dupe. Deutverbruik verminderen krijg je ook weer van die troep handels ratios van. Vlootsnelheid omhoog hebben we in dit uni ook niet voor gekozen. Dit is een rustig uni, laat dat gewoon zo, mensen die een sneller uni willen, ga dan lekker naar een sneller uni, laat deze zoals hij is.

• Damn, jullie zijn flink bezig, mooie slag. GL rebuild queen.

• Verbetering IGON

Yggdrasill - - Ideas Planet

Quote from paul-maximilianus: “Ok als niet gequote dan: Ik snap dat je dan geen IGON meer hoeft te doen als alle belangrijke techs dan op de maximale tijd van 3 maanden staan. Daar kan ik wel mee leven, IGON zelf is geen doel, het hebben van de techs wel. Die leveren wat op. Nu ja, min of meer of ietsjes in ieder geval. Ik zou het voor de game prima vinden als een bepaalde verhouding tussen labs 15 bv en IGON 8 die maximale 3 maanden geeft. iets in de richting van de NANO 12 die net als de NANO …

• Verbetering IGON

Quote from Yoshi: “Ehm, ik had het idee alleen aangepast over de kosten van het 100% afkopen. Het idee over de tijd heb ik mij niet mee bezig gehouden en hierover zal je vast wel gelijk hebben. Ik heb de tijden van 4 jaar en 3 maanden enkel ter referentie gebruikt voor de afkoopsom. ” Oh, ik had de verkeerde gequote, moest paul quoten XD

• Verbetering IGON

Quote from Yoshi: “Kijk het idee begint steeds meer vorm te geven zie ik Enige toepassing die ik dan zou willen toevoegen (naja toevoegen is het niet echt), Is voor Gameforge om de prijs voor DM die nodig is (4jaar -> naar de genoemde 3 maanden max) hetzelfde blijft. Hierbij zal er wel wat gesneden worden in de inkomsten, maar door deze toevoeging blijven de inkomsten hoger dan wanneer je abrupt naar 3 maanden max gaat. ” Het cappen van de tijd is ook niet goed, want dat zou weer betekenen dat I…

• Verbetering IGON

Quote from Spacefighter: “het idee is goed, uitvoering wat minder Met IGON 3 heb je nu al 25% van de oorspronkelijke onderzoekstijd. Het gaat daarna alleen steeds langzamer. Ik zou dan meer IGON zien zoals nano. Per level helft van de onderzoekstijd ” Het moet wel realistisch zijn, ik heb IGON 12, dat betekend dat ik een onderzoek welk momenteel 10 weken duurt (3x speed dan wel met 13 planeten met niveau 16 labs) nu 1/4096 duurt van die 10 weken..... dat is wat, 25 minuten ofzo? Dit zou betekene…

• Verbetering IGON

Zoals velen weten is IGON vrij handig voor het versnellen van onderzoekstijden, helaas wordt deze per niveau steeds minder aantrekkelijk te maken. Dubbele kosten voor steeds minder effect, is het niet tijd in deze dag dag IGON verbeterd wordt, zeker nu we onderzoekstijden hebben welke meer dan een jaar duren. Ja nu zal ik krijgen te horen, dan moet je maar dm besteden, maar dat zou niet hoeven te gebeuren, en zeker als iemand, laten we zeggen, Astro 25 wil onderzoeken zonder dm te gebruiken, is …

• Quote from Hippe Springveer: “ gevonden ^ ” Ah, dat bericht was gister geplaatst, wel vervelend dat dat niet gelijk vermeld werd.

• Quote from Hysteria: “Even verder lezen misschien? Op vrijdag 6 oktober , zullen alle accounts die 7 dagen voor de 6e een inlog hadden voorzien worden van 5 dagen gratis Commander en Officiers. @Hippe Springveer dat weet ik niet en niet stiekem je post editten, dan slaat mijn antwoord weer nergens op:P ” Waar staat dit vermeld dan, niet in het ingame bericht dat we hebben ontvangen. Bij nieuws zie ik het ook niet staan.

• Bij deze wil ik aangeven dat ik.... en ik denk niemand dit heeft verkregen. Quote: “Van: OGame Admiraals van het universum, verenig u in deze viering! Het is 15 jaar geleden, dat het eerste ruimteschip koers zette om het oneindige OGame universum te onderzoeken. In oktober is het tijd voor ons om deze galactische verjaardag met jullie te vieren. Van Sterren des Doods en krachtige Interceptors tot dappere allianties en epische ruimtegevechten, we zijn ongelooflijk trots op ons spel en zijn speler…

• ogame 15 jaar

Yggdrasill - - Algemeen

Kreeg net bericht van ogame, hoe zit dit nou precies dan. UITBREIDING – Log in tussen 30/9 en 5/10/2017, wees actief en ontvang 5 dagen van Commandanten en Officieren! Lekker duidelijk, ik zie nergens hier iets over staan en ook geen uitleg hoe dit te verkrijgen, inloggen werkt niet.

• Bug Handelaar Import/Export

Yggdrasill - - Klachten en bugs

Het is al ruim een week geleden dat ik iets besteld heb, dat was zoals ik mij herinner een zilveren metaal booster. Ik dacht van, moet toch maar iets vaker die import/export handelaar gebruiken zie ik dit plots staan. Je hebt 1 Zilveren metaal booster gekocht. Er zijn vandaag geen aanbiedingen meer. Kom morgen terug. Zoals ik al zei, het is al ruim een week geleden dat ik hier gebruik van heb gemaakt, heb vandaag niks gekocht, waarom krijg ik dit nou plots te zien O_o

• Zoals de titel aangeeft, is het nog mogelijk deze te krijgen?, ik heb nog altijd die handelaar namelijk van jaren geleden bewaard, nog nooit nodig gehad. Zo ja, dan moet ik toch eens beslissen die te gebruiken nu en dan als je ze nog krijgt van expo's.

• Ik log in en zie dit bericht staan in mijn inbox bij het universum tab. OGame Starter bonus - Gratis 15k metaal en 10 kristal! 22.02.2017 03:01:22 Van: OGame Startbonus Gegroet Heerser Yggdrasill! De grondstoffen aan boord van je kolonisatieschip zijn uitgeladen en beschikbaar voor de verdere ontwikkeling van je planeet. Tijd om verder te gaan met het verbeteren van jouw rijk! Veel succes! Jouw OGame Beginners-assistent Met een knop (haal nu je beloning op) -------------------- Zulke plotselinge…