Search Results

Search results 1-20 of 129.

• Regels

Plofkop - - Klachten en bugs

Quote from JamesCameron: “Ons team bestaat grotendeels uit ouwe rotten die half met ogame pensioen zijn en een beetje bij-hobbyen als vrijwilliger om de boel draaiende te houden. Met dat in het achterhoofd houdende vind ik dat er veel te hard op wordt ingehakt op het team. JA, ze zaten fout bij deze slag. Maar het is niet alsof de betrokken spelers direct de regels van .org aan ze hebben overhandigd van "zo hoort het, please fix it". In een openbare discussie wordt dan door derden de benodigde i…

• Regels

Quote from Legend.bdr: “Oja, thx plof voor het zoeken op org. ” Zoeken viel mee hoor, deze regel al vaker opgezocht om in .org te gebruiken. Wist dat het er was, ctrl+f en klaar edit: nog steeds belachelijk dat mensen denken dat het bug abuse is.. Wat is de bug dan? Tenzij de vloten allemaal rond dezelfde seconde, en die seconden ook de vlootimpact is aankomen (probing) dan is er 0 sprake van abuse van wat dan ook. Dat er blijkbaar accounts opgeofferd werden om de vloten groter te maken ben ik h…

• Regels

(de rules zijn gequote onderaan de post) lol dit is echt facking stupid. Ten eerste *KNIP. In de slag werd niet eens over de ban gesproken maar was het een discussie (zelfs zonder trollen) over de regels zelf. Ten tweede, het staat volgens mij ergens in de regels hoeveel transporten maximaal gestuurd mogen worden door hoeveel spelers om de lanx onoverzichtelijk te maken. Dit was iets van 3 alliantiegenoten (die langer dan een week in de ally zitten) allemaal max 20 transporten each. Wellicht ook…

• Quote from INSIDIOUS: “je bent behoorlijk benieuwd waar wij je meisje ?? wat bedoel je hiermee ikgeloof dat jij echt geen idee heb waar jij mee bezig bent (lafaard !!!! ) ” Holy damn, heb je nooit geleerd dat als er een haakje openen '(' staat, de zin onderbroken wordt en verder gaat na het haakje sluiten ')'. er staat dus: Ben behoorlijk benieuwd waar wij je meisje en kind negatief neerzetten hier? Erg geestig dat ik een lafaard !!!! ben terwijl ik gewoon een vraag stel. Ik heb echt het gevoel …

• Quote from INSIDIOUS: “hhaha mag je wel van verre huize komen grapjasje xd en als ik jou uit moet gaan leggen dan hoe dan ook dat je me meisje en kindje erbij betrekt op een zielige manier die mij in het slechte plaatje zet grewoon puur uitdagen dus laat ook wel weer zien hoeveel kleiner jou harses is dan de mijne xd ” Ben behoorlijk benieuwd waar wij je meisje (meisje really? je bent 35, volgens jezelf iig) en kind negatief neerzetten hier? Ben ook wel benieuwd naar je uitleg over hoe wij jou u…

• Veiling

Plofkop - - Ideas Planet

Quote from Anonymous: “+500 dan maar ” Yes we staan weer in de plus! Dit idee komt er dus 100% doorheen

• Quote from INSIDIOUS: “moetje in me gezicht zegge lafaard@discordia ” Aan je teksten te zien begin ik toch erg te twijfelen of je wel de legale leeftijd hebt om een vriendin te hebben, laat staan een kleine op komst. voor insi: anje teste tezien ik twijve wel of je niettu jong ben vor un schatjuh +baeby

• Veiling

Plofkop - - Ideas Planet

Aangezien ik 24 uur per dag wakker ben: +49

• Quote from Freakertje: “Je verhaal rammelt hierbij. Voor het opwekken van een laserstraal heb je ook energie nodig. Die moet uit het deuterium worden gehaald. Bij energieomzetting treedt al-tijd energieverlies op. Dus jouw redenatie volgend, zou de uitkomst moeten zijn dat bij elke level verhoging, het deutverbruik hoger moet zijn ” Precies dit! De eerste hoofdwet in thermodynamica.

• aanvallen en vmode

Mooi dat in vmode gaan door de topicstarter gezien wordt als lekker winst pakken. Je begrijpt wel dat je meer winst kan halen als je uit v-mode blijft? Klinkt gewoon een beetje als een janktopic omdat je gecrashed bent. Je had ook gecrashed kunnen worden door iemand die niet binnen een dag weer in v-mode zit toch?

• hahahaha, niet huilen lexxduivel. Hij zegt letterlijk 1 keer (duidelijk als grap, waar wolv helaas het iq niet voor heeft) ik het l3xx. poepoe, wat een naammisbruik xD Vond het aardig geestig van Davy. Ik ben trouwens Abremsev, bash mij maar

• Haha. Het leukste is nog dat die vliegt als je gewoon online bent en zelfs als je dan gelijk een online bericht stuurt waarin die zegt "als je me nog is voor niks laat vliegen trach ik difens" trach = trash difens = verdediging

• Quote from Abremsev: “Quote from Independence: “Lekkere slag. Hier dus ook recs niet getimed? Jij noob! ” Ja ik weet het, erg he ” Komt omdat jij L3exx123 niet bent. Dan was die langer offline gebleven zodat de slag wel was gelukt als je later je vloot had gestuurd.

• Quote from L3XX666: “Quote from Independence: “Leuke slag! Wie gaat nou in een speed uni zijn recs eerst sturen en daarna wachten zodat deze getimed zijn?!?! Dan lukt een hit nooit meer ” das wel vreemd , ik doe dit altijd en dat lukt prima ” omdat jij alleen tussen 2 en 4 uur snachts vliegt ja. Iemand noob noemen omdat die zijn recs niet timed bij een spot sim fly.. Beetje zelfde niveau als Wolverine

• Quote from Middnight: “Quote from Spacefighter: “Quote from Mighty-Me: “tsja, leuk gedaan zoals ik al zei ingame. soms zit het mee, soms zit het tegen en soms wordt je gewoon even opgehouden en dan kijk je en dan heb je dit .... nja het zijn maar rips gebruik je indd amper dus dat scheeld, alleen doodzonde dat je die gs niet mag houden man, beter waren mijn recys eerder geweest, dan had go niks gehad xP ” waarom mag hij de gs niet houden dan?Hij heeft gehalt bij een itje, niks illegaals aan toch…

• Waarom post je dit? Puin jatten is prima, maar dan weet je toch ook dat dit gaat komen? Als ik Abrem was had ik 3 planeten ipv 1 planeet plat gemaakt.

• Quote from Spacefighter: “Quote from Mighty-Me: “tsja, leuk gedaan zoals ik al zei ingame. soms zit het mee, soms zit het tegen en soms wordt je gewoon even opgehouden en dan kijk je en dan heb je dit .... nja het zijn maar rips gebruik je indd amper dus dat scheeld, alleen doodzonde dat je die gs niet mag houden man, beter waren mijn recys eerder geweest, dan had go niks gehad xP ” waarom mag hij de gs niet houden dan? Hij heeft gehalt bij een itje, niks illegaals aan toch? Jammer van de sterre…

• Denk dat wolverine Skolp wel wil joinen! Die gooit ipr met nog minder aanleiding. Die gooit ze al als je online bent terwijl die je aanvalt nadat je gelijk een bericht hebt gestuurd zodat die niet zijn tijd vern****. Misschien een goed idee om hem te vragen skolp? xD

• Quote from Demon: “Quote from ReformeD: “Quote from Demon: “Dit is namelijk zeer mooi totaal uit de context genomen ” Uit welke context genomen? RIPs lanceren voor moonblows, maar geen ''geen zin om nog eens 2 uur te wachten op terug komst", De conclusie dat het een ondoordachte actie was lijkt mij dan niet ver weg. ” MOEHAHAHAHAHAHAHAHA effe opnieuw lezenen dan reageren er staat: wist van de ninja's al af en heb bewust alle 60 rips laten vliegen Had totaal geen zin om nog eens 2 uur te wachten …

• Quote from L3XX666: “Quote from Abremsev: “Haha waarom gaat iedereen opeens nederlagen plaatsen? Achja, glrb! ” omdat wolverine liever had dat ik hem plaatste staat in mijn uitlegje ” Denk dat @Abremsev het niet begreep door de overvloed aan misplaatste woorden en het volledig ontbreken van leestekens.